2011-12-23, 12:15
Medlem
psykadelikatessens avatar
Is this still legal?
Citera
2011-12-23, 17:44
Medlem
kamouflagekorvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psykadelikatessen
Is this still legal?

Google? Ja det är fortfarande lagligt.
Citera
2012-01-14, 21:25
Medlem
Mystiqes avatar
Okey...

Jag har tänkt prova 5-MeO-MIPT rent och se hur jag upplever jämfört när jag körde kombo med 2c-p.

Nu är det försent ta 2c-p (pga långa effekten) även om jag tar nasalt, så fundera jag prova öka 5-MeO-MIPT och undra om ni har erfarenhet och svar.

Nu har jag tagit ca 15mg av det, men upplever inte effekten som jag önskar. Vad är maxdosen ni rekommenderas (m.a.o. inte överskrida det)?

Funkar det ta nasalt och ger den andra effekter? Har ingen möjlighet att röka den just nu.

Själv tog jag start dos 10mg först och sen efter ca 1h tog jag 5mg igen, fundera om jag ska ta mer eller inte.

Som sagt jag haft långt uppehåll med hallucinogener (eller egentligen klassas inte närheten av det) och vet inte vilken dos som ni upplevt som gett biverkningar som inte är värd det.

tacksam för svar asap.

mvh M
Citera
2012-01-18, 15:43
Medlem
-8Ball-s avatar

Inte exakt ASAP, men...

5-meo-mipt är för mig inte lika starkt som 4-ho-met, ska ha kring 10mg extra för den samma effekt (visuellt).

Brukar börja på 25-30mg, men har haft sjuka tripps på mycket mera (när jag hade tolerans).

Tycker inte det är speciellt bra att snorta, oralt fungerar bäst för mig.
Citera
2012-01-25, 16:21
Medlem
unleash82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -8Ball-

Inte exakt ASAP, men...

5-meo-mipt är för mig inte lika starkt som 4-ho-met, ska ha kring 10mg extra för den samma effekt (visuellt).

Brukar börja på 25-30mg, men har haft sjuka tripps på mycket mera (när jag hade tolerans).

Tycker inte det är speciellt bra att snorta, oralt fungerar bäst för mig.

Själv trippade jag brutalt på 5-meo-mipt från prisman.

Grym substans asså, helt klar i huvudet och jävligt mäktig visuellt, inte svampigt mjukt alls.

Livet i HD som sagt, tog en skvätt mitt på dagen när frugan knegade. Ut på en magisk promenad med hunden eller kanske borde säga hundarna

Ett koppel blev 6 och en hund likaså.

Har även testat en lite större dos nattetid omvälvande minst sagt. Hela världen i HD en släng psykediliska mönster som bildar att vackert nät över stan från utkiksplatsen på berget.

Människokännare blev man med. Såg direkt Vilka som hade onda avsikter och inte

Jag kände mig som en kamera emellanåt för det eftersläpande stillbilder med tracers från stadens alla ljus när vid vridande av skallen. Allt levde verkligen. Hela världen vibrerade. Vart riktigt imponerad av att man kunde utstå det hela och vara såpass klar i huvudet.

På 4-ho-met blir dem flesta mongon.

Hoppas prisman tar en denna igen, drygt och räcker länge samt bra pri

Finns det någon annan inrikes med mipt på lager tro?

Mvh
Citera
2012-01-25, 23:25
Medlem
Sjograss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av unleash82

Finns det någon annan inrikes med mipt på lager tro?

Mvh

Inte inrikes, men det säljs på buybestrc, tänkte slänga en order själv och testa mig på denna substans igen, jag köpte 100mg från prisman för länge sen men det blev aldrig doser över 10-15mg då jag alltid kombinerade med andra droger.

Vilka doser rekommenderar du för en bra tripp? 30-40mg 4-ho-met brukar vara lagom till mig, om man kan jämföra så.
Citera
2012-01-26, 01:14
Medlem
unleash82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sjogras
Inte inrikes, men det säljs på buybestrc, tänkte slänga en order själv och testa mig på denna substans igen, jag köpte 100mg från prisman för länge sen men det blev aldrig doser över 10-15mg då jag alltid kombinerade med andra droger.

Vilka doser rekommenderar du för en bra tripp? 30-40mg 4-ho-met brukar vara lagom till mig, om man kan jämföra så.

Jag körde väl ca 15 mg första gången och det blev jag redigt trippad på fast fortfarande jävligt klar i skallen vilket kändes riktigt bra.

Dom 2 andra tillfällena jag kört har jag duttat med lillfingerspetsen och avsmakat till jag känt mig nöjd så lite svårt att veta exakt hur mycket jag fick i mig faktiskt.

Prismans uppfattade jag som väldigt potent och ren i varje fall.

svårt att rekommendera en passande dosering faktiskt men jag tyckte onseten var mild, trevlig och utan obehag.

Jag hade nog kört lillfingerdutt vänta 15-20 min och sen duttat tills jag känt mig nöjd.

Det verkar ju ofta skilja en del i potens mellan olika shoppar/batchar tyvärr vilket gör det omöjligt att veta.

Mipt känns inte lika "höftvänlig" som 4:an så ta det försiktigt.

Mvh
Senast redigerad av unleash82 2012-01-26 kl. 01:19.
Citera
2012-01-28, 20:47
Medlem
-8Ball-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sjogras

Svårt att säga hur mycket du ska ta, flera på Erowid gillar inte själva kroppskänslan och för dem kan 15-20mg vara för mycket. Skulle testa med typ 10-15 första gång, och se hur det känns - sen gå på 20-25 i andra dos, alltså öka på långsamt.

5-meo-mipt tillsammans med MDMA =
Citera
2012-07-26, 04:54
Medlem
Fem meo mipt!
Jag har erfarenhet av det, sen nått år tillbax.
Jag slog i mig ca 0,2 ā . Han inte mer en att trycka
På pumpen så där kom lite ut i blodproppen så
Ryckte jag ut pump och nål ur armen, jag for rätt till
Vasken o spydde som en gris. Inte nog me det utan ca 24 timmar
Fick jag verkligen döds ångest, kändes som att inget skulle
Bli sig likt. Så för fan ta det lugnt ni som har för avsikt att ta det. SE UPP
OCH TÄNK TVÅ GÅNGER INNAN!!!
Citera
2012-07-26, 07:00
Medlem
unleash82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Landskronastaden
Fem meo mipt!
Jag har erfarenhet av det, sen nått år tillbax.
Jag slog i mig ca 0,2 ā . Han inte mer en att trycka
På pumpen så där kom lite ut i blodproppen så
Ryckte jag ut pump och nål ur armen, jag for rätt till
Vasken o spydde som en gris. Inte nog me det utan ca 24 timmar
Fick jag verkligen döds ångest, kändes som att inget skulle
Bli sig likt. Så för fan ta det lugnt ni som har för avsikt att ta det. SE UPP
OCH TÄNK TVÅ GÅNGER INNAN!!!

Slog du i dig 200 mg 5-meo-mipt?

Det är nog inte många som är såpass dumma i huvudet att dem gör det.
Citera
2012-08-22, 04:02
Medlem
Tjackad-Tullares avatar
vädligt korkat indeed. fortfarande lagligt antar jag?
Citera
2012-08-22, 23:54
Medlem
unleash82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackad-Tullare
vädligt korkat indeed. fortfarande lagligt antar jag?

Yes
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in