2008-10-14, 19:40
Medlem
parkråttas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Irn´
Hur då? är det bara att skissa lite lösare? Ska åka och hämta ut mitt packet med just touch nu

Rita med den ena färgen sen ritar du med den andra pennan över och smetar ut innan de har torkat. Prova lite så lär du dig.
2008-10-14, 19:48
Medlem
Bäver_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rikard_
Med Touch colorless blender eller vafan den heter.

Touch är förövrigt så jävla overpriced, fibracolor funkar minst lika bra.

Rätt och rätt.

Själv tycker jag att touch lägger sig snyggare men det är ju en smaksak såklart och jag skissar i regel inte i färg.
2008-10-14, 19:59
Medlem
Citat:

Copic, det är fan samma skit som touch fast ordentligt me bläck.. asså torkar inte ut lika snabbt
edit: glömde skriva att de är billigare
Senast redigerad av Kejvs 2008-10-14 kl. 20:28.
2008-10-14, 20:20
Medlem
Molkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bäver_
COP Crew som bråkade med UFF och KIE m.f.l och inte orkade köra efter en veckas spittning hehe,

Beefet har sitt ursprung i COP vs. DDR, där sedan UFF och KIE gick med också sedan COP spittat deras grejer i samband med att dem spittat DDR pieces...
COP gick dock inte över med pieces över dem andra crewsens grejer mer än 2 ggr utan har bara spittat när dem andra gått över med pieces...
2008-10-14, 20:26
Medlem
Citat:

mycket överpris.
2008-10-14, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Molko
Beefet har sitt ursprung i COP vs. DDR, där sedan UFF och KIE gick med också sedan COP spittat deras grejer i samband med att dem spittat DDR pieces...
COP gick dock inte över med pieces över dem andra crewsens grejer mer än 2 ggr utan har bara spittat när dem andra gått över med pieces...

inte fint!
legendariska crews som sedan blir till toycrews är sorgligt
2008-10-14, 23:54
Medlem
Molkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antj
inte fint!
legendariska crews som sedan blir till toycrews är sorgligt

Ta inte i så du spricker. Det är inte ViM vi pratar om.
2008-10-15, 00:16
Medlem
papa_AFCs avatar
Tjena. Hörde bara några graffare i skolan snacka om att dom ville gå med i ett crew. Vilket vet jag inte.

Men undrar nu om man kan bli medllem i ettt redan skapat crew och i sånna fall hur??
Frågar inte detta för att jag själv ""söker"" ngt crew, vill bara få ut frågetecknet ur skallen.
2008-10-15, 00:44
Medlem
Rikard_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av papa_AFC
Tjena. Hörde bara några graffare i skolan snacka om att dom ville gå med i ett crew. Vilket vet jag inte.

Men undrar nu om man kan bli medllem i ettt redan skapat crew och i sånna fall hur??
Frågar inte detta för att jag själv ""söker"" ngt crew, vill bara få ut frågetecknet ur skallen.
Graffiti crews är inga jävla firma rörelse som sysslar med skadegörelse, utan ett gäng utav kompisar som målar tillsammans.
2008-10-15, 00:57
Medlem
papa_AFCs avatar
Citat:
Graffiti crews är inga jävla firma rörelse som sysslar med skadegörelse, utan ett gäng utav kompisar som målar tillsammans.

Har jag sagt att dom va ngn jävla firma eller?? Nej! Hörde bara några snacka om det och tyckte det lät lite konstigt.
2008-10-15, 07:50
Medlem
Rikard_s avatar
Citat:
Har jag sagt att dom va ngn jävla firma eller?? Nej! Hörde bara några snacka om det och tyckte det lät lite konstigt.
Du behöver inte ha taggarna ut, jag bara förklarade.
2008-10-15, 08:00
Medlem
Citat:

bror på hur pass stort det är, ju större desto svårare kommer det bli.
men att börja hänga mycket med medlemmar ur crewet och va me dom när dom kör, va ute mycket själv längs linjen så dom ser det

eller om det är bra polare så kan man ju bara fråga om det är lugnt att man reppar deras crew lite

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in