2007-12-07, 12:06
Citat:
Knner helt klart igen mnstrena, under vissa delar av trippen var det vldigt framtrdande vart man n kollade, just frgerna mrkte jag inte av jttemycket. Det var helt klart jvligt intressant, om ett par mnader gr jag ett nytt frsk p lite hgre dos.
Ursprungligen postat av Ålen
En helyllepsykedelia. Jag har inte bttre ord just nu.
Vad gller detaljrikedomen har jag aldrig skdat ngot liknande. Det slr allt jag testat innan. Till en brjan blev allt liksom frglst, svartvit nstan fr att sen explodera i frger. Mrkte du ocks detta fenomen i brjan?
Vi snackar faktiska hallucinationer ocks. Bland annat djvulen kom p besk och satte p min TV bakifrn. Mnstrena var dock det av den visuella biten som var s detaljrik att det gjorde ont i en. Jag orkade fr det mesta inte med det. Var liksom rdd och frlora mig sjlv i det.
Egentligen kan man inte beskriva det med ord. Man fr rkna med en full blown psychedelic experience men s r det ju en tryptamin ocks men ven som sdan makals skulle jag vilja understryka. Inget du glmmer i frsta taget du heller mysticalguy?
Vad gller detaljrikedomen har jag aldrig skdat ngot liknande. Det slr allt jag testat innan. Till en brjan blev allt liksom frglst, svartvit nstan fr att sen explodera i frger. Mrkte du ocks detta fenomen i brjan?
Vi snackar faktiska hallucinationer ocks. Bland annat djvulen kom p besk och satte p min TV bakifrn. Mnstrena var dock det av den visuella biten som var s detaljrik att det gjorde ont i en. Jag orkade fr det mesta inte med det. Var liksom rdd och frlora mig sjlv i det.
Egentligen kan man inte beskriva det med ord. Man fr rkna med en full blown psychedelic experience men s r det ju en tryptamin ocks men ven som sdan makals skulle jag vilja understryka. Inget du glmmer i frsta taget du heller mysticalguy?

Hur mycket tog du btw?
EDIT: Hade svag huvudvrk igrkvll som sitter i n, kan ju bero p vad som helst, men knner du nt snt?
Citat:
P 100mg Nethyl (oralt) fick jag en CEV under hela trippen och inga OEVs, 25-30mg av 4-HO-MET var rejlt mkt mer potent och visuellt!
Ursprungligen postat av Svamp
Har du provat n-ethyl-2c-b och kan jmfra? Fr den var ocks extremt visuell, och just det dr att sjunka in djupare och djupare i mnster knner jag igen som fan frn ne2cb!