2008-09-03, 22:13
Medlem
Tuxxens avatar
Måste bara fråga här inne. Har sugit på en tanke nu ett tag. Är det något som har ätit 4-HO-MET ute när det snöar och är ljut? Måste ju bli extremt häftigt? Snöflingor som laggar, Kul med snö bollar kanske till och med åka pulka? Blir extremt sugen och längtar nästan till vintern för att få uppleva detta. Som tur är har jag lite sparat just i detta ändamål!
Citera
2008-09-03, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuxxen
Måste bara fråga här inne. Har sugit på en tanke nu ett tag. Är det något som har ätit 4-HO-MET ute när det snöar och är ljut? Måste ju bli extremt häftigt? Snöflingor som laggar, Kul med snö bollar kanske till och med åka pulka? Blir extremt sugen och längtar nästan till vintern för att få uppleva detta. Som tur är har jag lite sparat just i detta ändamål!
Hmm försöker visualisera hur det skulle bli med snöflingor men jag tror det bara skulle bli jobbigt. Iaf om det var mycket snö. Kanske skulle funka om det bara var pyttelite snöfall.
Men vad vet jag, man kan egentligen inte riktigt förutsee hur effekten skall bli
Citera
2008-09-03, 22:54
Medlem
Tuxxens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Logz
Hmm försöker visualisera hur det skulle bli med snöflingor men jag tror det bara skulle bli jobbigt. Iaf om det var mycket snö. Kanske skulle funka om det bara var pyttelite snöfall.
Men vad vet jag, man kan egentligen inte riktigt förutsee hur effekten skall bli

Jo det är sant, kanske inte får dundra ner. Lite lagom så där. Erkänn tanken låter läskande? Blir glad när jag tänker på det
Citera
2008-09-04, 16:47
Medlem
cpblommans avatar
Haha...det är alltid kul att leka att man är något annat på antingen svamp, 4-ho-met eller LSD. Sist lekte jag och min polare scouter, gick ut o klättrade i berg och träd och höll föreläsningar om olika överlevnadstekniker för varandra. Så drack vi bärs o grogg. Värt som fan.

Hade några andra polare som alltid droppade syra när den första snön kom. Sedan tog dom på sig värsta dräkterna med skidglasögon o allting och gick ut i skogen o lekte.

Så se nu till att lek nått kul!
Citera
2008-09-04, 17:22
Medlem
Citat:

Jag hatar snö så jag skulle förmodligen få världens snedtripp, har ju iofs trippat vintertid förut men då inomhus i värme och trygghet
Citera
2008-09-04, 17:27
Medlem
Thubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jontte
Jag hatar snö så jag skulle förmodligen få världens snedtripp, har ju iofs trippat vintertid förut men då inomhus i värme och trygghet
Tänkte precis skriva exakt samma sak!
Citera
2008-09-04, 19:00
Medlem
shadeks avatar
Det är så synd att detta ämne inte finns att tillgå i samma utsträckning längre.
Citera
2008-09-04, 19:06
Medlem
Tuxxens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jontte

Ahh, Snö som är så vackert. Jag tror på min teori
Citera
2008-09-04, 19:16
Medlem
Citat:
Ahh, Snö som är så vackert. Jag tror på min teori

Och jag tror på att trippa på en obebodd söderhavsö på en kritvit sandstrand och kristallklart vatten men det lär ju inte hända direkt hehe, antar att folk har olika preferenser
Citera
2008-09-04, 21:47
Medlem
Hur länge tror ni man kan förvara 4-ho-met i de påsar det kom i från SS? Finns det bäst före på sånt här eller? Veckor, månader, år? Funderar i banor av kemiska reaktioner med plasten eller ämnet i sig själv som förändrar verkan, styrka eller liknande...
Citera
2008-09-04, 22:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Clawheady
Hur länge tror ni man kan förvara 4-ho-met i de påsar det kom i från SS? Finns det bäst före på sånt här eller? Veckor, månader, år? Funderar i banor av kemiska reaktioner med plasten eller ämnet i sig själv som förändrar verkan, styrka eller liknande...

Om du förvarar det i mörker och inte alltför varmt så håller det sig minst ett par månader. Skulle inte förvåna mig om det håller bra över 1år, men det är bara en vild gissning
Citera
2008-09-05, 01:24
Medlem
trippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clawheady

lägg det i en tät påse i frysen så håller det sig väldigt länge. en regel med alla kemiska prepp är att alltid ha dom i kylen eller frysen då håller dom sig länge. kemikalier gillar mörka kalla ställen då håller dom sig bäst
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in