2010-01-22, 19:42
Medlem
Kndes lite otydligt, kickar illamendet i allmnhet igng om man nyligen kkat?
Citera
2010-01-22, 19:46
Medlem
nuplie22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PaoChao
Kndes lite otydligt, kickar illamendet i allmnhet igng om man nyligen kkat?

Ruset kommer komma igng segare om du har massa mat som magen mste ta hand om ocks. Angende illamende vet jag inte, har aldrig mtt illa p tom eller full mage.
Citera
2010-01-22, 22:23
Medlem
MindTwisters avatar
Kan man fylla p under afterglowen?
Citera
2010-01-22, 22:28
Medlem
en.frukt.om.dans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lucysky
Har inget svar men tror inte vikt pverkar dosering s mycket i detta fall.

det var ngot sdant jag tnkte ocks, tack fr resten av infon frresten, d fr jag hoppas att jag blir njd med doseringen och slipper tnka p annat

Vet ngon hur prisman har det p lagret just nu, vad tusan betyder SKU - N/A?

kan man dra ivg en bestllning?
Citera
2010-01-22, 22:47
Medlem
nucores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MindTwister

Har inte testat men enligt vad jag lst s frlnger det bara afterglowen, mjligtvis lite mer effekt men mestadels bortkastat.
Citera
2010-01-22, 22:48
Medlem
nucores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av en.frukt.om.dan
det var ngot sdant jag tnkte ocks, tack fr resten av infon frresten, d fr jag hoppas att jag blir njd med doseringen och slipper tnka p annat

Vet ngon hur prisman har det p lagret just nu, vad tusan betyder SKU - N/A?

kan man dra ivg en bestllning?

Det har aldrig vart nn SKU p 4-ho-met, kolla p leveranstid s ser du
Citera
2010-01-22, 22:52
Medlem
lucyskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MindTwister

Det gr skert med d har din tollerans kat s lr du behva ta mer. Jag har aldrig viljat pfylla psykedelier nr man redan peakat men alla r vi olika.
Citera
2010-01-23, 00:46
Medlem
Snasis avatar
Str det direkt att pengar ska dras ifrn ens konto nr man har gjort en betalning till prisman? Fr jag tror att jag gjorde allt rtt och godknde och s, men det str inte i min internetbank att de pengarna ska dras s jag r lite osker. Jobbigt om man rkar betala 2 gnger. Swedbank r det.
Citera
2010-01-23, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PaoChao
Det hr har garanterat tagits upp i trden tidigare men jag hittar inte svaret..

r det som med svamp att det r en dlig ide att ha tit nra inp intaget?

Ruset kommr igng mycket segare om du nyligen har tit. S jag fredrar att laga mat s att det r frdigt, ta pulvret vnta p att det har slagit p rejlt och sedan ta under ruset. Mat blir en sn sjukt hrlig upplevelse d och smaker frvrngs och blir enormt intensiva.
Citera
2010-01-23, 04:27
Medlem
urskta om jag r efterbliven (rookie obv), men hur r det med pulvret, blandar ni ut de med tex vatten och dricker skiten eller sniffar ni upp de? vilket ger bst resultat? samt hur pverkar detta kondition och fysik?
Citera
2010-01-23, 04:40
Medlem
BillLees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weezyftw
urskta om jag r efterbliven (rookie obv), men hur r det med pulvret, blandar ni ut de med tex vatten och dricker skiten eller sniffar ni upp de? vilket ger bst resultat? samt hur pverkar detta kondition och fysik?

Det beror p vilket rus jag r ute efter. Tar jag det nasalt fr jag inte samma mysiga body buzz som p oralt men det slr fortare och hrdare, samt varar kortare. Jag fredrar helt klart oralt, men ibland har man ont om tid och d kan nasalt passa bttre.
Citera
2010-01-23, 05:10
Medlem
Mjlls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weezyftw

Andra frgan: psykedelia verlag skadar inte din kropp alls.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in