Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-07-20, 23:25
  #1045
Medlem
NioLivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psychoticbreak
lite off-topic men..
Hur kommer det sig att typ alla nätbutiker stängt? Någon ny lag som försvårar eller är det kanske pga torkan?
Som jag uppfattar det dyker det upp nya butiker hela tiden men det är få som håller nån längre tid. Vad det beror på e väl ingen som vet.
Dem verkar ju sälja bra ändå oxå helt plötsligt e butiken borta...

Apropå substansen i fråga tyckte jag inte den va så lik svamp. 4-aco-dmt va väl vad tyckte va mest lik svamp. Men hur som helst va mipten en bra tryptamin.
Citera
2019-09-02, 23:25
  #1046
Medlem
det var gött att dra en runk på denna
Citera
2020-08-15, 18:40
  #1047
Medlem
psychoticbreaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Egon.Ramasotti
det var gött att dra en runk på denna

Skoja inte, samma med Dpt enligt mig. Nästan så man börjar skaka o bara ligger o drägglar. Konstigt nog så fick jag nästan aldrig speciellt mycket utlösning, alltså i mängd på någon av dessa. Verkar som något hämmar produktionen av sperma. Men motsvarar ändå i känsla flera utlösningar.

Tror jag faktiskt fortfarande har ytterst lite 5-Meo-MiPT kvar. Det har inte tappat potens tycker jag, men sån har jag ju haft det i frysen hela tiden också.
Citera
2021-05-12, 11:32
  #1048
Medlem
.a6thmfsins avatar
Tjoo någon som testat moxy och kan rekommendera/ ej rekommendera? Får gula stenar varit vaken ett dygn på amfetamin, cola tog sub ksalol igår och 3 ksalol imorsse och lite bisse. Vad är en passlig dos? eller borde jag köpa ketamin istället? samma pris för en 0.5a.
Citera
2021-05-13, 03:57
  #1049
Medlem
.a6thmfsins avatar
för er som undrar så gick det gansk åt helvete för polaren trodde de va 0.1 inte 0.01 så delade på 0.5a en av bästa tripsen för mig dock boostade ennu med lite speed röka och stilnoct. Påminnde om ketamin blandat med stark dos lsd och lite dmt. Framtaler och auroror överallt samt hologram och allt i regnbågs färger 2nd best trip fornme.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback