2012-08-24, 12:15
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Landskronastaden
Fem meo mipt!
Jag har erfarenhet av det, sen nått år tillbax.
Jag slog i mig ca 0,2 ā . Han inte mer en att trycka
På pumpen så där kom lite ut i blodproppen så
Ryckte jag ut pump och nål ur armen, jag for rätt till
Vasken o spydde som en gris. Inte nog me det utan ca 24 timmar
Fick jag verkligen döds ångest, kändes som att inget skulle
Bli sig likt. Så för fan ta det lugnt ni som har för avsikt att ta det. SE UPP
OCH TÄNK TVÅ GÅNGER INNAN!!!
Hur fan kan man vara så korkad att man skjuter i sig 20-25gånger rekommenderad dos?? Det lär ha satt endel spår
Citera
2012-10-09, 00:49
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Har en fråga angående 5-MEO-MIPT.

Tänker göra en riktig dunderpsykadelisk rökmix av cannabis, syntetiska cannaboider och 5-MEO-MIPT. Mer om projektet finns att läsa här, men jag tänkte att om jag ska få något svar så är det nog bäst att jag vänder mig till psykonauterna i den här forumsdelen.

Frågan är: Kan jag använda aceton när jag blandar rökmixen? Eller är det dåligt att blanda aceton och 5-MEO-MIPT?
Citera
2012-10-09, 02:00
Medlem
Sjograss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonJeremyClarks
Har en fråga angående 5-MEO-MIPT.

Tänker göra en riktig dunderpsykadelisk rökmix av cannabis, syntetiska cannaboider och 5-MEO-MIPT. Mer om projektet finns att läsa här, men jag tänkte att om jag ska få något svar så är det nog bäst att jag vänder mig till psykonauterna i den här forumsdelen.

Frågan är: Kan jag använda aceton när jag blandar rökmixen? Eller är det dåligt att blanda aceton och 5-MEO-MIPT?
Tänkte du lösa cannabis tillsammans med cannabinoider i aceton? Jag skulle gärna vilja veta hur det går, har också tänkt tanken att man skulle tillsätta cannabinoider till gräs. Om du lyckas framställa denna mix kan du exempelvis preppa en pipa med 5-meo-mipt ovanpå en bädd av rökat.
Citera
2012-10-09, 03:10
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sjogras
Tänkte du lösa cannabis tillsammans med cannabinoider i aceton? Jag skulle gärna vilja veta hur det går, har också tänkt tanken att man skulle tillsätta cannabinoider till gräs. Om du lyckas framställa denna mix kan du exempelvis preppa en pipa med 5-meo-mipt ovanpå en bädd av rökat.
Ja precis så. Ok så du är osäker angående hur det funkar med cannabisen och aceton, det är ett kort jag är villig att spela. För vetenskapens skull. Jag hade gjärna använt acetonmetoden även för att tillföra 5-MEO-MIPT till rökat, men du ger alltså röd lykta på den? Löser det sig dåligt i aceton? Eller förstörs det av acetonet?
Senast redigerad av RonJeremyClarks 2012-10-09 kl. 03:13.
Citera
2012-10-10, 01:56
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Vad jag har läst mig till nu så borde det vara lugnt att använda sig av aceton nör att tillsätta 5-MEO-MIPT. Ska göra en liten testbatch när/om jag får hem grejerna.

Funderar även på att prova köpa lite 5-MEO-DALT, som är mycket billigare än MIPT, och göra en rökmis som man kanske kan sälja åt kompisar.
Citera
2012-10-10, 02:12
Medlem
Sjograss avatar
Citat:
Vad jag har läst mig till nu så borde det vara lugnt att använda sig av aceton nör att tillsätta 5-MEO-MIPT. Ska göra en liten testbatch när/om jag får hem grejerna.

Funderar även på att prova köpa lite 5-MEO-DALT, som är mycket billigare än MIPT, och göra en rökmis som man kanske kan sälja åt kompisar.

Spännande projekt, fortsätt rapportera hur det går. Jag funderade lite över hur det blir med tolerans. Det kanske funkar två, tre gånger men sen kanske man tappar effekten från tryptaminerna. Men, Dpt är ju rökbart och lättillgängligt, tillsätt det medan du ända håller på
Citera
2012-10-10, 02:19
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sjogras
Spännande projekt, fortsätt rapportera hur det går. Jag funderade lite över hur det blir med tolerans. Det kanske funkar två, tre gånger men sen kanske man tappar effekten från tryptaminerna. Men, Dpt är ju rökbart och lättillgängligt, tillsätt det medan du ända håller på
Ja man får ju inte röka det här för ofta. Jag måste kolla upp hur toleransen ter sig på dessa substanser så att man vet hur ofta man ka ta. Vad menar du med "dpt"?
Citera
2012-10-10, 03:19
Medlem
Sjograss avatar
Citat:
Vad menar du med "dpt"?
Det är en tryptamin, finns tråd här i forumet. Rökt Dpt ska vara oerhört kraftfullt, håller lite drygt en timme.
Citera
2012-10-10, 04:11
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Läste lite om det nu och det verkar vara mycket intressant. Ska fundera på det.

Edit: Kunde inte hålla mig. Gjorde en beställning.
Senast redigerad av RonJeremyClarks 2012-10-10 kl. 04:47.
Citera
2013-01-24, 20:04
Medlem
Vad hände med detta fantastiska projekt?
Citera
2013-04-27, 17:21
Medlem
unleash82s avatar
Har denna underbara substans försvunnit och glömts bort helt?

Den är trots allt fortfarande oklassad.

Om någon vet någon shop som säljer denna (eller någon annan rolig tryptamin) så hojta gärna till.

mvh
Citera
2013-05-02, 14:12
Medlem
sakhos avatar
Jag gillar att bli skev, lite borta. Är det verkligen så nice att vara helt klar i huvudet när man trippar? För på denna så är man helt klar i huvudet?
E det värt att köpa denna? kan ju vara nice att ha hemma om man får hem lite damer verkar det som iaf .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in