2008-03-09, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av W-Zink
Har du tagit ngot annat innan, eller var det din debut?

Det va min debut ja..

Just nu knner jag mig vldigt likgiltig till hela erfarenheten och ifrgastter mig sjlv ifall jag verkligen skulle ha gjort det.
Citera
2008-03-09, 19:43
Medlem
Rogge-s avatar
Testade igr med en polare och man borde nog sprida ut att det absolut inte r en frstagngs-hallucinogen s personer som ovan slipper dliga upplevelser. Det r personligen det absolut mest pontenta jag slngt i mig, gr inte ens att jmfra med svamp imo. Iofs har jag ej testat syra. Dessutom verkar den vara rtt random. Folk har ju beskrivit i trden att dom ibland ftt rikligt med mindfuck och andra gnger mer hallisar.

Tror jag ska skriva en rapport nu, terkommer med lnk strax isf
Citera
2008-03-09, 20:25
Medlem
Kangies avatar
Allt beror ju p hur mycket man kkar! 4-HO-MET tycker jag kanske tom. r lmpligare nybrjarsubstans. Mindre mindfuck n svamp, visuellt, och ganska kort. Men i lmpliga mngder sklart! 25 mg frsta gngen r myyyycke frg, antagligen fr mycket. Nnstans runt 16-20 mg tror jag r lagom fr en som aldrig intagit psykadelia frr.
Citera
2008-03-09, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kangie
Allt beror ju p hur mycket man kkar! 4-HO-MET tycker jag kanske tom. r lmpligare nybrjarsubstans. Mindre mindfuck n svamp, visuellt, och ganska kort. Men i lmpliga mngder sklart! 25 mg frsta gngen r myyyycke frg, antagligen fr mycket. Nnstans runt 16-20 mg tror jag r lagom fr en som aldrig intagit psykadelia frr.

Jag sg ingen frg alls, andra sidan s var jag vldigt borta.

Jag satt och frskte skriva ngot av dragen ur trippen, men det gick inte.. Frsker igen om ngra dagar..
Citera
2008-03-09, 23:17
Medlem
Rogge-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kangie

Hller inte med alls. Det r mjligt att det funkar som frsta gng vid lga doser men mnga har ju rapporterat utebliven effekt vid s pass mycket som 20mg. Dessutom r det hr med mindfuck en lustig historia, ls min frska rapport http://www.flashback.org/showthread...7#post10310407
Citera
2008-03-09, 23:24
Medlem
du fr ju olika mngd mindfuck och olika mngd visuellt p samma preparat och samma dos vid olika tripptillllen s att de hr sakerna slr olika frn gng till gng r vl ett faktum och inget att sitta och argumentera fr vilket som ger mest mindfuck osv ingen tripp r den andra lik oavsett om du bara trippar med svamp eller 4-HO-MET eller blandar lite d och d
Citera
2008-03-09, 23:30
Medlem
Rogge-s avatar
Sjlvklart inte, men upplever det som sagt att kontrasterna r strre p det hr n annat av det jag provat. Drav min rekommendation att inte ta det frsta gngen.
Citera
2008-03-09, 23:33
Medlem
jag hade inte rekommenderat ngon att ta en hg dos svamp frsta gngen p psykdelika heller, finns egentligen inget "soft" alternativ, bara att anvnda sig av mindre doser. 25mg tror jag verkligen inte r ngon nybrjardos p 4-HO-Met

EDIT: Hller med Kangies inlgg lngre upp
Citera
2008-03-09, 23:47
Medlem
Rogge-s avatar
Rekommenderar inte svamp som "frsta gngen" heller direkt, men i n mindre mn 4-ho-met. LSA i extraherad form ser jag som optimalt tror jag.
Citera
2008-03-10, 15:13
Bannlyst
Lsd frst tripp ltt, fr insiktens skull. svamp r mer intens och visuellt fr mig, riktiga hallisar fr man p svamp inte p 4-ho-met. Tycker det r en fattig tryptamin utan ng vidare eufori el frger. frger fr mig r nr det syns direkt inte halv vaariant med lite pullsering vad e de? inte ens trails p 60mg. Jag tycker personligen inte det r vrt att stoppa i sig 4-ho-met nr man har tillgng till annat.
Shulgin fick nog fram en renare variant n den jag tog, om det skall vara omjligt att avgra skilnad i blind test som han skrev. 10-20mg? Verkar som om man bara mr dlig av sm doser 4-ho-met. Enda gngen jag mr dligt p svamp r nr jag ter fr lite och endast fr en kad tankeverksamhet. Samma fenomen fr jag p Lsd, fr lite r bara obehagligt. Jag menar skall man behva lgga ner 500:- p 4an och hoppas att den fungerar och inte mindfuckar en? n inte dessa tider nr det finns s mnga andra bra tryptaminer.
Till dom som undrar s har jag mnga rs erfarenhet av hallucinogener av olika slag och r nrmare 30 , stavar som en hora jag vet.
Citera
2008-03-10, 15:19
Medlem
Shine_s avatar
Som tidigare nmnt s verkar effekten variera avsevrt, tycker inte at tdu ska dmma ut substansen redan. Testa en lgre dos nasalt lr ntt s kanske det blir skillnad.
Citera
2008-03-10, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jontte
du fr ju olika mngd mindfuck och olika mngd visuellt p samma preparat och samma dos vid olika tripptillllen s att de hr sakerna slr olika frn gng till gng r vl ett faktum och inget att sitta och argumentera fr vilket som ger mest mindfuck osv ingen tripp r den andra lik oavsett om du bara trippar med svamp eller 4-HO-MET eller blandar lite d och d

Fr mig var det totalt "mindfuck" och vldigt lite cev's..

Om ngra mnader s ska jag frska ge mig p en till tripp.

Edit: Kan ven bertta att, pga. den starka mindfucken s vart inte eftereffekterna s stora. Detta eftersom jag i stort stt inte minns ett skvatt frn vad som hnde..
Senast redigerad av -198 2008-03-10 kl. 17:14.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in