2010-01-15, 01:18
Medlem
tillbakas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av youlaugh.
Efterlngtat! Men, har han tagit bort postfrskott? och minimum order 500;-

mm sg det med...

tolkar det som att de r lite rdda fr att ka dit fr skatteverket nu... och drmed vill dra in lite mer pengar per order d de utstter sig fr strre risk om de kra mnga sm orderar typ...

stod i mailet jag fick att de skulle ppna konto utomlands s fort de fr chansen... fr hoppas de kommer med bttre alternativ snart ..

men men 1g bestllt iaf lr nog f fina resor p dem
Citera
2010-01-15, 01:32
Medlem
EnemyDowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tillbaka
mm sg det med...

tolkar det som att de r lite rdda fr att ka dit fr skatteverket nu... och drmed vill dra in lite mer pengar per order d de utstter sig fr strre risk om de kra mnga sm orderar typ...

stod i mailet jag fick att de skulle ppna konto utomlands s fort de fr chansen... fr hoppas de kommer med bttre alternativ snart ..

men men 1g bestllt iaf lr nog f fina resor p dem

Fake/scam-varning eller? Gamla sidan r fortfarande uppe och str inget om nn ny emailadress dr?

http://jurfoder.webs.com/
Citera
2010-01-15, 01:34
Medlem
tillbakas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnemyDown
Fake/scam-varning eller? Gamla sidan r fortfarande uppe och str inget om nn ny emailadress dr?

sett det med, men mailet jag fick stod det att de vidtagit andra tgrder fr att inte ka fast av skatteverket... dock tycker jag att de betalningsstet jag fick betala via kanske inte r de skraste men tydligen skall de byta det var tredje dag tills de ftt konto utomlands, antar att de nog stnger ner den gamla sidan snart nr de sett att folk fattat att de bytt, de har gjort s en gng tidigare vad jag hrt...
Citera
2010-01-15, 01:49
Medlem
BillLees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zarkan
Jag betalade fr tre-fyra dagar sedan och min bestllning har inte ndrats till confirmed n ... Dock brukar den gra det samma dag som jag fr det levererat i brevldan.

Jag bestllde fr 2-3 dagar sedan, ndrades idag till confirmed och sedan shipped.
Citera
2010-01-15, 02:03
Medlem
Sandozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnemyDown

Det har ju ryktats om att djurfoder torskade och sumialic har inte varit inloggad sen november s mitt tips r att ligga lgt. Det finns ju dessutom ingen anledning att kpa 4-HO-MET drifrn.
Senast redigerad av Sandoz 2010-01-15 kl. 02:22.
Citera
2010-01-15, 02:52
Medlem
tillbakas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandoz
Det har ju ryktats om att djurfoder torskade och sumialic har inte varit inloggad sen november s mitt tips r att ligga lgt. Det finns ju dessutom ingen anledning att kpa 4-HO-MET drifrn.

Utveckla varfr de inte finns ngon anledning?

r ju typ bara prisman annars som har det hemma utver Djurfoder
Citera
2010-01-15, 08:13
Medlem
cercinas avatar
r detta killen bakom Djurfoder?

http://www.skanskan.se/article/20091...k-genom-posten
Citera
2010-01-15, 09:24
Medlem
HellionZeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nucore
Om man lser trden s verkar du ha krt ganska hrt, skulle inte frvna mig om du byggt upp en viss tolerans. Jag burkar alltid vnta minst 2 veckor ofta lngre, lttare att uppskatta och analysera trippen och lra sig ngot av den, men alla har vl inte samma syfte.

Skriv grna en rapport eller ntt dr du jmnfr doserna.

Hgsta jag tagit r 50mg nasalt, inte den bsta settingen och det blev mindfuck utan dess like, skulle inte kalla det snedtripp men behagligt var det inte. Efter detta kr jag oralt, kanske var det kombinationen av dlig setting och det snabbare pslaget som veraskade mig.

Jo jag vet de skulle inte bli s nra tripparna men de vart shr och ngra de . Men du va en sjuk resa de kan jag lova en resa som frndra mitt liv
Citera
2010-01-15, 09:25
Medlem
HellionZeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nucore
Om man lser trden s verkar du ha krt ganska hrt, skulle inte frvna mig om du byggt upp en viss tolerans. Jag burkar alltid vnta minst 2 veckor ofta lngre, lttare att uppskatta och analysera trippen och lra sig ngot av den, men alla har vl inte samma syfte.

Skriv grna en rapport eller ntt dr du jmnfr doserna.

Hgsta jag tagit r 50mg nasalt, inte den bsta settingen och det blev mindfuck utan dess like, skulle inte kalla det snedtripp men behagligt var det inte. Efter detta kr jag oralt, kanske var det kombinationen av dlig setting och det snabbare pslaget som veraskade mig.

Jo jag vet de skulle inte bli s nra tripparna men de vart shr och ngra de . Men de va en sjuk resa de kan jag lova en resa som frndrat mitt liv.

*Oj Dubbel post sorry*
Citera
2010-01-15, 10:44
Medlem
MindTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cercina

Kan mycket vl vara honom :/

Och tror starkt att hjurfoder r scam. Varfr tog de bort postfrskott? Gamla sidan ligger fortfarande kvar och sumialic har inte vart inloggad sedan November.

Nej, tror definitivt att det r ngon flashback-medlem som ser att folk vntar p att djurfoder ska komma upp igen och gr en fake-sida. Om inte sumialic loggar in och sger motsatsen s kommer jag fortstta tro det.
Citera
2010-01-15, 11:46
Medlem
Idag r det trippdags igen!
Fr bli 4-ho-met denna gngen med, r dock lite osker p vilken mngd jag ska satsa p eftersom jag bombade 50mg i tisdags. Behver jag ta vldigt mycket mer fr att f ett rejlt mindfuck, eller r det tillomed rtt krt att f ngon strre effekt spass tidigt?
Tnkte dra en hundring typ!
Citera
2010-01-15, 12:34
Medlem
Phibers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cercina

Stmmer bra det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera