2012-11-25, 23:53
Medlem
Amazonites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Canada-Goose
Prova www.ioffer.com (säljare med 99% eller 100% rating) eller FyyGame

Bra grejer där. beställ med DHL eller EMS
Riktigt dålig sida. Skickar saker som är i väldigt dåligt skick alltså med fabrikationsfel. Har till och med fått en piké som var helt sönderriven i ryggen. Och ja, säljaren hade 100% i rating men alla på iOffer är privatpersoner.
Hiphopiop däremot skickar saker av toppkvalitet trots att det är fake. Dessutom så får de iOffer att framstå som rena ockerpriser! Länk: http://www.hiphopiop.com/index.asp
2012-11-26, 01:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Amazonite
Har faktiskt slutat beställa av DealExtreme eftersom de oftast skickar fel saker, det tar väldigt lång tid att få sakerna och en gång så fick jag en vara som såg ut att vara begagnad (hade repor och tappat färg).

Jag började att beställa av eBay. Lite billigare än DX men det finns inget alternativ till att få frakt med tracking number vilket gjorde att ett flertal paket aldrig kom fram till mig.

Under hela den här tiden så har jag samtidigt beställt andra saker från eForChina (http://www.eforchina.com/). Fördelar med eForChina:
- Man får 1 poäng för varje 10$ man handlar vilket motsvarar 0,1$ som man direkt kan handla för. Det är inte mycket pengar men det är något och jag tycker att det är bättre än att byta in sina poäng (som tar väldigt lång tid att samla på DX) mot varor.
- Man får en present för varje 50$ som man handlar för som skickas direkt med din beställning.
- Alla paket kommer i tid och aldrig senare än 40 dagar!
- Inget har fastnat i tullen någonsin! (Beställde 7 (!) stycken Solo HD till min kompis en gång och det var inga problem alls!)
- De säljer billiga Beats-hörlurar i alla kvaliteter och SMS Audio by 50 Cent.
- Väldigt snabba på att ge dig poäng när du skriver en recension på bara en mening.

Jag beställde två Beats Studio till exempel. De skickade varje paket var för sig vilket gjorde att de slank igenom tullen lättare. Fick två olika spårningsnummer utan någon extra kostnad. När paketen kom fram trodde jag att de hade skickat fel varor men icke. Det såg ut som datorhögtalar-paket med plast men när jag öppnade allting så hittade jag Beats Studio-paketet i sin ordning. Svårt att förklara men eForChina får sakerna att se ut som något de inte är ifall tullen öppnar ditt paket, vilket är ett väldigt stort plus från mig. Video som visar hur det kan se ut: http://www.youtube.com/watch?v=-rxuUrVLuQI

Länk till beats hörlurar? Vad ligger priset på de?
2012-11-26, 01:26
Medlem
Aritzos avatar
Aldrig vetat om DealExtreme, någon som kan berätta vad som är billigt där som inte är här i sverige?
2012-11-26, 01:29
Medlem
vonOlofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aritzo
Aldrig vetat om DealExtreme, någon som kan berätta vad som är billigt där som inte är här i sverige?
Du har cirka 1700 texter i denna tråd som berättar om DealExtreme och liknande Kina-shoppar.

Bara att studera det som har skrivits!
2012-11-26, 01:49
Medlem
Amazonites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lamela
Länk till beats hörlurar? Vad ligger priset på de?
Du måste ha ett konto för att kunna se dem. Sånnahär Beats Studio har jag beställt: http://www.eforchina.com/v/46644/28956
De ligger på ca 380 spänn men då snackar vi AAA-kopia med serienummer och som är omöjlig att urskilja från de äkta. Min kompis lämnade tillbaka sina äkta för att han tyckte de här hörlurarna hade bättre ljud

Det finns Beats Studio för ca 100 kr också. Ju sämre kvalitet och mindre tillbehör desto billigare. Utan kartong är också billigare. Finns alla kvaliteter och prisnivåer. Skapa bara ett konto så borde du se vad som finns.
Senast redigerad av Amazonite 2012-11-26 kl. 01:52.
2012-11-26, 18:25
Bannlyst
Citat:
Du måste ha ett konto för att kunna se dem. Sånnahär Beats Studio har jag beställt: http://www.eforchina.com/v/46644/28956
De ligger på ca 380 spänn men då snackar vi AAA-kopia med serienummer och som är omöjlig att urskilja från de äkta. Min kompis lämnade tillbaka sina äkta för att han tyckte de här hörlurarna hade bättre ljud

Det finns Beats Studio för ca 100 kr också. Ju sämre kvalitet och mindre tillbehör desto billigare. Utan kartong är också billigare. Finns alla kvaliteter och prisnivåer. Skapa bara ett konto så borde du se vad som finns.

Länken fungerar inte, har fixat ett konto där. Har de gratis frakt som DX?
Senast redigerad av Lamela 2012-11-26 kl. 18:28.
2012-11-26, 19:19
Medlem
Citat:
Riktigt dålig sida. Skickar saker som är i väldigt dåligt skick alltså med fabrikationsfel. Har till och med fått en piké som var helt sönderriven i ryggen. Och ja, säljaren hade 100% i rating men alla på iOffer är privatpersoner.
Hiphopiop däremot skickar saker av toppkvalitet trots att det är fake. Dessutom så får de iOffer att framstå som rena ockerpriser! Länk: http://www.hiphopiop.com/index.asp

Japp som du säger är det privatpersoner. Därför varierar det. Jag beställde Beats där och dem har funkat bra i dem 2 månader jag haft dem i, Sen beställde jag Lyle & Scott Sweaters 2st mycket fin kvalité, mäks knappt nån skillnad mellan den riktiga och den fejkade.
2012-11-26, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thade
ågar man köpa fake grejer där? typ en tröja för 20 dollar... ? Ralph lauren osv..

Jag beställde Beats där och dem har funkat bra i dem 2 månader jag haft dem i, Sen beställde jag Lyle & Scott Sweaters 2st mycket fin kvalité, mäks knappt nån skillnad mellan den riktiga och den fejkade. Välj EMS bara så är det stenlugnt kostar nån 50lapp extra
2012-11-26, 19:51
Medlem
Amazonites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lamela
Länken fungerar inte, har fixat ett konto där. Har de gratis frakt som DX?
De har gratis frakt som DX. Jag rekommenderar dock att betala 1,7$ för spårbar frakt om du ska beställa Beats som är relativt dyra.

Jag tror att de är försiktigare nu med vilka som kan se Beatsen. Nu måste man ha ett VIP-konto också. Det kan de lätt fixa om du mailar de och ber de fixa så du kan se beatsen, de fattar direkt. Finns ett snabbare sätt dock. Gå in på valfri vara till exempel http://www.eforchina.com/view/114371/SMS-Audio-Street-by-50-Cent-Professionally-Tuned-Over-ear-Wired-Headphones-with-Thumpp-Enhanced-Bass --Black-.htm
Scrolla längst ner. Fyll i alla fält förutom hur många stjärnor och skriv "Can I have permission to see the beats please?". Du måste vara inloggad när du gör det så de vet vilket konto de ska aktivera VIP på!
2012-11-26, 20:10
Medlem
julllleees avatar
Om man skulle köpa något på eforchina
och välja Dhl metoden. Hur mycket skulle det kosta? Står bara.

3-5 working days arrive, Russia and Ukraine are not available
2012-11-26, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av julllleee
Om man skulle köpa något på eforchina
och välja Dhl metoden. Hur mycket skulle det kosta? Står bara.

3-5 working days arrive, Russia and Ukraine are not available

Finns det EMS? Ta det isåfall. Tar 2-7 dagar och kostar en 50-lapp extra.
2012-11-26, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Canada-Goose
Finns det EMS? Ta det isåfall. Tar 2-7 dagar och kostar en 50-lapp extra.
EMS är även av någon anledning en nästan 100%'ig chans att få sitt skit tullkontrollerat, och avgiftsbelagt. DHL och andra speditörer ÄR en 100%'ig chans att åka på tull & avgifter.
B!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in