2010-01-05, 19:50
Medlem
GBGITGIRLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boubblebitch
Någon som kan rabbla upp alla medlemmar i TSD?

Drop, Rambo och Gecho vet jag är med.

Drop, Gecko,Lest, Fox, Bam, Roza, Elem, Case, Trex, Ches, Lazer
2010-01-05, 19:55
Medlem
GBGITGIRLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krekskatten
Göteborg, 36(:ers)

36:ers, troligen Hisingsbaserat gäng (runt Wieselgren) som jag i stort sett bara sett spitta och köra en "36 country" utanför kvarteret vid wieselgrensgatan. Har sett en tag inne i centrala stan med eventuellt. Inget i någon anna förort. Hade faktiskt tänkt att posta en sak av dem för ett par veckor sedan, de har EN enda snygg tag med fräscht rinn på ett värdelöst ställe. Ses ofta med KNIV om jag inte missminner mig.

Frågor:

1. 36 koppling till TSD(S)? 36 kör ju extremt toyigt och fult, men jag såg ett par saker som verkade vara gjort med samma canna. Skulle iofs inte förvåna mig om 36 skulle bajta TSD som någon slags hyllning.

2. Någon som sett 36 i övriga delar av GBG?

1. Koppling? Göteborg har så många duktiga/aktiva klottrare att man kan räkna dom på fingrarna, alla känner alla.

2. Har du fungerande ögon?
2010-01-06, 15:43
Medlem
hesten303s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bäver_
Har ni sett att toy SCUM har fått storhetsvansinne efter en massa fula krompanels och har börjat beefa mot SUNK från HTE och GALEN från PSE?

"SK CREW, OM NI ÄR HÄR IDAG SÅ GÖR INGENTING! HTE OCH PSE ÄR HÄR!"
Haha
2010-01-06, 17:24
Medlem
smaksaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bäver_
Har ni sett att toy SCUM har fått storhetsvansinne efter en massa fula krompanels och har börjat beefa mot SUNK från HTE och GALEN från PSE?
Haha ja, mycket nöje
2010-01-06, 19:21
Medlem
smulade kottens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GBGITGIRL
Drop, Gecko,Lest, Fox, Bam, Roza, Elem, Case, Trex, Ches, Lazer
Ches lirar i FAU ändå?
2010-01-06, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smulade kotten
Ches lirar i FAU ändå?
Både FAU och TSD.
2010-01-07, 04:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smaksak
Haha ja, mycket nöje

Ja, jag är faktiskt lite intresserad av den där beefen. Fast man vet ju att Galen och ligan utklassar scum, jag gillar dock scum, han kör en del och sådär men i klass med Galen och hte ligan är han inte.
2010-01-07, 07:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NotchJohnson
Stämmer bra det.

De har förövrigt gjort den fetaste målningen i hela Malmö om ni frågar mig (den vid Folkets Park).

Bild ÖNSKAS?
2010-01-07, 13:19
Medlem
jackees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kejken
Ja, jag är faktiskt lite intresserad av den där beefen. Fast man vet ju att Galen och ligan utklassar scum, jag gillar dock scum, han kör en del och sådär men i klass med Galen och hte ligan är han inte.

Äh, vem bryr sig om vem som är "bäst", den som ligger i hårdast vinner. Själv hoppas jag på mer målande längs med M-Line för att visa vart skåpet ska stå.
2010-01-07, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jackee
Äh, vem bryr sig om vem som är "bäst", den som ligger i hårdast vinner. Själv hoppas jag på mer målande längs med M-Line för att visa vart skåpet ska stå.

Jo du har all rätt i det du säger, men det är svårt att vara opartisk i battles när man har favoriter var det jag ville säga tror jag. Jag var bara väldigt full när jag försökte få fram det igår.
2010-01-07, 16:19
Medlem
schteeeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GothenburgJunky
Både FAU och TSD.

är det sant han drar inga tsd tags i etuna
2010-01-08, 17:32
Medlem
horses avatar
Någon som vet hur det går med Scum & Galen beefen?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in