Skrev i den här tråden för väldigt längesedan då jag var lite intresserad av att prova det. Men blev lite avskräckt av rc:s när jag läste lite mer om det så det blev aldrig något. Hur som helst, tänkte se med er om ni har märkt av några otrevliga bieffekter av det?
Tror iof inte att jag kommer köpa något oavsett, men kan vara kul att veta om man klarade sig undan något
Det har ju använts ganska flitigt i Sverige i mer än ett år nu, om man räknar sedan SS började sälja det, och inga allvarliga bieffekter, dvs sådana som inte förekommer på svamp eller LSD har, mig veterligen, rapporterats om.
Ja! vafan kan inte rc-e få in 4-ho-met snart så man kan beställa. Eller ska man köra på nethyl2cb istället kanske då det ska vara ungefär samma effekter som på 4homet.
Ja! vafan kan inte rc-e få in 4-ho-met snart så man kan beställa. Eller ska man köra på nethyl2cb istället kanske då det ska vara ungefär samma effekter som på 4homet.
Var hade du tänkt köpa N-Eth-2C-B någonstans, det är ju slut på ND och även om det står att ny leverans inkommer i slutet av denna månad så tror jag det först när jag ser det.
Var hade du tänkt köpa N-Eth-2C-B någonstans, det är ju slut på ND och även om det står att ny leverans inkommer i slutet av denna månad så tror jag det först när jag ser det.
jag tänkte vänta till slutet av denna månad som du säger. Men tror du att det verkar orimligt eller?
Efter all väntan så skrev jag ett mail till prisman att jag lika gärna kunde få aco-met istället, och det var vad jag fick hem idag ska bli roligt att å se om det är nån skilnad på dom jag återkommer efter helgen
Efter all väntan så skrev jag ett mail till prisman att jag lika gärna kunde få aco-met istället, och det var vad jag fick hem idag ska bli roligt att å se om det är nån skilnad på dom jag återkommer efter helgen
Om du fick samma mängd aco-met som du beställt metocin, så tjänade du ju fett på det Metocinet är ju mycket billigare.
Berätta!
Vill höra vilken skillnad det e mellan aco och ho.
tjena, har beställt från pris*** 4 ace.
fått mail på order och payment detaljer. fattar bara inte hur jag ska betala
till dom. utländsk bank o swift code o iban aldrig fört över pengar till utlandet hehe. nån som kan hjälpa mig? har seb bank.
tjena, har beställt från pris*** 4 ace.
fått mail på order och payment detaljer. fattar bara inte hur jag ska betala
till dom. utländsk bank o swift code o iban aldrig fört över pengar till utlandet hehe. nån som kan hjälpa mig? har seb bank.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!