har också funderat på att slänga i mig 5mg då jag fortfarande e lite skraj för den här, tror du effekten blir sämre vid intag av 5mg oralt istället för näsan?
måste passa på och fråga er erfarna, blir det tjackballe på det här? haha
har också funderat på att slänga i mig 5mg då jag fortfarande e lite skraj för den här, tror du effekten blir sämre vid intag av 5mg oralt istället för näsan?
måste passa på och fråga er erfarna, blir det tjackballe på det här? haha
Ingen tjackballe alls på 5mg nasalt iaf.
Det rapporterades på ett utländskt forum att det ger ungefär dubbelt så stark effekt som oralt ,men kortare effekt i gengäld. Jag vet dock inte, eftersom att det var första gången jag tog detta idag.
Det rapporterades på ett utländskt forum att det ger ungefär dubbelt så stark effekt som oralt ,men kortare effekt i gengäld. Jag vet dock inte, eftersom att det var första gången jag tog detta idag.
då kan man säga att 10mg oralt motsvarar samma effekt som 5mg i näsan då (fast med längre rustid?)?
Efter uuy1851'S inlägg bara måste jag prova Moxy&Ally-mixen. Den låter ju helt pajjat bra!!
Jag var lite rädd för moxy först. Men mår man galet bra av denna trots tjack avtändning så känner jag ett stort behov att prova innan den klassas. Jag menar vafan. Psykadeliska och avtändningar borde ju fan inte gå ihop
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!