2009-08-14, 23:44
Medlem
Mullemecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sumialic
Finns många där ute som föredrar det Som sagt, för alla är det inte bara priset som spelar roll.
antar att det är du eller någon du känner som har hand om shoppen, vad för mängder säljs det i nu? 100mg?200mg?500mg?1g? eller äre alla dom dock att alla kommer i stora zip påsar? och hur beställer man det av dom/dig(verkar ju inte gå på sidan)?
Citera
2009-08-15, 01:41
Medlem
Om någon vänlig själ skulle vilja Pm:a en länk till Prisman och SR så skulle jag vara tacksam
Citera
2009-08-15, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Littlebell
Om någon vänlig själ skulle vilja Pm:a en länk till Prisman och SR så skulle jag vara tacksam

Om du letar lite så finner du att adresserna redan finns i tråden.
Citera
2009-08-15, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mullemeck
antar att det är du eller någon du känner som har hand om shoppen, vad för mängder säljs det i nu? 100mg?200mg?500mg?1g? eller äre alla dom dock att alla kommer i stora zip påsar? och hur beställer man det av dom/dig(verkar ju inte gå på sidan)?

Endast 100mg. Shoppen har tidigare sålt lagligt röka (typ spice), men slutat eftersom det kommer bli olagligt om prick en månad. En liten mängd har tagits in av 4-ho-met (därav ingen rabatt för större mängder änsålänge).

Små ziplockpåsar ska skaffas så snart som möjligt. Kommer i början av nästa vecka. Egentligen inget fel på stora påsar, mer än att det fastnar lite mer i själva påsen, men jag sköljer alltid ur mina påsar med vatten och då får man ändå med allt

Måste maila addressen som står på sidan för att beställa.
Citera
2009-08-16, 03:59
Bannlyst
Teoretisk fråga, vad skulle hända om man får i sig 2 g homet? Skulle man ramla ner och skaka likt ett mongo eller svimma eller? Barau ndrar
Citera
2009-08-16, 04:10
Medlem
Skyggedanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gulthotel
Teoretisk fråga, vad skulle hända om man får i sig 2 g homet? Skulle man ramla ner och skaka likt ett mongo eller svimma eller? Barau ndrar

Din kuk exploderar, hände mig igår
Citera
2009-08-16, 04:56
Medlem
schwumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Filleye
4-HO-MET påstås vara likt Psilocin säger både CA och Erowid.

Vad tror ni om det här ämnet?

Jag tror att jag kommer beställa 20mg tillsammans med 2CIBZ innom kort.
Om något av dem är värt en rapport så kommer jag självklar skriva en så detaljerad som möjligt.
4-ho-met var en riktig höjdare, verkligen värt att testa. 4-ho-met tog mej till himlen kan man säga .
Citera
2009-08-16, 05:27
Medlem
bluetech123s avatar
Jag kan verkligen inte greppa denna substans. Har konsumerat drygt 600mg nu under sommaren och haft väldigt många olika upplevelser. Ibland känner jag mig helt hjärnskadad och kan inte tänka en enda klar tanke. Andra gånger har jag känt ett underbart lugn i mitt huvud och har kunnat fokusera mig bättre än någonsin på precis vad jag vill. Ibland blir det "rena" trippar där man styr precis som man vill men ibland är man tvungen att dras med och låta drogen själv bestämma. Det är en jävligt skum substans, helt oförutsägbar. När jag tar syra blir jag alltid på bra humör och gör precis vad/hur jag vill under trippen utan att må dåligt. Med 4-ho-met är det alltid ett lotteri. Kan vara för att det slår på så snabbt, att man inte hinner med att styra tankarna rätt på väg upp. Jag har känt efter säkert 10 trippar att jag aldrig mer vill röra substansen men ändå så är jag på den igen nästa helg, oftast med ett helt annorlunda resultat, och blir positivt inställd igen. Jag har lärt mig minst en miljon saker om mig själv och min omgivning som jag inte tidigare var medveten om, men jag är osäker på om det verkligen är bra att vara medveten om dessa saker. Har faktiskt skett en del dramatiska förändringar i mitt humör och beteende under denna period, för det bättre. Små steg åt rätt håll och nu vet jag faktiskt hur jag ska förändra mitt liv, nästa steg är att orka ta tag i det.

All respekt för denna substans. Fem tefatspupiller av fem möjliga på skevskalan.
Citera
2009-08-16, 08:30
Medlem
chiricos avatar
Men just som jag bestämt mig för att testa och slänger iväg ett mail till SR, så studsar det tillbaka med "mailbox is full"
Citera
2009-08-16, 13:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av chirico
Men just som jag bestämt mig för att testa och slänger iväg ett mail till SR, så studsar det tillbaka med "mailbox is full"

Oj då... Då får du väl vänta till dom tömt mailboxen och testa igen

mvh Gimpen
Citera
2009-08-16, 14:10
Medlem
Derangements avatar
Citat:
Senast så konsumerade jag omkring 150-200mg, nasalt, på fyllan. Jag har aldrig hört om någon som har tagit mer än så, men då hade jag även en ganska hög tolerans.
Citera
2009-08-16, 15:10
Medlem
Lilabanans avatar
Citat:

Skulle tippa på att dödsfall är sannolikt. Pröva och se!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in