2008-04-06, 16:46
Medlem
jägarejägares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av capslock1
Det är väll ett sånt här anarkist A? http://sv.wikipedia.org/wiki/Bild:Anarchy-symbol.svg har jag rätt?

svar nej
2008-04-06, 18:43
Medlem
yehaaaaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vässka
jag sysslar inte med graffiti själv men jag har en fundering till en sak. Jag har nämligen lagt märke till att folk målat någon typ ytav stjärna eller möjligen bokstaven A efter, över eller under sina tags, och jag skulle vilja veta vad det står för eller vad symbolen har för ursprung och hur det komemr isg att flera använder sig utan den. Den ser ungefär ut såhär ~A~ gjord med två drag, en loop och en våg tvärs igenom. Tack på förhand, med vänliga hälsningar! / Vässka

Utsmyckning helt enkelt! Precis som citationstecken och understrykning.
2008-04-06, 19:21
Medlem
art_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vässka
jag sysslar inte med graffiti själv men jag har en fundering till en sak. Jag har nämligen lagt märke till att folk målat någon typ ytav stjärna eller möjligen bokstaven A efter, över eller under sina tags, och jag skulle vilja veta vad det står för eller vad symbolen har för ursprung och hur det komemr isg att flera använder sig utan den. Den ser ungefär ut såhär ~A~ gjord med två drag, en loop och en våg tvärs igenom. Tack på förhand, med vänliga hälsningar! / Vässka
http://www.pingmag.jp/images/article/handselecta19.jpg Något sånt kanske det va du mena, som de över har sagt så är det till för t.ex utsmyckning.
2008-04-06, 21:18
Medlem
Fups medlemmar?

Ja, vilka är dom som kör fups egentligen?
2008-04-06, 21:19
Medlem
ingen som har svar på min fråga?
2008-04-06, 21:26
Medlem
lockbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sAINTED
undrar om Montanas caps funkar att använda på Molotow premium burkarna?

Vissa funkar, vissa funkar inte.Har jag märkt
2008-04-06, 21:27
Medlem
lockbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ironhead
Ja, vilka är dom som kör fups egentligen?

Scuba, zink uhm...någon som kan fylla på?
2008-04-06, 21:47
Medlem
Mohahas avatar
ABC? Red, ögat och dom har ju säkert slutat
2008-04-06, 21:50
Bannlyst
Vilka är 19X ? Någon som sett detta och vet var de är ifrån?
2008-04-06, 22:12
Medlem
memorexoneces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sAINTED
ingen som har svar på min fråga?

Caps som tex. bananacap, ny skinny och rusto som fungerar på Hardcore fungerar inte på molotow. Allt som fungerar till tyska montanor borde fungera på molotow däremot.
2008-04-06, 23:37
Medlem
Färger

Hej vet inte om de här är rätt tråd att skriva i men om de inte är de kan ni flytta den ditt där den är rätt.
ska dra en målning i helgen 2 bokstäver(crew målning) aja för mycke snack kom till saken... och jag tänkte mig en rosa fyllning svarta skuggor vita outlines och vita inlines har ni nån ide på nån färg till bakgrund vad som kan användas har litte svårt att bästemma mig vad för färg jag ska ha som bakgrund
2008-04-06, 23:43
Medlem
latsomfans avatar
Menar du highlights när du säger inlines ?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in