2008-12-06, 11:41
Medlem
saturs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CeJay
Jävlar ni såg allvarligt på det!
Jag har ju knappt kört nånting så det lär inte tälla till det för mig.. Känns dock som en lite dum idé att lägga upp en bild på min tag nu när jag sagt vad jag skriver...?
nej? tycker att det är hur lätt som helst att ploppa in ett till O, kopiera föregående O exakt som det ser ut så blir man kung
2008-12-06, 11:56
Medlem
CeJays avatar
Jopp, det e så jag gör nu..
2008-12-06, 13:07
Medlem
strawberrykings avatar
då låter det inte som nått större problem

själv har jag ett problem, en kompis ville hänga med och dra på tåg han klottrar inte direkt så mycket, så han har ingen tag... vad göra ? :P
2008-12-06, 14:39
Medlem
saturs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av strawberryking

själv har jag ett problem, en kompis ville hänga med och dra på tåg han klottrar inte direkt så mycket, så han har ingen tag... vad göra ? :P
what the fuck, säg till pojken att bajta något stort crew, har han någonsin skissar? tycker det luktar problem om du drar med någon flummig sak
2008-12-06, 14:55
Medlem
strawberrykings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av satur
what the fuck, säg till pojken att bajta något stort crew, har han någonsin skissar? tycker det luktar problem om du drar med någon flummig sak
jo, han har ett cs nick han funderar på att dra, men jag övertalar honnom atm att hålla koll på kameran istället, oroar mig nog för mkt för knas ^^,
edit- kan tillägga att det inte handlar om målningar, utan klotter och tags. :P
Senast redigerad av strawberryking 2008-12-06 kl. 15:08.
2008-12-06, 15:45
Medlem
fittlampas avatar
Citat:

Säg åt han att han kan hänga med och knasa, men inte att han får måla på tågen för att han rent ut sagt är för dålig för att synas med er
2008-12-06, 19:19
Medlem
strawberrykings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fittlampa
Säg åt han att han kan hänga med och knasa, men inte att han får måla på tågen för att han rent ut sagt är för dålig för att synas med er
hehe, får väll bli något sånt
2008-12-06, 22:20
Medlem
jackees avatar
Citat:

Ge fan i tågen säger jag. Kladda ute på gatan istället. Så slipper både ni och andra målare att tågyarden är stekt, bara för att du skulle dra med en kille "som vill tagga på tågen med sitt cs-nick".
2008-12-07, 01:08
Medlem
strawberrykings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jackee
Ge fan i tågen säger jag. Kladda ute på gatan istället. Så slipper både ni och andra målare att tågyarden är stekt, bara för att du skulle dra med en kille "som vill tagga på tågen med sitt cs-nick".
kan ju då tillägga att jag inte har sett något dras på tågen i någon stor utsträkning i 1-2 år. nån buss då och då, men inte så mycket mer dras häromkring, förutom väggar.
2008-12-07, 02:59
Medlem
fittlampas avatar
Citat:
kan ju då tillägga att jag inte har sett något dras på tågen i någon stor utsträkning i 1-2 år. nån buss då och då, men inte så mycket mer dras häromkring, förutom väggar.

Därför borde ni ta detta guldläge och chilla på tågen tills ni har koll
2008-12-07, 04:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fittlampa
Därför borde ni ta detta guldläge och chilla på tågen tills ni har koll

stämmer in med ett word, kan man inte ska man inte, hur kul det än värkar så skadar det inte att vänta
2008-12-07, 04:27
Medlem
strawberrykings avatar
jaja, får se hur det blir, lite surt bara att polisstationen är förjävla nära :/ och pallar inte med ett till besök där ^^,
går numera nästan alltid med en clash pirahna 150 ml i fickan, perfekt för att köra väggarna med på dagen =)

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in