2010-11-24, 23:48
Medlem
det här är kanske helt off topic men ändå inte.
Jag beställde en våg http://www.vetek.se/Pocketvag-20gram0001g/article
har ni någon aning om det är något att ha? jag vill försöka komma fram till hur små doser jag kan ta för att spara på pengarna och ändå få en underbar upplevelse. Som tur är har vi 14 dagars ångerrätt i Sverige vid internetbeställningar så om min order var fel kan jag ångra det =)

Edit: ni kanske har någon annan våg att rekommendera. jag vill bara ha ut det mesta av det jag kommer att beställa. Denna drog har verkligen fått mig att vilja ha mer och jag vill för tillfället inte veta hur stora doser jag kan ta utan hur små =)
Senast redigerad av nackno 2010-11-24 kl. 23:54.
Citera
2010-11-24, 23:50
Medlem
kamouflagekorvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nackno
har ni någon aning om det är något att ha? jag vill försöka komma fram till hur små doser jag kan ta för att spara på pengarna och ändå få en underbar upplevelse. Som tur är har vi 14 dagars ångerrätt i Sverige vid internetbeställningar så om min order var fel kan jag ångra det =)

Jag skulle säga att det var ett dåligt köp, mest pågrund av priset då det finns vågar för ca 200kr på dealextreme.com. Jag har själv en våg därifrån som har fungerat klockrent nu snart i ett år
Citera
2010-11-24, 23:56
Medlem
bra att höra. jag ska kolla upp dem direkt. googlade bara och tog det första bästa sidan som kom upp heheh men som sagt kan jag ångra detta =) tack för tipset
Citera
2010-11-25, 00:00
Medlem
Sjograss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kamouflagekorv
Det slår snabbare*

Det är väl nästan skönare om det inte slår snabbare? Och vill man att det ska slå hårdare kan man lika gärna öka dosen, 4-ho-met är ju inte precis dyrt. Om en liten stund blir det första trippen, och jag har för övrigt ätit fisk vilket är lättsmält och relativt bra "trippmat" har jag läst nånstans.
Citera
2010-11-25, 01:52
Medlem
zimmyys avatar
Första trippen på 100 mg nasalt slungades jag in i en helt annan pulserande, "digital" verklighet där hela mitt synfält anpassades efter musiken och olika smaker jag upplevde. Helt sjukt.
Citera
2010-11-25, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kamouflagekorv
Det slår snabbare*

Och hårdare. Mat dämpar trippen.
Citera
2010-11-25, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trigger99
Höj dosen!!!!!!
Rök cb!!!!!!
Ta lustgas!!!!!!!

För mig har det inte slagit hårdare.

Så istället för att fasta, vilket är allmänt känt, ska man höja dosen röka cb och ta lustgas? Låter smart det du.
Citera
2010-11-25, 09:58
Medlem
xid0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nackno

Edit: ni kanske har någon annan våg att rekommendera. jag vill bara ha ut det mesta av det jag kommer att beställa. Denna drog har verkligen fått mig att vilja ha mer och jag vill för tillfället inte veta hur stora doser jag kan ta utan hur små =)

DealExtreme vågarna är visserligen OK men tror en sådan ger högre kvalité och ett bra inköp om du har råd
Citera
2010-11-25, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pentium8
Så istället för att fasta, vilket är allmänt känt, ska man höja dosen röka cb och ta lustgas? Låter smart det du.

Allmänt känt? Folk sade ju t.om emot dig ett par sidor innan.
Snorta istället då om du är så jävla rädd att matbitarna får din tripp att bli kass.

Eller så är du lite evil mot kroppen och fastar istället.
Citera
2010-11-25, 20:06
Medlem
slutatacks avatar
Har blivit allt mer sugen på att testa någon hallucinogen, i höst tänkte jag gå ut och plocka toppisar men jag orkar inte vänta ända tills dess. Är därför sugen på att testa 4-ho met. Har förstått att det är en ganska bra hallucinogen att debutera med.

Hört att elefanten ska vara bra att beställa ifrån (www.eleph*****.com?), dock så hittar jag inte 4-ho met där... Någon som har lust att PMa någon bra sida?

Har några nybörjarfrågorfrågor:
Hur intar man det för att få bäst effekt? Nasalt eller?
Hur stor dos ska jag ta som newbie? 20-40 mg?

EDIT: Såg att det fanns på Prisman nu, är dem bra?
Senast redigerad av slutatack 2010-11-25 kl. 20:16.
Citera
2010-11-25, 20:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av slutatack
Har blivit allt mer sugen på att testa någon hallucinogen, i höst tänkte jag gå ut och plocka toppisar men jag orkar inte vänta ända tills dess. Är därför sugen på att testa 4-ho met. Har förstått att det är en ganska bra hallucinogen att debutera med.

Hört att elefanten ska vara bra att beställa ifrån (www.eleph*****.com?), dock så hittar jag inte 4-ho met där... Någon som har lust att PMa någon bra sida?

Har några nybörjarfrågorfrågor:
Hur intar man det för att få bäst effekt? Nasalt eller?
Hur stor dos ska jag ta som newbie? 20-40 mg?

EDIT: Såg att det fanns på Prisman nu, är dem bra?

Nasalt är intensivt och det slår snabbare. Oralt är mer ett krypande rus men det slår på inom tid också.
20 mg om du är nybörjare låter som en rimlig dos, kanske till och med 25.
Förvänta ett rus på cirka 4-6 timmar med eftereffekter i ungefär dubbelt så lång tid.

Som alltid så är set and setting viktigt. Prisman är av min erfarenhet en bra sida!
Citera
2010-11-25, 20:22
Medlem
slutatacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ToreroNachos
Nasalt är intensivt och det slår snabbare. Oralt är mer ett krypande rus men det slår på inom tid också.
20 mg om du är nybörjare låter som en rimlig dos, kanske till och med 25.

Som alltid så är set and setting viktigt. Prisman är av min erfarenhet en bra sida!

Tack för det snabba svaret!

Hur lång tid tar det för effekterna att komma om man intar det nasalt? Tänkte beställa 100mg och dela med några polare.

En till fråga: Hur mycket ska man ta för att lyckas hamna i ambulans som dessa nissar: http://www.nt.se/nyheter/artikel.aspx?articleid=5654849 ?

Kan dem ha beställt något konstigt som innehöll något annat?

Lite OT: Tänkte beställa från prisman, hur lång tid tar det för paketet att komma?
Bor fortfarande hemma och tror inte min mor skulle bli så glad om hon ser att jag beställt "dödsknark", får man paketet direkt hem i brevlådan eller?
Senast redigerad av slutatack 2010-11-25 kl. 20:37.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in