2009-03-22, 23:06
Medlem
Sandozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plastpåse
Skrev i den hr trden fr vldigt lngesedan d jag var lite intresserad av att prova det. Men blev lite avskrckt av rc:s nr jag lste lite mer om det s det blev aldrig ngot. Hur som helst, tnkte se med er om ni har mrkt av ngra otrevliga bieffekter av det?

Tror iof inte att jag kommer kpa ngot oavsett, men kan vara kul att veta om man klarade sig undan ngot

Det har ju anvnts ganska flitigt i Sverige i mer n ett r nu, om man rknar sedan SS brjade slja det, och inga allvarliga bieffekter, dvs sdana som inte frekommer p svamp eller LSD har, mig veterligen, rapporterats om.
Citera
2009-03-22, 23:28
Medlem
Vincenzos avatar
Fan vad svrt det r att f tag i detta
Citera
2009-03-24, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vincenzo
Fan vad svrt det r att f tag i detta

Ja! vafan kan inte rc-e f in 4-ho-met snart s man kan bestlla. Eller ska man kra p nethyl2cb istllet kanske d det ska vara ungefr samma effekter som p 4homet.
Citera
2009-03-24, 22:25
Medlem
Sandozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av when
Ja! vafan kan inte rc-e f in 4-ho-met snart s man kan bestlla. Eller ska man kra p nethyl2cb istllet kanske d det ska vara ungefr samma effekter som p 4homet.

Var hade du tnkt kpa N-Eth-2C-B ngonstans, det r ju slut p ND och ven om det str att ny leverans inkommer i slutet av denna mnad s tror jag det frst nr jag ser det.
Citera
2009-03-24, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandoz
Var hade du tnkt kpa N-Eth-2C-B ngonstans, det r ju slut p ND och ven om det str att ny leverans inkommer i slutet av denna mnad s tror jag det frst nr jag ser det.

jag tnkte vnta till slutet av denna mnad som du sger. Men tror du att det verkar orimligt eller?
Citera
2009-03-24, 22:33
Medlem
Sandozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av when
jag tnkte vnta till slutet av denna mnad som du sger. Men tror du att det verkar orimligt eller?

Det vet jag naturligtvis ingenting om, vi fr vl se nsta vecka eller s.
Citera
2009-03-26, 14:05
Medlem
Efter all vntan s skrev jag ett mail till prisman att jag lika grna kunde f aco-met istllet, och det var vad jag fick hem idag ska bli roligt att se om det r nn skilnad p dom jag terkommer efter helgen
Citera
2009-03-26, 14:20
Medlem
Dr.Kratzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gyron1986
Efter all vntan s skrev jag ett mail till prisman att jag lika grna kunde f aco-met istllet, och det var vad jag fick hem idag ska bli roligt att se om det r nn skilnad p dom jag terkommer efter helgen
Om du fick samma mngd aco-met som du bestllt metocin, s tjnade du ju fett p det Metocinet r ju mycket billigare.
Senast redigerad av Dr.Kratz 2009-03-26 kl. 14:21. Anledning: Pinsamt stavfel
Citera
2009-03-26, 14:24
Medlem
Unixxals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gyron1986

Bertta!

Vill hra vilken skillnad det e mellan aco och ho.
Citera
2009-03-26, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kratz
Om du fick samma mngd aco-met som du bestllt metocin, s tjnade du ju fett p det Metocinet r ju mycket billigare.

Ja jag fick samma mngd men jag hade bestllt 4-ho-met. ska bli sjukt kul se skillnaden
Citera
2009-03-26, 16:19
Medlem
tjena, har bestllt frn pris*** 4 ace.
ftt mail p order och payment detaljer. fattar bara inte hur jag ska betala
till dom. utlndsk bank o swift code o iban aldrig frt ver pengar till utlandet hehe. nn som kan hjlpa mig? har seb bank.
Citera
2009-03-26, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av starpatrik86
tjena, har bestllt frn pris*** 4 ace.
ftt mail p order och payment detaljer. fattar bara inte hur jag ska betala
till dom. utlndsk bank o swift code o iban aldrig frt ver pengar till utlandet hehe. nn som kan hjlpa mig? har seb bank.
Lste det sjlv hehe
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in