2006-04-16, 21:26
Medlem
REEEETAAARDs avatar
varfr r det s billigt `???...
Citera
2006-04-16, 21:38
Medlem
Dr.Jekylls avatar
Min gissning d:
Lderlasse ville inte ha som frut, alla vntar p en bestllning och det tar veckor innan ruljansen r igng. Han vet att han ftt in ngot som funkar, fr r det 4-ho-met s r det sjukt lovande. Och r det 4-ho-met s vill han att folk ska testa, skriva krleksnoveller och krnga s mycket som mjligt fre det blir olagligt.

Jag ska bestlla hem 100 mg vid lning iaf, s fr det vll bli liggande till sommaren eller s..

Intressant:
http://www.erowid.org/psychoactives/...yptamine.shtml
Duration: <1
Lgre duration n ngon timma?
Citera
2006-04-16, 23:28
Medlem
Ado0s avatar
Med en Supertanker! med tur s kommer jag f mitt studiebidrag nnu en gng, och i s fall kommer man dra en bestllning p ett par hundra mg (borde d ftt veta att de funkar =)
haha, kommer d spendera 1500-2000 p godis..men, inte allt hos CA, utan ven kanske hos ND

och ven annat godis, som diazepam, alprazolam och/eller phenobarbital

ne stillarna brjar verka nu..s ls det hr snabbt
Citera
2006-04-16, 23:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ado0
Med en Supertanker! med tur s kommer jag f mitt studiebidrag nnu en gng, och i s fall kommer man dra en bestllning p ett par hundra mg (borde d ftt veta att de funkar =)
haha, kommer d spendera 1500-2000 p godis..men, inte allt hos CA, utan ven kanske hos ND

och ven annat godis, som diazepam, alprazolam och/eller phenobarbital

ne stillarna brjar verka nu..s ls det hr snabbt

Vad finns p CA och ND som det r vrt att lgga 2000kr p skulle jag vilja veta.
Citera
2006-04-17, 12:03
Bannlyst
Ocks vldigt nyfiken, r det verkligen det han pstr att det r s kan det vara det frsta vettiga han slt p r i vad det gller RC-vg.

Fast jag tnker inte prova frn ett antal personer givit positiva rapporter. Fr risken r stor att han sljer nn bluff och bara hoppas att fok ska kpa det p sida goda rykte.
Citera
2006-04-17, 16:23
Bannlyst
jag vill smaka
Citera
2006-04-17, 17:31
Medlem
Ado0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gimpen
Vad finns p CA och ND som det r vrt att lgga 2000kr p skulle jag vilja veta.
haha, mindes inte att jag hade skrivit de dr
Men kommer inte lgga allt p CA eller ND, men kommer nog kpa lite av bda, och sen import osv.
mste iaf prva p 4-HO-MET, sen kanske slinker med lite LSA, och funderar ven p att ge den "nya versionen" av ALEPH-7 en chans...
Citera
2006-04-18, 00:22
Bannlyst
^ Den nya versionen av Aleph-7 r densamma som den gamla, dvs garanterat inte Aleph-7, men samma piller (jag har provat bgge med folk som provat troligtvis vad som var kta Aleph-7, kan ha varit frn JLF fr sex r sen eller s, och effekten ingen alls jmfrt med det var tydligen rtt markant ;-) och det vore fascinerande och frvnande om detta 4-ho-met vore just 4-ho-met.
Hajar ni inte att LderLasse inte finns p riktigt, han r bara en elak AI i stil med den i Jamie Lee Curtis-filmen "Virus"?
r sjlv lite nyfiken p 2C-N drifrn, kan han verkligen bluffa om att slja ngot annat i bulk, det verkar ju annars rtt hyfs?
Citera
2006-04-18, 00:58
Medlem
Ado0s avatar
Nr de gller ALEPH-7 verkar jag vara en av vldigt f som ftt nn effekt...av CA's piller, det var inte mkt och inte nt att jubla ver, men de r ju mer substans i de nya s man hoppas iaf..
Om inte annat s smakar de iaf gott
(snortade och tyckte efter ett tag att det blev en behaglig smak =)
Och 4-HO-MET r ju billigt s man har rd med att testa
Citera
2006-04-18, 13:30
Medlem
Filleyes avatar
Tja, jag bestllde 100mg 4-HO-MET och lite 2CIBZ nu.

Bara att vnta p ett paket d
Citera
2006-04-18, 20:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Filleye
Tja, jag bestllde 100mg 4-HO-MET och lite 2CIBZ nu.

Bara att vnta p ett paket d

drog ocks ivg en bestllning vid 15 idag p 200mg 4-ho-met
Citera
2006-04-18, 21:05
Medlem
Filleyes avatar
Online-grouptrip sen d?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto