Nu vet inte jag vad som gäller för just denna tråd, men jag har i alla fall några frågor som jag hoppas ni kan hjälpa mig med. Är väldigt novis inom dessa ämnen, jag har aldrig testat en drog innan. Ursäkta om jag är fånig
Jag är en estetisk snubbe, jag gillar musik, fotografera och jag spelar
mycket teater (vilket har fått mig att lära känna mig själv väldigt väl). Jag gillar och tänka och fundera och kom för ett bra tag sedan på att hallucinogener vore värt att testa. I början mest för hallisarna men jag har nu insett att det är så mycket mer och jag ser mig mogen nog att prova.
Jag och några kompisar var ute efter LSD eller svamp då det är "the real deal" så att säga, förstå mig rätt. Men vi har inte fått tag på något av dem och tänker nu prova 4-ho-met.
Samtidigt som jag känner mig säker och redo för detta är det något jag undrar;
- Bör jag ha rökt på innan jag testar denna? Bara för att ha känt ett annat rus än alkohol menar jag. Har läst på mycket och har hört folk rekommendera det, men aldrig riktigt förstått varför.
- Hur grovt våldtagen i hjärnan blir man om man följer MM's "russkala" och kör på en medeldos?
Vet att många reagerar olika även om man doserar lika mycket, men ge mig något att gå efter (gäller båda frågorna)
Läser igenom min post och nu och inser att hela första delen ser ut som ett utdrag ur ett dejtingprogram...