2009-10-31, 02:06
Medlem
Fick precis hem 250g frn PM. Frgen r ljust gr. Vad gller egentligen med den hr batchen, r den ngot att ha? Fr olika bud hr knns det som. Ngon som sa att den inte blandar sig med vatten och att den r vldigt svag. Vad gller egentligen? Man vill ju inte knna sig blst liksom.

En snabb frga p det: r det bara att langa ner s mycket man vill ha i ett glas vatten och sen snka det som jag antar? Om man ska ta det oralt dvs...
Citera
2009-10-31, 02:23
Medlem
_abous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knutbymange
Fick precis hem 250g frn PM. Frgen r ljust gr. Vad gller egentligen med den hr batchen, r den ngot att ha? Fr olika bud hr knns det som. Ngon som sa att den inte blandar sig med vatten och att den r vldigt svag. Vad gller egentligen? Man vill ju inte knna sig blst liksom.

En snabb frga p det: r det bara att langa ner s mycket man vill ha i ett glas vatten och sen snka det som jag antar? Om man ska ta det oralt dvs...
Har krt PMs gra, men det kan ha varit en ldre batch n din, bestlldes fr ca tv veckor sen.
Lste sig inte bra i vatten, men det duger s lnge du inte ska dela upp vattnet eftert.
Jag rekommenderar att du bombar, men har inte provat nasalt, s det kan du testa om du knner fr det.
Angende styrkan rckte ungefr 75mg fr att jag och tv vnner skulle ha en riktigt trevlig kvll, men har inte testat ngon annan batch, s vad vet jag.
Citera
2009-10-31, 10:51
Medlem
Vad tror ni om att kombinera in lite kodein i trippen? Den kommer vl inte dda trippen som benso.

Kanske gr den en lite sknare i kroppen, lttare att ta emot jobbiga tankar som kanske kryper fram? Finns ju alltid en liten risk att det kan hnda.

Eller ska man vnta tills efter?
Citera
2009-10-31, 11:14
Medlem
Narviks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zlatanärkung
Vad tror ni om att kombinera in lite kodein i trippen? Den kommer vl inte dda trippen som benso.

Kanske gr den en lite sknare i kroppen, lttare att ta emot jobbiga tankar som kanske kryper fram? Finns ju alltid en liten risk att det kan hnda.

Eller ska man vnta tills efter?
Ta det p afterglowen eller om du snear istllet, d fr du sm pupiller, bli glad och skn.
Citera
2009-10-31, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Narvik
Ta det p afterglowen eller om du snear istllet, d fr du sm pupiller, bli glad och skn.

Alrighty. r bodyrushen rtt tung, som p shroomies? Tnkte att den skulle ltta lite p den, men samtidigt inte ta bort det flummiga, visuella ruset.

Annars finns det lugnande i form av benso om man snear.

Tack!
Citera
2009-10-31, 19:23
Medlem
Fyra20s avatar
Har blivit erbjuden att kpa en kapsel me 4-ho-met fr 100 kr, r det vrt det ?
Citera
2009-10-31, 19:25
Medlem
hush83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyra20
Har blivit erbjuden att kpa en kapsel me 4-ho-met fr 100 kr, r det vrt det ?

Beror vl p hur mycket som r i kapseln...
Citera
2009-10-31, 20:32
Medlem
BillLees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zlatanärkung
Alrighty. r bodyrushen rtt tung, som p shroomies?

Bodyloaden r vldigt ptaglig, men bara p ett bra stt tycker jag. Hela kroppen knns sjukt mysig.
Citera
2009-10-31, 20:34
Medlem
BillLees avatar
Har tagit PMs grejer som jag kpte fr typ 2-3 veckor sedan, det var riktigt schyst. Nu sljer de bara 500mg, ngon som testat det?

Sorry fr double-post, tnkte att jag tryckte p ndra men jag citerade mig sjlv istllet
Citera
2009-10-31, 22:48
Medlem
Mullemecks avatar
har djurfoder inne det grvita metocinet eller den gulvita?
Citera
2009-11-01, 07:28
Medlem
Oczwaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mullemeck
har djurfoder inne det grvita metocinet eller den gulvita?
Det jag fick hem i tisdags var grtt. Funkar gr det ocks, om ngon undrar.
Citera
2009-11-01, 12:14
Medlem
SunshineBlinds avatar
Jag tog i lrdags natt, och var av frklarliga skl trtt igr. Vldigt trtt. Och sen sov jag ngra timmar igr, och ca 12 timmar inatt. Vaknade upp och r rtt seg idag med, och jag undrar, hur lnge hller trttheten i sig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in