2008-04-12, 20:00
Medlem
*puffs avatar
r det hr lagligt i Sverige? Riskfritt att bestlla frn SS?

*skraj fr tullen* ;P
Citera
2008-04-12, 20:44
Medlem
Energis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av *puff
r det hr lagligt i Sverige? Riskfritt att bestlla frn SS?

*skraj fr tullen* ;P
Helt lagligt. Allt frn SS fraktas inom Sverige s ngon tull behver du inte oroa dig fr.
Citera
2008-04-13, 16:25
Medlem
Bamsefars avatar
Lst om denna intressanta substans ett tag och nu har jag blivit p tripphumr igen. Frmodligen dimper det ner ett brev i veckan s man kan ha kul till helgen.

Vad r det fr skillnad p de olika administrerings-stten? Hur sitter det i nsan gentemot munnen osv?

Kan tnka mig att lustgas skulle vara p sin plats under trippen, nn som testat?
Citera
2008-04-13, 18:34
Medlem
Shine_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bamsefar

Vad r det fr skillnad p de olika administrerings-stten? Hur sitter det i nsan gentemot munnen osv?

Snabbare onset sjlvklart, ge det 5 minuter sen lr du knna av. Get en kortare tripp ocks n oralt enligt mig. Funkade med s lite som 12-13mg i snoken fr min del, flytande vggar och morphningar mm p det. Dock var detta typ kl 4-5 p natten efter en krogkvll s det kan ha hjlpt till...
Citera
2008-04-13, 19:35
Medlem
Bamsefars avatar
Soft, skulle man kunna kra 15mg i nsan och sen fylla p med 15mg till nr det dalar fr en lngre tripp eller kar toleransen s pass snabbt att det r slseri?
Citera
2008-04-13, 21:48
Medlem
Ngon som har testat analt?
Citera
2008-04-13, 22:25
Medlem
Shine_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -198
Ngon som har testat analt?
tyvrr inte, men jag skulle kunna tnka mig att vara testperson, om jag fick reda p frhllande mellan oral och anal administrering p ngon annan liknande rc.
Citera
2008-04-13, 22:39
Medlem
villbarafragas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bamsefar
Soft, skulle man kunna kra 15mg i nsan och sen fylla p med 15mg till nr det dalar fr en lngre tripp eller kar toleransen s pass snabbt att det r slseri?
4-Ho-Met r vl en fenetylamin precis som psilocin och drmed borde toleransen ka rtt kraftigt och du kommer behva extremt mycket fr att ka effekten.
Jag skulle snarare rekommendera dig att kra 15mg och om det inte var tillrckligt kar du tills nsta gng.

P.S
Har jag fel s rtta mig grna.
Citera
2008-04-13, 22:45
Medlem
N2O/THCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av villbarafraga
4-Ho-Met r vl en fenetylamin precis som psilocin och drmed borde toleransen ka rtt kraftigt och du kommer behva extremt mycket fr att ka effekten.
Jag skulle snarare rekommendera dig att kra 15mg och om det inte var tillrckligt kar du tills nsta gng.

P.S
Har jag fel s rtta mig grna.

hh, va? r inte 4-HO-MET och Psilocin tryptaminer? Jag r ganska sker p det.

Och i vrigt kan jag av egen erfarenhet sga att toleransen blir skyhg vldigt fort. Som jag har fattat det r det ingen strre mening att terdosera efter att effekterna har brjat trda fram.

Klart att det gr att terdosera... Men det krvs mngder.
Citera
2008-04-14, 02:41
Medlem
Rogge-s avatar
Jo dom r tryptaminer.
villbarafraga tnker nog p 2c-x vilka r fenetylaminer.
Citera
2008-04-14, 10:35
Medlem
villbarafragas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rogge-
Jo dom r tryptaminer.
villbarafraga tnker nog p 2c-x vilka r fenetylaminer.
Ok, ledsen fr det jag skrev i snt fall. Fick fr mig att Psilocin stod med i PiHKaL men jag hade nog blandat ihop de 2 skrifterna.
Hursomhelst s r ju tryptaminer ocks extremt toleransuppbyggande s mitt rd gller fortfarande.
Citera
2008-04-14, 14:45
Medlem
jo att nr trippen brjar lgga sig fundera p att kra en omgng till kan man ju helt glmma, d r det nog frdelaktigare att rka lite grs eftert fr att boosta efterdyningarna av trippen lite
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in