2016-07-02, 02:14
Medlem
Grinfarbrors avatar
Hoho, hade tappat bort den här trådens existens under den längre tid som jag varit borta från forumet.

Hur står sig de individuella Kinashopparna i dagsläget jämfört med varandra? DX, Focalprice, Dinodirect, Banggood etc.?

Det senaste året har jag bara handlat från säljare på eBay och AliExpress och mer eller mindre glömt bort alla de andra klassiska shopparna.
2016-11-29, 17:13
Awaiting Email Confirmation
alzajmerss avatar
Fick senast hem dessa från Kina:
Xiaomi-Mi-IV-In-Ear-3-5mm-Hybrid-Dynamic-Earphones-with-Microphone
Väldigt nöjd med dom än så länge. Har bara haft de ett par dagar.

Väntar nu på att August-EP650-Bluetooth-Headphones-with-3-5mm-Audio-In-Wireless-or-Wired-Stereo-Headset-with-NFC ska dyka upp oxå.
2016-12-01, 02:18
Medlem
distanss avatar
Här var ju en gammal bortglömd tråd!

Fråga: Är det helt kört med laserpekare nuförtiden? Aliexpress vill inte ens skicka dom allra svagaste till Sverige..

Synd att det missbrukades så mycket dom fick ändra lagen!
2016-12-01, 12:03
Medlem
gammgubbes avatar
Kolla bland de andra försäljningsställen, t.ex. banggood & deal extreme. Jag hade inga problem få hem en grön laserpekare för ett par månader sedan, minns inte var jag köpte den ifrån men det var en av dessa siter.
2016-12-02, 20:25
Medlem
distanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gammgubbe
Kolla bland de andra försäljningsställen, t.ex. banggood & deal extreme. Jag hade inga problem få hem en grön laserpekare för ett par månader sedan, minns inte var jag köpte den ifrån men det var en av dessa siter.

Hmm.. kollade på nån av alternativ-sajterna för ett tag sen men slogs av att priserna var helt uppåt väggarna. Nu när kollar igen ser dom mer humana ut.. Såg väl fel första gången helt enkelt!
2019-09-30, 19:12
Medlem
Basebands avatar
BUMP!

Hur fungerar kuponger, promo codes och "My AliExpress Pocket", på AliExpress då alltså. Någon som kan förklara?

Hoppas detta är rätt tråd för min fråga, annars får mod gärna flytta inlägget till en mer passande tråd
2020-08-03, 10:43
Medlem
Emerains avatar
Vi har fått ett nytt delforum för sådana här frågor, och därför kommer denna tråd tackas för sin långa och trogna tjänst och låsas. Frågor av denna sort kan numera postas i (FB) E-handel, frakt och konsumentfrågor

Tråd låst.
/Moderator

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in