2009-08-10, 03:35
Medlem
Skulle gärna vilja ha prismans eller RS länken i ett pm om det går för sig.

Tack på för hand /waffel
Citera
2009-08-10, 06:56
Medlem
dynamit-kisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gagoff
Går går det ju. Det är som du säger, en drog. Alla är olika.
Jag och en polare tog oss en del igår, och han visste inte riktigt vad han skulle vänta sig, fast jag hade förklarat hur hela mitt tak andats, saker vridits osv när jag hade använt det förr.
Han såg ut att må lite småkasst, och såg lite ängslig ut, vilket är ovanligt för honom. Han gick hem efter en timme eller två och skulle lägga sig, och han verkade må bättre sen iofs...
Ehm, är trött och på en underbar afterglow nu, så det kan bli lite rörigt.
Poängen var nog att jo, man kan tydligen snea, och den är fruktansvärt underbar.
Jag finner mig bli på ett fantastiskt humör, och jag utforskar min hjärna en del. Största nackdelen? Det är slut och jag har inget mer hemma

Märks att du skrev det på afterglowen, lät nice
Citera
2009-08-10, 13:12
Bannlyst
När på dagen ungefär brukar SR svara på mail? Någon som kan hinta lite?
Citera
2009-08-10, 13:21
Bannlyst
4-ho-met, lsd, cubensis vilken av dessa är bäst att testa först för en nybörjare av psykadeliska droger?

nån som har erfarenheter av prisman? hur långtid tar det innan man får sina varor.
Senast redigerad av teagan 2009-08-10 kl. 13:30.
Citera
2009-08-10, 13:22
Bannlyst
.
Senast redigerad av teagan 2009-08-10 kl. 13:26. Anledning: råkade bli dubbel
Citera
2009-08-10, 13:35
Citat:
Ursprungligen postat av gulthotel
För mig svarade dom runt 12-13 varje dag.
Citera
2009-08-10, 14:26
Medlem
Incabuloss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gulthotel

Köp inte av dom, dom skickade aldrig det jag beställde. Sen när jag frågade varför det inte kommit slutade dom svara på mail.

Dom har varit gröna förut jag köpte av dom, men kanske har blivit selektiva scammers, jag försöker allafall få kontakt med dom för att reda ut det här, om det skulle visa sig att dom skickar så skriver jag och grönar dom. Men just nu tycker jag dom är för oseriösa för att slösa pengar på.
Citera
2009-08-10, 15:34
Medlem
Incabuloss avatar
vill be SR om ursäkt, idag har det kommit.var brevbäraren som hade gjort ett misstag, glömt det i sätet på postbilen nån dag sa han, han ringde till och med på dörren för att be om ursäkt. blev lite nojjigt då blev en massa strul men dom är gröna allafall.
Senast redigerad av Incabulos 2009-08-10 kl. 15:39.
Citera
2009-08-10, 15:59
Bannlyst
Tack för svaren grabbar!

Citat:
Ursprungligen postat av mamooshka
För mig svarade dom runt 12-13 varje dag.

Okej, skickade själv igårnatt och har inte fått något svar ännu
Citera
2009-08-10, 16:55
Medlem
Hej

Prismans eller RS länk i ett pm hade varit schysst.

Peace out
Citera
2009-08-10, 19:14
Medlem
Zarkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teagan
4-ho-met, lsd, cubensis vilken av dessa är bäst att testa först för en nybörjare av psykadeliska droger?

nån som har erfarenheter av prisman? hur långtid tar det innan man får sina varor.
Bäst och bäst, det beror väl helt på. Jag har dock svårt att föreställa mig en snetripp på 4-ho-met. Om jag skulle välja skulle jag börjat med 4-ho-met. Det känns mildare på något sätt.

Tar väl ungefär en vecka från prisman. Men det är till och från med det - vissa här har fått vänta länge. Jag har dock alltid fått mitt inom några dagar.
Citera
2009-08-10, 19:58
Avstängd
Illuzionzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teagan

Vet inte om någon av dom är bäst att börja med. Men en liten dos 4homet tror jag inte skulle göra dig nån skada i alla fall. Skulle inte ta LSD tror jag som första när jag tänker efter, trippen varar ju dubbelt så länge som svamp och 4homet. Kanske inte är så nice om du nu inte skulle tycka om det.

Så säger svamp eller 4homet. Spelar nog ingen roll vilken av dom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in