Wasted helt klart. Du är borta så sjukt länge. Jag minns när jag mecka fram min första... Samma mängd som alltid och efter tre bloss så var det bara släcka skiten, lägga sig på soffan och bara ligga helt borta i några timmar. Jag hade aldrig varit med om nått liknande och tänkte direkt shit det här måste jag lura i mina polare

Sagt och gjort alla har upplevt samma sak.
Edit: Till er som funderar på att pröva det några korta råd:
Dosera väldigt försiktigt
Tänk på att det här inte är något "mysröka" du tar en söndagsmorgon när du ligger bakis.
Om du vet själv att du snear lätt avstå! Jag har aldrig sneat men när jag pröva det här första gången förstod jag varför folk överhuvudtaget kan snea på spice/weed/hasch. Jag sneade inte själv men märkte av att om man inte är kontrollerad i psyket så kan man spåra helt under ruset. Det är totalt mindfuck jag kan ej beskriva.
När du ska pröva det första gången se till och ha åtminstånde fyra - fem timmar framåt där du inte behöver vara klar i sinnet. (Säger inte att ruset håller i sig så länge).
Spela upp en bra låt. Jag lovar du kommer upptäcka tusen nya budskap med låten
Ursäkta om det här blev lite flummat skriver trött som fan och svårt att formulera mig.