2007-12-06, 15:48
Bannlyst
detta lter kanon.. d vet vi att de funkar iaf
Citera
2007-12-06, 16:28
Medlem
Fr terkomma med en rapport senare, brjar landa nu men r i kraftig afterglow och ibland kommer det tillbaks intensivt. Det har varit s fruktansvrt underbart, fr det mesta med extrem euorfi, men ocks ett par djupdykningar. Jag kom hgre n jag ngonsin trodde p 25-30mg (vger trotsallt runt 100), jag har pratat fr mig sjlv och varit helt vertygad om att det var ngon annan som sa det, tittat mig i spegeln och ansiktet var bara en mask som inte tillhrde mig. Haft OEVs, CEVs, drmliknande tillstnd etc.

EDIT: Har inte alls mycket erfarenheter, men detta var klart mer potent n 100mg av det som lasse slde som N-ethyl. Fr alla som r sugna p att testa s kr p! Fysiskt har jag mtt hur bra som helst, extremt svagt illamende p vgen upp men annars lugnt. Inte alls mycket bodyload jmfrt med andra substanser, och ngot annat har jag inte tnkt p.
Citera
2007-12-06, 16:34
Medlem
hmm... det verkar dock inte rikigt ngot man gr ut och klubbar p kanske? det var min tanke... br vl frst peaka hemma d? blir man ngot speedad/pigg?
Citera
2007-12-06, 17:29
Medlem
hur lnge sitter effekterna i egentligen?
Citera
2007-12-06, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av when

tydligen i cirka 3 timmar :P
Citera
2007-12-06, 17:43
Bannlyst
ingen annan som provat ?
Citera
2007-12-06, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av when
Tog vid 13:10, vid ungefr 13:45 brjade jag mrka av effekten och vid 14:15 var det i fullgng. Sen varade det 2-3h intensivt.
Citera
2007-12-06, 18:51
Medlem
lens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mysticalguy
Tog vid 13:10, vid ungefr 13:45 brjade jag mrka av effekten och vid 14:15 var det i fullgng. Sen varade det 2-3h intensivt.

2-3 h intensiv experimentell schizofreni. Jag vet inte vilken timme jag r inne p nu. Komplext r ju bara frnamnet. Ska bli sknt och landa och samtidigt inte.
Citera
2007-12-06, 19:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ålen
2-3 h intensiv experimentell schizofreni. Jag vet inte vilken timme jag r inne p nu. Komplext r ju bara frnamnet. Ska bli sknt och landa och samtidigt inte.

haha s du har ocks tagit ?
hur gr de fr dig?
Citera
2007-12-07, 00:51
Medlem
Reflektioner nu nr du piggnat till len?
Citera
2007-12-07, 04:10
Medlem
lens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mysticalguy
Reflektioner nu nr du piggnat till len?

En helyllepsykedelia. Jag har inte bttre ord just nu.

Vad gller detaljrikedomen har jag aldrig skdat ngot liknande. Det slr allt jag testat innan. Till en brjan blev allt liksom frglst, svartvit nstan fr att sen explodera i frger. Mrkte du ocks detta fenomen i brjan?

Vi snackar faktiska hallucinationer ocks. Bland annat djvulen kom p besk och satte p min TV bakifrn. Mnstrena var dock det av den visuella biten som var s detaljrik att det gjorde ont i en. Jag orkade fr det mesta inte med det. Var liksom rdd och frlora mig sjlv i det.

Egentligen kan man inte beskriva det med ord. Man fr rkna med en full blown psychedelic experience men s r det ju en tryptamin ocks men ven som sdan makals skulle jag vilja understryka. Inget du glmmer i frsta taget du heller mysticalguy?
Citera
2007-12-07, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ålen
En helyllepsykedelia. Jag har inte bttre ord just nu.

Vad gller detaljrikedomen har jag aldrig skdat ngot liknande. Det slr allt jag testat innan. Till en brjan blev allt liksom frglst, svartvit nstan fr att sen explodera i frger. Mrkte du ocks detta fenomen i brjan?

Vi snackar faktiska hallucinationer ocks. Bland annat djvulen kom p besk och satte p min TV bakifrn. Mnstrena var dock det av den visuella biten som var s detaljrik att det gjorde ont i en. Jag orkade fr det mesta inte med det. Var liksom rdd och frlora mig sjlv i det.

Egentligen kan man inte beskriva det med ord. Man fr rkna med en full blown psychedelic experience men s r det ju en tryptamin ocks men ven som sdan makals skulle jag vilja understryka. Inget du glmmer i frsta taget du heller mysticalguy?
Har du provat n-ethyl-2c-b och kan jmfra? Fr den var ocks extremt visuell, och just det dr att sjunka in djupare och djupare i mnster knner jag igen som fan frn ne2cb!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in