Själv beställde man 7-8 grejer den 27/11 2010, väntar fortfarande på sista grejen.
Sakerna har blivit uppdelade i 5 olika försändelser, så det har ju blivit lite utstrött.
Men vafan, det är iofs fraktfritt .
Mitt blev skickat den 15 mars från HK och har ÄN inte registrerats i Sverige ? Vad har hänt? supportern har ju helt värdelös och svarar inte, är paktet försvunnet?
Troligtvis inte, det är mycket långa väntetider just nu. Fick precis ett paket som ska ha lämnat Hong Kong den 11e mars. DealExtreme skickade det till posten den 3e mars.
Mitt blev skickat den 15 mars från HK och har ÄN inte registrerats i Sverige ? Vad har hänt? supportern har ju helt värdelös och svarar inte, är paktet försvunnet?
Sen undrade jag även, vad händer om den fastnar i tullen? Det står ju inte på sidan att det är ett par AudioTechnica-lurar men jämför man dem med den äkta varan så lär ju de klassas som en rejäl priatkopia.
The item (RB172xxx618HK) left Hong Kong for its destination on 11-Mar-2011"
har svårt o tro att dom "lurar" oss faktiskt..
men så vitt vi vet kanske dom inte åker hela vägen till Sverige direkt, utan stannar 1-2ggr på vägen, därav den långa frakttiden.
Sen undrade jag även, vad händer om den fastnar i tullen? Det står ju inte på sidan att det är ett par AudioTechnica-lurar men jämför man dem med den äkta varan så lär ju de klassas som en rejäl priatkopia.
Jag är negativ till priceangels, jag beställde i januari och har inte fått nått än.
Jag har under två års tid beställt ca 40 ggr från DealExtreme. Jag har aldrig blivit "lurad", allt har kommit fram till slut. En gång har jag fått fel vara levererad, men den var mycket lik det jag ville ha och jag behöll den således.
Leveranstiderna har aldrig varit så långa som de är nu, fyra veckor från att DealExtreme säger shipped tills att prylarna kommer frame.