2007-12-08, 21:10
Medlem
norequests avatar
Blev sjukt sugen efter inlggen, s nu blev det en bestllning. r dom snabba med leveransen? (tryptaminer.... sidan)
Citera
2007-12-08, 21:21
Medlem
lens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norequest
Blev sjukt sugen efter inlggen, s nu blev det en bestllning. r dom snabba med leveransen? (tryptaminer.... sidan)

Det tog en sex dagar och f mitt men det var en helg emellan ocks. Betalade en fredag och fick det p torsdagen fljande vecka.
Citera
2007-12-08, 21:26
Medlem
AmanitaMuscarias avatar
ngon som provat n-ethyl-2c-b och kan jmnfra den med 4-ho-met?
Citera
2007-12-08, 21:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AmanitaMuscaria
Fregende sida:
Citat:
Ursprungligen postat av Svamp
Har du provat n-ethyl-2c-b och kan jmfra? Fr den var ocks extremt visuell, och just det dr att sjunka in djupare och djupare i mnster knner jag igen som fan frn ne2cb!
Citat:
Ursprungligen postat av Mysticalguy
P 100mg Nethyl (oralt) fick jag en CEV under hela trippen och inga OEVs, 25-30mg av 4-HO-MET var rejlt mkt mer potent och visuellt!
Citera
2007-12-08, 22:07
Medlem
lens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AmanitaMuscaria

Jag har testat n-ethyl-2C-B en gng, innan det frsvann, och minns den som duktigt visuell men inte srskilt psykedelisk. 4-ho-met r n mer fetare tyckte jag, bde visuellt och mentalt. Yes, visuellt som tusan blir det plus full blown psychedelic experience. Rkna med att sjlen och allt omkring dig blir minst sagt splittrat. Det r ju en tryptamin ocks och jag tycker man ska jmfra den med andra tryptaminer om man vill ha ngot hum om hur trippen blir. Men som sagt jag har bara testat n-ethyl-2c-b en gng.
Citera
2007-12-08, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ålen
Har inte testat syntetisk psilocybin men svampat en del. 4-ho-met r betydligt mer visuellt n svamp. P 25 mg fr du en monstertripp som heter duga kan jag lova.

Det r inte avslappnat som svamp, speedad som en raket blir man. Jag upplevde det mer speedat n syra rent av. Jag blev manisk, storhetsvansinne, ville skapa, var geni och djur p en och samma gng. Tyvrr hade jag inte ens ritblock till hands. Fick stda, diska och porrsurfa istllet. Med rtt set och setting och givetvis vana frn tryptaminvrlden har du en riktig goding i 4-ho-met.
Om man inte vill bli s speedad , funkar det med rka fr att snka sig lite? Allts gr sig hasch och 4-ho-met bra tillsammans? Kanske inte nn som hunnit testa hr n men vad tror ni?

Just det ja, killen p erowid rkte vl CB under trippen har jag fr mig, fr ta och lsa den igen...
Citera
2007-12-08, 22:42
Medlem
hezbollahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av homosex
Om man inte vill bli s speedad , funkar det med rka fr att snka sig lite? Allts gr sig hasch och 4-ho-met bra tillsammans? Kanske inte nn som hunnit testa hr n men vad tror ni?

Just det ja, killen p erowid rkte vl CB under trippen har jag fr mig, fr ta och lsa den igen...

Funkar skert men det r nog bttre att vnta med rkat till efter peaken. Mnga andra hallucinogener brukar man sga r bra att rka efter peaken fr att f mer effekt men jag tror att trippen blir skum om du r ner rkt innan du intar 4-ho-met.. Men jag har aldrig testat detta s jag gissar bara..
Citera
2007-12-08, 23:20
Medlem
lens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av homosex

Det lr vl bli mindre speedat men den psykedeliska effekten lr bli rtt boostad av rka. Sjlv hade jag inte velat vara nerrkt samtidigt. Hujjeda mig fr det men det kan ju vara en smaksak ocks. Jag hade hellre velat haft en vinare eller till och med tv till hands fr och lugna mig.

I brjan av trippen vaggades jag in i ett sllsamt lugn fr att helt pltsligt liksom axelerera med en jvla fart bde knslomssigt och visuellt. Allt omkring mig kramades liksom frst ur p frg och mentalt blev jag liksom nollstlld och rensad som om mitt vanliga medvetande p s viss lmnade plats t den psykedeliska bomb jag kom att uppleva under peaken. Nnting jag ska vara mera beredd p det till nsta gng.
Citera
2007-12-08, 23:32
Medlem
lens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hezbollah
Funkar skert men det r nog bttre att vnta med rkat till efter peaken. Mnga andra hallucinogener brukar man sga r bra att rka efter peaken fr att f mer effekt men jag tror att trippen blir skum om du r ner rkt innan du intar 4-ho-met.. Men jag har aldrig testat detta s jag gissar bara..

Grejen var mycket att det var en ganska klar tripp och rka hade tror jag bara skummat till detta ven efter peaken. Efter peaken blev allt ganska mjukt och vldigt snllt igen men det var nd rtt mycket najs kvar av det visuella - rena lasershowen. Jvla vilka bilder. Visuellt och ljudmssigt hann jag och vgade jag njuta mer efter den vrsta peaken. Trots att peaken var ver var jag fortfarande mkta impad.
Citera
2007-12-09, 00:18
Medlem
hezbollahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ålen
Grejen var mycket att det var en ganska klar tripp och rka hade tror jag bara skummat till detta ven efter peaken. Efter peaken blev allt ganska mjukt och vldigt snllt igen men det var nd rtt mycket najs kvar av det visuella - rena lasershowen. Jvla vilka bilder. Visuellt och ljudmssigt hann jag och vgade jag njuta mer efter den vrsta peaken. Trots att peaken var ver var jag fortfarande mkta impad.

Hehe okey. Jag har r inte s fr att rka under en tripp. Hj dosen istllet tycker jag. =)

Men jag blir sugen p att testa, 4-ho-met. Verkar vara drag i den!
Citera
2007-12-09, 00:41
Medlem
lens avatar
Nsta gng jag kr ska jag se till och ha rejlt med dukar, frg och penslar hemma och g loss p. Det var ingen tripp och ligga och vara passiv till tyckte jag. Tycker jag i och fr sig ingen tryptamin r men det hr satte fan fart p en. Kndes som man kunnat utrttat allt frn underverk till total frstrelse.

Vad som hller en hel och nnstans kvar i verkligheten i en sn tripp och ja, verhuvudtaget i denna fuckade vrld, r allt det viktiga i livet, krleken och de som str en nrmast. Pongen med trippande r vl att livet faktiskt r s mycket intressantare och sknare r trippandet i sig och att inse detta. I gr kpte jag en trta till min mor. Sna hftiga grejer r ocks resultatet av 4-ho-met och psykedelia.
Citera
2007-12-09, 02:26
Bannlyst
denna RC:en kan mkt vl bli den nya hypen sen LL n-etyhl 2cbet frsvann
fr hoppas smokieee sitter p massor i lager , hehe
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in