2014-12-03, 09:33
Medlem
Vart köper man denna nuförtiden?
Vill ha pulver, ej tabs.
Citera
2014-12-03, 10:56
Medlem
InTheFleshs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fredde104
mja, jag tycker att man är jäääääävligt seg efteråt, något konstig kanske. Jag skulle definitivt inte rekommendera att köra bil dagen efter iaf, märkte att jag vinglade som fan...körläraren frågade tom om jag var nykter och fick mig att göra alkotest.
Haha ofan. Tråkigt, är väl så att 5-meo-xxx varianterna är hårdare mot kroppen.
Citera
2014-12-03, 11:28
Medlem
KJuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bitchniggaz
Vart köper man denna nuförtiden?
Vill ha pulver, ej tabs.
rc-store.se har det, billigt just nu också.
Citera
2014-12-21, 15:05
Medlem
Blygfisens avatar
Testade för första gången 5-Meo-MIPT på egen hand, hade några gamla Moxy tabs från TT med deras gamla Rolex/krona logga.

Tog en halv, dvs 10mg. I vanliga fall brukar jag få någon slags bodyload redan efter 30min, men nu tog det 70min innan jag ens kände av något. Tänkte vänta ytterligare 50min innan påfyllning.

När det passerat 2tim mår jag jätteilla, kräks i ungefär 15min och resterande av kvällen kändes magen konstig samt som jag skulle skita ner mig när som.

Väldigt svaga CEV men väldigt mycket mindfuck. Kände att jag började snetrippa fastän den låga dosen, så jag fyllde ej på med mer utan låg i soffan lite apatisk och försökte landa med en gås.

Lyckades somna efter 6tim.

Är detta vanligt när man tar denna substans självstående, eller är det bara TT som har konstiga batchar till och från?

Någon som varit med om något liknande och fått bättre resultat av enbart pulver?

Tack på förhand
Citera
2014-12-21, 15:34
Medlem
Blygfisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Så vad du menar är att man blir otroligt varmt av enbart 5-meo-mipt ensamt? Eller syftar du på kombon 4f-pvp och moxy? Det är vad jag undrar.. Har inte märkt av det själv nämligen. Fler som blir väldigt varma och svettiga av 5-meo-mipt?

Mvh

Ja under gårdagens tripp var det konstant skiftning mellan att svettas och frysa.
Citera
2014-12-21, 18:56
Medlem
InTheFleshs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blygfisen
Testade för första gången 5-Meo-MIPT på egen hand, hade några gamla Moxy tabs från TT med deras gamla Rolex/krona logga.

Tog en halv, dvs 10mg. I vanliga fall brukar jag få någon slags bodyload redan efter 30min, men nu tog det 70min innan jag ens kände av något. Tänkte vänta ytterligare 50min innan påfyllning.

När det passerat 2tim mår jag jätteilla, kräks i ungefär 15min och resterande av kvällen kändes magen konstig samt som jag skulle skita ner mig när som.

Väldigt svaga CEV men väldigt mycket mindfuck. Kände att jag började snetrippa fastän den låga dosen, så jag fyllde ej på med mer utan låg i soffan lite apatisk och försökte landa med en gås.

Lyckades somna efter 6tim.

Är detta vanligt när man tar denna substans självstående, eller är det bara TT som har konstiga batchar till och från?

Någon som varit med om något liknande och fått bättre resultat av enbart pulver?

Tack på förhand
Ptja, läser man TT-tråden så verkar de ju inte vara de mest organiserade snubbarna, och verkar ge fel substanser, ojämna blotters/tabletter med jämna mellanrum etc etc. Fattar inte hur folk kan handla där för att vara ärlig.
Citera
2014-12-21, 19:27
Medlem
Blygfisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InTheFlesh
Ptja, läser man TT-tråden så verkar de ju inte vara de mest organiserade snubbarna, och verkar ge fel substanser, ojämna blotters/tabletter med jämna mellanrum etc etc. Fattar inte hur folk kan handla där för att vara ärlig.

Iof nu när du nämner det så har deras produkter varit ganska ojämna jämfört med andra butikers om man läser trådarna. Tack för svaret iaf.
Citera
2014-12-31, 06:52
Medlem
gulmans avatar
Hallåj gott folk, tänkte höra om någon har erfarenhet av asklep**s batch?
Vore guld med lite info, har nämligen tagit cirkus 15mg oralt plus inte sovit på 24h.

dålig batch? Btw har ingen tolerans
Citera
2014-12-31, 09:07
Medlem
gulmans avatar
Med facit i handen så kan jag säga att askens batch höll måttet! Riktigt bra drag i det
Citera
2015-01-13, 17:12
Medlem
Shine_s avatar
Hur fungerar det här i riktigt små doser? Lite sugen på att testa dess effekter i sänghalmen m min tjej men utan att vi blir dödstrippade.
Citera
2015-01-13, 17:24
Medlem
Halmgriss avatar
Jag provade att ha sex på bara ≈10mg en gång, det var... intressant? Tror att moxys afrodisiakiska egenskaper är lite överhajpade.
Citera
2015-01-13, 19:06
Medlem
Shine_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halmgris
Jag provade att ha sex på bara ≈10mg en gång, det var... intressant? Tror att moxys afrodisiakiska egenskaper är lite överhajpade.
Misstänkte det, men trippar på 4-ho-mipt har helt klart haft en del sexuella undertoner för mig vilket nästan aldrig sker på andra tryptaminer, så jag kan tänka mig att 5-meo kan ha sådana inslag för min del också. Var båda parter påverkade under sexet? Kan tänka mig att det skulle kännas märkligt om bara ena partnern var skev...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in