2008-08-30, 07:36
Bannlyst
tripp

den här trippen har hållit igång i typ 511 timmar hahahahaah whaaasuuuup
Citera
2008-08-30, 15:25
Bannlyst
Två dagar i rad? Funkar det?
Citera
2008-08-30, 15:39
Medlem
Enzymers avatar
hjärnskador nästa? heh..
Citera
2008-08-30, 15:54
Medlem
Dr.Jekylls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N2O/THC
Varför skulle någon vilja blanda en kraftig GABA-agonist med en GABA-antagonist? Det skulle väl vara för beroendeaspekten i och för sig. De kanske vill att folk ska torska på deras varor?

Jag vet inte hur hanteringen av de olika substanserna ser ut bland de som säljer, men det räcker ju med väääldigt lite 4-ho-met i phanzepamet för att det ska hittas vid en analys, och då är man nog inte sena att påtala den livsfarliga blandningen. Även om man i proportion har 23000:1 viktdelar phenazepam mot 4-ho-met
Citera
2008-08-31, 13:34
Medlem
flykick666s avatar
jag har hittat en sida som säljer 4-ho-met... jag vet inte om den är grön, kanske nån kan köra en test-order... sidan är www.braint******s.net
PMa om nån inte kommer på vad sidan är
Citera
2008-08-31, 13:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av flykick666
jag har hittat en sida som säljer 4-ho-met... jag vet inte om den är grön, kanske nån kan köra en test-order... sidan är www.braint******s.net

scam
Citera
2008-08-31, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flykick666

hade du läst lite i denna tråden och i andra trådar hade du sett att denna sidan är allt annat än grön
Citera
2008-08-31, 18:33
Medlem
Enzymers avatar
en vän till mig är övertygad om att 4-ho-met från SS va utblandat med tjack.

några kommentarer till det påståendet?
Citera
2008-08-31, 19:17
Medlem
trippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enzymer
en vän till mig är övertygad om att 4-ho-met från SS va utblandat med tjack.

några kommentarer till det påståendet?

jag är säker på att det inte var bankat med tjack eftersom polarn pissade dagen etfer utan utslag. (blev tagen av snuten)

därimot så funderade jag ett tag på om det möjligen var bankat med mephedrone eftersom lukiten var väldigt lik.
Citera
2008-09-02, 00:03
Medlem
flykick666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jontte
hade du läst lite i denna tråden och i andra trådar hade du sett att denna sidan är allt annat än grön

Shiit.. fan vad jag känner mig dum:P aja fuck it!
När jag beställde 4-ho-met så köpte jag av serotoninstorm.com (R.I.P).. det var synd att dom sluta... dom var najjs
Citera
2008-09-02, 12:42
Medlem
Mjälls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trippen
jag är säker på att det inte var bankat med tjack eftersom polarn pissade dagen etfer utan utslag. (blev tagen av snuten)

därimot så funderade jag ett tag på om det möjligen var bankat med mephedrone eftersom lukiten var väldigt lik.

Mephedrone i de doserna (doser kring 10-50 mg tar man väl oftast 4-ho-met i) skulle väl knappast ge något rus? Varför inte lika gärna banka ut med något helt värdelöst i så fall?
Citera
2008-09-02, 16:03
Medlem
trippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mjäll
Mephedrone i de doserna (doser kring 10-50 mg tar man väl oftast 4-ho-met i) skulle väl knappast ge något rus? Varför inte lika gärna banka ut med något helt värdelöst i så fall?

jag sa inte att det gav något rus. jag sa att det luktade likadant. det är en skillnad. förövrigt så kan jag säga att jag bara fått en tripp på 4ho-met och den triuppen var tråkig ochg utdragen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in