2008-02-06, 14:09
Medlem
Molkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaaaa
Hörde i dag att pesk slutat helt men det vet man aldrig riktigt ..

Gammal skåpmat egentligen, han la ner ganska länge sen, snart ett år tror jag t o m.
2008-02-06, 14:51
Medlem
saprofyt.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adaaam
Du menar inte Hawk`s ristningar i tuben?

Ojfan, jo, det var HAWK jag menade.
2008-02-06, 15:01
Medlem
lockbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SMA
Hank målar mycket längst med roslagsbanan.

Denna är bara två tre dagar gammal
tex: http://img205.imageshack.us/img205/3567/hank0x1yh6.jpg

Fresh Fresh! så han lirar mycket längst roslagsbanan altså, du vet möjligtvis inte om han kör lika mycket linje som förut?
2008-02-06, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lockbetet
Fresh Fresh! så han lirar mycket längst roslagsbanan altså, du vet möjligtvis inte om han kör lika mycket linje som förut?

Ingen aning. Vet bara det jag ser och det jag ser är mycket längst RB
2008-02-06, 23:08
Medlem
vet inte hur uppdaterad den här tråden är på just WUFC(somjaglänkar) men det fanns massor med bilder jag aldrig sett förr.

http://www.12ozprophet.com/forum/showthread.php?t=78055&page=13
2008-02-06, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jackee
Om jag inte är helt ute och cyklar så är väl Peylor med i Ltc och Dmr?

Ja, du har rätt.

Citat:
Ursprungligen postat av lockbetet
Någon som vet ifall HANK, KROPP, eller GAUGE ( stavning? ) fortfarande håller igång?

Hank kör, som redan bekräftat, fortfarande en del.
Kropp ser jag inte mycket av, en del IB-tags ploppar ju upp oregelbundet men att se förövare på dom är som att skilja på kineser.
Gauge kör fortfarande vad jag vet, han har väl däremot aldrig varit särskilt aktiv eller synts mycket "ute".
2008-02-07, 19:37
Medlem
fittlampas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Genious Brother
Tänkte höra om någon vet vilka som är aktiva i HPSRC och vart dem är som synligast?

Dom är väll från karlstad? rätta mig om jag har fel.. Det finns/har funnits lite tags här i götet också..
2008-02-07, 19:42
Medlem
fittlampas avatar
Ollios elskåps projekt, och 1-100 projektet är jag lite intresserad av, har ju sett alla bilderna på en hemsida. Minns inte vad den hette men jag har för mig att den lades ner.. Om någon har bilder på 1-100 projektet skulle jag bli mycket glad om någon fixade dom åt mig
2008-02-07, 21:22
Medlem
pappis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fittlampa
Ollios elskåps projekt, och 1-100 projektet är jag lite intresserad av, har ju sett alla bilderna på en hemsida. Minns inte vad den hette men jag har för mig att den lades ner.. Om någon har bilder på 1-100 projektet skulle jag bli mycket glad om någon fixade dom åt mig

www.ollio.blogspot.com
www.swegraff.com hade bilderna dock inte all 100 :/ tror inte någon har hela samlingen faktiskt. ollio va la med på ett hörn att fylla sidan om ja inte minns fel !
dock en bekant som höll i sidan men tvekar på att han själv har kvar bilderna :/

ang elskåpen, se första länken : )
2008-02-07, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jackee
Om jag inte är helt ute och cyklar så är väl Peylor med i Ltc och Dmr?

Om jag inte är helt ute och cyklar så är väl LTC ett gammalt crew från norrköping som kört hur länge som helst.. synd att alla småtoys inte har koll på lite history.. sno nåns namn och göra sig känd på är ju bara patetiskt..
2008-02-08, 19:47
Medlem
everymove__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snatt
Om jag inte är helt ute och cyklar så är väl LTC ett gammalt crew från norrköping som kört hur länge som helst.. synd att alla småtoys inte har koll på lite history.. sno nåns namn och göra sig känd på är ju bara patetiskt..

vem känner till ett gammalt "lokalcrew" om man inte bor i norrköping? Om du nu tycker de är så hemskt kanske du borde upplysa dom att de redan är ett upptaget namn?
Senast redigerad av everymove__ 2008-02-08 kl. 19:50.
2008-02-08, 21:19
Medlem
everymove__s avatar
Hur bär ni er åt när ni ska fylla eran squeezer? hade en för länge sen men då hade jag bara tillfälliga sm lösningar som typ allt inket hamna på golvet/händerna ist för i pennan. Men tipsa på.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in