Sett att NER KC bombat lite i Norrköping, kan de va riktiga NER eller? Ja är inte så insatt i alla crews osv för de e så jävla ointressant.. :P
Nån som känner till Eco, Damp (AI crew?) eller Anger från Mjölby-hållet? Lite äldre målare.. Var väl aktiva för 5 år sen kan ja tänka mej, dock sitter det ju kvar en del o man är ju intresserad såklart! Nån annan som sett nåt från dom?
Finns en lokal målare här som kör damp, annars vet jag inte..
Snackade med en kille på vagnen idag, vi satt och pratade om olika spots och väggar och så. Så började han prata med oss om nån sida han körde, walls of fame eller nåt. Han sa att han också målade förr i tiden, han skrev tass. Kände genast igen det men kunde inte riktigt sätta fingret på det.. Någon som vet något om han, och som kanske har bilder?
walls of fame är en legendarisk klassiker precis som where no man has gone before!
google it son!
Haha!
Man ska ju ta de lungt, ha massa färger, göra en snygg detaljerad målning som man har lagt ner sin själ i
Där har du kärnan i modern graffiti. Du vet uppenbarligen vad det här handlar om. Jag ger mig, nån som vill byta tio mer eller mindre nya NY fat mot Maclaim caps?