2008-10-16, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mowwgli
Btw var det inte en målning under? jag snackar om om målningen precis innan sthlm södra precis bredvid tier målningen. Så var det inte så att MIS spittat?

Denna satt där om det är samma ställe vi tänker på: http://img510.imageshack.us/my.php?image=hank05dc2.jpg
2008-10-16, 18:44
Bannlyst
Citat:
Denna satt där om det är samma ställe vi tänker på: http://img510.imageshack.us/my.php?image=hank05dc2.jpg

Yepp där har vi den. Är det inte en möjlig teori att den målaren i fråga flippat ur?
2008-10-16, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mowwgli
Yepp där har vi den. Är det inte en möjlig teori att den målaren i fråga flippat ur?

Hank känns inte som en som spittar anonymt.
2008-10-16, 19:31
Medlem
ANALDYNGAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SMA
Hank känns inte som en som spittar anonymt.
piecen är också 3 år gammal?
2008-10-16, 21:35
Medlem
smaksaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bäver_
Kanske fel tråd men.

Alla MIS pieces som satt i årstaberg har blivit tokspittade med chrome och svart. Runt om sitter det små fula "csg" kråkor.

Nu är ju frågan om horunge csg är arga igen som man sett förut på stockholm södra och Star piecen i årstaberg eller om det är någon writer som blivit överkörd och tagit illa upp.
Funderade också på det... var nog inte dom han körde över som spittade med tanke på handstilen
2008-10-16, 21:55
Medlem
Jaaaas avatar
Spittar verkligen csg med orden csg ? känns lite som några som både ogillar MIS och csg som vill jävlas med båda .
2008-10-16, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ANALDYNGA
piecen är också 3 år gammal?
Vad skulle det spela för roll?

Citat:
Ursprungligen postat av Jaaaa
Spittar verkligen csg med orden csg ? känns lite som några som både ogillar MIS och csg som vill jävlas med båda .
Förut var ju MIS och CSG rätt bra vänner..
2008-10-17, 00:08
Medlem
fartmans avatar
Hur ser man på capsen vad för level det är?

Hey. Köpte lite kannor idag + en påse med caps. Fick en blanding mellan många olika caps. Men nu här hemma sitter jag och kollar på dem och inser att jag inte kan se skillnaden mellan de flesta. Har kollat noga och tror jag ser en liten siffra vid de flesta capsen precis under/över "hålet" där färgen kommer ut. Den är snuskigt liten men är det denna som jag ska kolla på eller finns det något lättare sätt? (säg inte att jag ska pröva alla..)
2008-10-17, 00:12
Medlem
Rikard_s avatar
jämför capsen med bilderna på www.highlights.nu eller på ett färgschema

och ta såna hära frågor i nybörjartråden i fortsättningen.
2008-10-17, 00:12
Medlem
mentozs avatar
Det är bara att kolla på för färg den lilla runda "pluppen" har.
ex. Pink -> Fat.
2008-10-17, 00:13
Medlem
smaksaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fartman
Hey. Köpte lite kannor idag + en påse med caps. Fick en blanding mellan många olika caps. Men nu här hemma sitter jag och kollar på dem och inser att jag inte kan se skillnaden mellan de flesta. Har kollat noga och tror jag ser en liten siffra vid de flesta capsen precis under/över "hålet" där färgen kommer ut. Den är snuskigt liten men är det denna som jag ska kolla på eller finns det något lättare sätt? (säg inte att jag ska pröva alla..)
Passar bättre i nybörjartråden.. nåja här:
http://www.highlights.nu/images/products/352/pdf_352.pdf
2008-10-17, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fartman

Kolla denna länken så är det bara att kolla på "bilderna" och gämföra dina caps och brevid står det vilken level det är. Om du skall se hur feta/smala sträcken blir så kolla på PDF filen som är nedanför den FETA cpas bilden.

Jag vet, jag är dålig på att förklara men du fattar säkert vad jag emnar.

Lycka till

Länk
http://www.highlights.nu/index.php?setID=setID&id=3&page=13&search_gender=& search_sort=&search_product=u11&search_brand=&page =14&shophex=&pid=352

Edit: Smaksak hann före.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in