2007-12-19, 15:16
Medlem
MyteNs avatar
Hur står det till i Jkpg med M2S (står för?). Är det någon fart med dem eller är det bara Weone som slänger upp lite tags här och var?
2007-12-20, 21:43
Medlem
memorexoneces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MyteN
När sanerarna tar bort våran konst, är det enbart varmt vatten och högt tryck eller använder de någon sorts "tvål" med, nu fanns det iofs en artikel om något mirakelmedel men förutom detta?

www.trion.se
Kolla efter AGS, anti graffiti system. Det är ett märke av saneringsmedel.
2007-12-22, 23:10
Medlem
vilken cap?

Hoho... satt och kollade lite på fatcap och snubblade över mtns nitro2G.

http://www.fatcap.se/?c=1&model=79

Frågan lyder: Vilket cap (munstycke) är det som sitter på denna burk?

/Hrun
2007-12-22, 23:17
Medlem
whmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hrun
Hoho... satt och kollade lite på fatcap och snubblade över mtns nitro2G.

http://www.fatcap.se/?c=1&model=79

Frågan lyder: Vilket cap (munstycke) är det som sitter på denna burk?

/Hrun

"Banana" har jag hört den benämnas som. Blir som en "vanlig" montana orginalcap i storlek, ganska trevlig faktiskt.
2007-12-22, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whmr
"Banana" har jag hört den benämnas som. Blir som en "vanlig" montana orginalcap i storlek, ganska trevlig faktiskt.

ok, banana. Det låter rimligt. Har letat efter ställen som säljer denna, eftersom jag testat de andra capsen med liknande utseende med gott resultat, men aldrig denna gula variant. Vore kul att prova.
Någon som vet vart de gömmer dem? MTNs hemsida har inte gett mycket resultat eller så är det min sökförmåga som är kisssss.

/Hrun
2007-12-22, 23:29
Medlem
whmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hrun
ok, banana. Det låter rimligt. Har letat efter ställen som säljer denna, eftersom jag testat de andra capsen med liknande utseende med gott resultat, men aldrig denna gula variant. Vore kul att prova.
Någon som vet vart de gömmer dem? MTNs hemsida har inte gett mycket resultat eller så är det min sökförmåga som är kisssss.

/Hrun

Fatcap har ju orginalcapen i sitt utbud, den hette förövrigt också "...banana" och jag har då inte märkt någon skillnad mellan dom. Den ser nog bara annorlunda ut.
2007-12-22, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whmr
Fatcap har ju orginalcapen i sitt utbud, den hette förövrigt också "...banana" och jag har då inte märkt någon skillnad mellan dom. Den ser nog bara annorlunda ut.

Ok, kanske var "skinny banana", skönt att ha det uppklarat. Jag blev lite småkåt när det uppdagades för mig att det kanske skulle finnas en cap man inte provat.

Tack för hjälpen whmr!
2007-12-23, 19:22
Medlem
Packans avatar
Vilken är den senast släppta svenska graffitifilmen?

Kanske har missat någon, därav frågan.
2007-12-23, 19:26
Medlem
MyteNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Packan
Vilken är den senast släppta svenska graffitifilmen?

Kanske har missat någon, därav frågan.

De jag har i min samling är Friendly Fire 2 samt Transit Rapetape från 2006 iaf.

Detta skall ses som ett troligt svar men är inte 100%.
2007-12-23, 19:33
Medlem
victoryzs avatar
Hej!

Hur många piecer räcker 5 burkar till? Jag menar chrome 400ml som bakrund, sedan 400ml line, second, bakrund. Då menar jag normal stora bokstäver och bakgrund, inte så himla stort.. Förstår att frågan är svår men ungefär hur många?
2007-12-23, 19:52
Medlem
ANALDYNGAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av victoryz
Hej!

Hur många piecer räcker 5 burkar till? Jag menar chrome 400ml som bakrund, sedan 400ml line, second, bakrund. Då menar jag normal stora bokstäver och bakgrund, inte så himla stort.. Förstår att frågan är svår men ungefär hur många?
2-3?
2007-12-23, 19:56
Medlem
victoryzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ANALDYNGA
2-3?

Ok tack!

Sen undrar jag också hur man ska veta vilka caps man har, jag har ett par som är inköpta ett bra tag sedan, som jag glömt..

Den är 4 st vita med rosa på, troligtvis orginalcapsen, sen en helsvart och sedan en guldig med grå på. Vad är de för nåra? Kan inte så mycket

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in