2008-04-09, 23:59
Medlem
InTheDomes avatar
Jag tog 25mg fr ungefr sex och en halv timme sedan.
Lite trkigt att det bara hll i sig i ungefr fyra timmar.....
Men det fungerade mycket fint!
Fraktaler... S mnga fraktaler....!
Citera
2008-04-10, 20:23
Medlem
Kan bara sga att den hr drogen r OTROLIGT lik 2cb och ne-2cb.. Kan inte peka p ngon skillnad ht.. Ngon annan?

Ska testa dra in 40-50mg i snoken p lrdag eller kanske redan fredag (bara jag inte r fr trtt). Drog i 35mg fr tv helger sen och det var vl ok men jag vill ha mer liv. Ska bli jvligt kul.
Citera
2008-04-10, 22:07
Medlem
villbarafragas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InTheDome
Jag tog 25mg fr ungefr sex och en halv timme sedan.
Lite trkigt att det bara hll i sig i ungefr fyra timmar.....
Men det fungerade mycket fint!
Fraktaler... S mnga fraktaler....!
Verkningstiden r ju helt upp till var och en om det r lagom, kan meddela att du kommer vara glad ver att de inte verkar lngre den dagen du snear rejlt
Citera
2008-04-11, 15:11
Medlem
Rogge-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av villbarafraga
Verkningstiden r ju helt upp till var och en om det r lagom, kan meddela att du kommer vara glad ver att de inte verkar lngre den dagen du snear rejlt

Vid mngder som gr att man snear rejlt har sannolikt verkningstiden ocks blivit lngre.
Citera
2008-04-11, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rogge-
Vid mngder som gr att man snear rejlt har sannolikt verkningstiden ocks blivit lngre.

Du kan snea rejlt p sm mngder ocks.
Citera
2008-04-11, 17:21
Medlem
Rogge-s avatar
Rejlt o rejlt vet jag inte.
Men vet iaf att verkningstiden blir lngre i takt med att dosen kar. Skillnaden mellan 35 och 20mg var flera timmar och ytterligare flera timmar afterglow. Uppskattningsvis 2 timmar.
Citera
2008-04-11, 17:24
Medlem
S mycket prat om lagliga substanser nu, mycket otestat!
Proppar hellre i mig knark som r vldigt vl testat och olagligt..
Citera
2008-04-11, 17:48
Medlem
Psychotics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -198
Du kan snea rejlt p sm mngder ocks.
Fast verkningstiden tycks bli lngre nd, iaf vid den enda ordentliga snedtripp jag ftt nrvara vid, av just detta mne. Personen kom bara lngre och lngre bort tills han var okontaktbar typ, medans trippen lagt sig fr mig och en annan. Men vi rkte en spice/cannabis cocktail som boostade till rejlt fr honom.
Citera
2008-04-11, 17:51
Medlem
Psychotics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rogge-
Rejlt o rejlt vet jag inte.
Men vet iaf att verkningstiden blir lngre i takt med att dosen kar. Skillnaden mellan 35 och 20mg var flera timmar och ytterligare flera timmar afterglow. Uppskattningsvis 2 timmar.
Hmm jag har inte mrkt ngon skillnad p tiden direkt och tagit allt ifrn 15mg till runt 60mg. Ska trippa idag fast tnkte kra oralt d just fr att verkningstiden blir lngre d iaf.
Citera
2008-04-11, 22:47
Medlem
yehaaaaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av filurkatten
S mycket prat om lagliga substanser nu, mycket otestat!
Proppar hellre i mig knark som r vldigt vl testat och olagligt..

Jag r som dig. Men ibland kommer man ver saker som r fr bra fr att vara sanna
Citera
2008-04-11, 23:17
Medlem
Shine_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moonboot
Kan bara sga att den hr drogen r OTROLIGT lik 2cb och ne-2cb.. Kan inte peka p ngon skillnad ht.. Ngon annan?

hller inte alls med. Ingen euofri p 4at fr mig, och mycket mer mindfuck n p 2cb.
Dessutom knns det klart mjligt fr mig att snea p 4-ho-met, vilket ocks hnt vid ett tillflle. 2-cb knns ju helt omjligt att snea p typ om man inte tar brutala doser, s visst r det ganska stora skillnader? Dessutom r hallisarna inte s himla lika heller. Men det r ju vldigt individuellt ocks tror jag.
Citera
2008-04-12, 13:18
Medlem
Testade frsta gngen igrkvll me en polare, heh, tog vl 20-30mg i ett glas vatten. Jag mste nog sga att de va bland de sknaste grejjer jag varit med om. Ett hrligt pirrande i hela kroppen, vggar som "andas", helfuckad avstndsbedmning, helt pltsligt s va rummet minst 10m lngt, stunden efter stod man 20cm frn vggen o beundrade nt mnster i tapeten. Helt klart nnting vrt att ta igen fr min del!

MvH Thomas
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in