2010-01-12, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fsker
Tnkte dra p fest och plocka med mig 4-ho-met .. De kommer va runt 200 pers och uv-mlningar osv. Tror ni de kommer g bra mntro? Har i vrigt bra kontroll p mig sjlv och har tagit syra en gng och svampat 5-6 ggr.

Har du trippat bland folk tidigare? Kommer du trippa ensam eller med andra?
Jag tycker att det allra viktigaste med trippar r att man knner sig trygg nr man tar dem och s lnge man gr det brukar det g bra.

S frgan r ju egentligen om du skulle knna dig trygg att trippa p en fest med 200 pers och en massa UV-mlningar, och det kan ju bara du svara p
Citera
2010-01-12, 22:04
Medlem
sveningmars avatar
Vilken sida ska man bestlla p om man vill betala genom brev/konto och vill slippa utlandsbetalning? Fungerar fortfarande "ngo-tjttelngt-namn.tk" sidan?
Citera
2010-01-13, 01:38
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sveningmar
Vilken sida ska man bestlla p om man vill betala genom brev/konto och vill slippa utlandsbetalning? Fungerar fortfarande "ngo-tjttelngt-namn.tk" sidan?
SR? Sidan r tillbaka online (dock tar det en evighet fr den att svara), men mer n s kan jag inte sga...
Citera
2010-01-13, 02:05
Medlem
fskers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GodEatGod
Har du trippat bland folk tidigare? Kommer du trippa ensam eller med andra?
Jag tycker att det allra viktigaste med trippar r att man knner sig trygg nr man tar dem och s lnge man gr det brukar det g bra.

S frgan r ju egentligen om du skulle knna dig trygg att trippa p en fest med 200 pers och en massa UV-mlningar, och det kan ju bara du svara p

Ajo tnkte ocks de! Jag kan noja lite om man r sent ute sjlv och trippar men annars r de lugnt. S hur mycke borde man ta nasalt om man vger knappt 75 kg och nd inte bli s borta att man inte kan vara social?
Citera
2010-01-13, 08:10
Medlem
g33kns avatar
Bestllde grejer i mndags, 11/1 och frde ver cash via internet bank direkt.. Fr se hur lng tid detta kommer ta att f hem, str fortfarande p pending men det r nog lugnt. Kommer med rapport!

Hur som helst s undrar jag hur stor dos ngon har vgat sig p. Har smlst lite i trden och 55mg ser ut att vara nice.

Vart gr grnsen fr 'verdos' ? Tnkte om jag skulle vga mig p att bomba 100mg
Citera
2010-01-13, 10:45
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av g33kn
Vart gr grnsen fr 'verdos' ? Tnkte om jag skulle vga mig p att bomba 100mg
Det r ingen farlig dos, men du kommer som du skert frstr att f en riktigt ordentlig resa (om du inte har ngon tolerans, frsts).
Citera
2010-01-13, 21:34
Medlem
sveningmars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
SR? Sidan r tillbaka online (dock tar det en evighet fr den att svara), men mer n s kan jag inte sga...

Hittar inte sidan. Fungerar det med att bara maila till adressen som jag tror r rtt? Har du lust att skicka mig sidan?
Citera
2010-01-13, 23:51
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sveningmar
Hittar inte sidan. Fungerar det med att bara maila till adressen som jag tror r rtt? Har du lust att skicka mig sidan?
De har fortfarande samma mailadress. Inga problem.
Citera
2010-01-14, 03:13
Medlem
SunshineBlinds avatar
Citat:
Tnkte dra p fest och plocka med mig 4-ho-met .. De kommer va runt 200 pers och uv-mlningar osv. Tror ni de kommer g bra mntro? Har i vrigt bra kontroll p mig sjlv och har tagit syra en gng och svampat 5-6 ggr.

Tror det r en dum id. Men det r ju bara jag, som tyckte den animerade filmen Dragon Hunters var nog spnnande p en lagom dos 4-ho-met. ;P
Citera
2010-01-14, 04:58
Medlem
nuplie22s avatar
Citat:

r vl bara att frga dig sjlv om du hade velat gra det nn av dom 6 gngerna p svamp, r vl ungefr lika. Ta bara inte fr mycket, man kan knna sig ganska frisk i huvudet, men sen nr man ska prata kommer alla ord bakfram och upponer s blir du inte frstdd alls.
Citera
2010-01-14, 12:29
Medlem
SunshineBlinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nuplie22
r vl bara att frga dig sjlv om du hade velat gra det nn av dom 6 gngerna p svamp, r vl ungefr lika. Ta bara inte fr mycket, man kan knna sig ganska frisk i huvudet, men sen nr man ska prata kommer alla ord bakfram och upponer s blir du inte frstdd alls.

Det dr knner jag igen, det gr inte att f sig frstdd p en tripp.
Jag tog skitlite fr ett tag sen och skulle trffa en kompis i helgen, s jag sa "Adj, vi trffas vid i slutet av denna vecka" istllet. Det gr inte uttrycka sig normalt >_<
Citera
2010-01-14, 12:50
Medlem
nuplie22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SunshineBlind
Det dr knner jag igen, det gr inte att f sig frstdd p en tripp.
Jag tog skitlite fr ett tag sen och skulle trffa en kompis i helgen, s jag sa "Adj, vi trffas vid i slutet av denna vecka" istllet. Det gr inte uttrycka sig normalt >_<

Haha nej, och det kan vara helt random ocks. Brjade prata frut och liksom medans jag sa orden hann jag tnka "uttalas dom verkligen shr? det hr mste lta helt fel? vad sa jag nu? sa jag nt eller tnkte jag det?" ungefr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in