36:ers, troligen Hisingsbaserat gäng (runt Wieselgren) som jag i stort sett bara sett spitta och köra en "36 country" utanför kvarteret vid wieselgrensgatan. Har sett en tag inne i centrala stan med eventuellt. Inget i någon anna förort. Hade faktiskt tänkt att posta en sak av dem för ett par veckor sedan, de har EN enda snygg tag med fräscht rinn på ett värdelöst ställe. Ses ofta med KNIV om jag inte missminner mig.
Frågor:
1. 36 koppling till TSD(S)? 36 kör ju extremt toyigt och fult, men jag såg ett par saker som verkade vara gjort med samma canna. Skulle iofs inte förvåna mig om 36 skulle bajta TSD som någon slags hyllning.
2. Någon som sett 36 i övriga delar av GBG?
1. Koppling? Göteborg har så många duktiga/aktiva klottrare att man kan räkna dom på fingrarna, alla känner alla.
Ja, jag är faktiskt lite intresserad av den där beefen. Fast man vet ju att Galen och ligan utklassar scum, jag gillar dock scum, han kör en del och sådär men i klass med Galen och hte ligan är han inte.
Ja, jag är faktiskt lite intresserad av den där beefen. Fast man vet ju att Galen och ligan utklassar scum, jag gillar dock scum, han kör en del och sådär men i klass med Galen och hte ligan är han inte.
Äh, vem bryr sig om vem som är "bäst", den som ligger i hårdast vinner. Själv hoppas jag på mer målande längs med M-Line för att visa vart skåpet ska stå.
Äh, vem bryr sig om vem som är "bäst", den som ligger i hårdast vinner. Själv hoppas jag på mer målande längs med M-Line för att visa vart skåpet ska stå.
Jo du har all rätt i det du säger, men det är svårt att vara opartisk i battles när man har favoriter var det jag ville säga tror jag. Jag var bara väldigt full när jag försökte få fram det igår.