2012-02-22, 12:24
Medlem
Stormorfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av x3mnrj4u2c
Det är fantastiskt! I join the fanclub. Har haft bästa tiden av mitt liv sen jag får det utskrivet. Känns som limitless eller vad den där filmen heter, att man kan göra allt när man tar det. Typ rätt normala grejer, men endå. Kan man säga det till läkaren eller kommer de försöka få en att trappa ner så fort som möjligt då?
Det är olagligt att må bra i sverige så jag råder dig till att hålla käft
Citera
2012-02-22, 13:07
Medlem
Sallinskiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stormorfar
Det är olagligt att må bra i sverige så jag råder dig till att hålla käft

Haha agreed på den Stormorfar! Avråder dig starkt från att upplysa din läkare om du får dessa känslor på Alprazolam (Benso överlag) om du har intresse av att behålla ditt recept!
Citera
2012-02-23, 16:05
Medlem
Går det lösa xanor eller liknande i Sthlm ? Jag vet att man inte får svara men behöver hjälp!
Jag är i Stockholm nu, och om någon kunde skicka PM och hjälpa mig ?
Citera
2012-02-23, 16:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kazneni
Går det lösa xanor eller liknande i Sthlm ? Jag vet att man inte får svara men behöver hjälp!
Jag är i Stockholm nu, och om någon kunde skicka PM och hjälpa mig ?

Du är i stockholm. Ställ dig i ett hörn på plattan och se skum ut så löser det nog sig.
Citera
2012-02-23, 18:35
Medlem
ej, hjälp fort! Tog 1mg sub idag och 3xanor. Ska pissa imorgon, kan jag dricka överdrivet mycket vatten så att pisset blir ogitligt? Har lämnat pissprover förut där kreatinvärdet varit för lågt och därför har det inte varit giltigt så jag fått en ny tid istället.

Har ganska lågt kreatinvärde i vanliga fall, när jag knappt hade druckigt vatten öht så visade kreatinvärdet 11 vilket är långt under snittet. Annars när jag druckigt lite mer än normalt har det legat på ca 3. Så det inte har varit giltigt. Det måste vara över 5 för att vara giltigt.

Tror ni jag kan köra på det, att dricka några liter vatten så att kreatinet blir för lågt och inte kan visa på nånting? Och istället få en ny tid. Så blev det iaf förut när kreatinet var för lågt.

Behöver snabba svar! Visst dom kommer väl misstänka att jag hydrerat mig då kreatinvärdet är alldeles för lågt men det bryr jag mig inte om, så länge pisset inte visar pos på sub eller benzo.

TACKSAM FÖR JÄTTESNABBA SVAR! !
Citera
2012-02-23, 20:45
Medlem
visslarens avatar
Har köpt serbiska alprazolam vid två tillfällen senaste halvåret. En gång i Luleå i somras, köpte 100st för 1300kr. Sen i Stockholm i vintras köpte jag dem för 20kr/st. Ljusblå runda.

Frågan jag har angående dem är, varierar de mycket i styrka?

Torskade med 156st i Luleå och enligt analysbeskedet från SKL innehöll varje tablett 1.2mg.

Men hörde av en kompis i Luleå att han stött på serbiska runda ljusblå alprazolam som bara varit på 0.25mg.

Nån som har erfarenhet av dessa? Tycker själv att de fungerade mycket bra, de gånger jag köpt dem, men frågan är ju om det är så att det kan variera från tablett till tablett i samma batch? Jag menar de är ju sannolikt olagligt framställda och tydligen har ju Tullens beslag ökat drastiskt av just dessa alprazolam från Serbien.

Jag tyckte de var bra gjorda, de var samma storlek allihopa och de var hårda och bra sammansatta. Har ju köpt många piratkopior genom åren som "dammar" och som smulas sönder för att de inte är så bra sammansatta.
Citera
2012-02-23, 20:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sTEWWAN
ej, hjälp fort! Tog 1mg sub idag och 3xanor. Ska pissa imorgon, kan jag dricka överdrivet mycket vatten så att pisset blir ogitligt? Har lämnat pissprover förut där kreatinvärdet varit för lågt och därför har det inte varit giltigt så jag fått en ny tid istället.

Har ganska lågt kreatinvärde i vanliga fall, när jag knappt hade druckigt vatten öht så visade kreatinvärdet 11 vilket är långt under snittet. Annars när jag druckigt lite mer än normalt har det legat på ca 3. Så det inte har varit giltigt. Det måste vara över 5 för att vara giltigt.

Tror ni jag kan köra på det, att dricka några liter vatten så att kreatinet blir för lågt och inte kan visa på nånting? Och istället få en ny tid. Så blev det iaf förut när kreatinet var för lågt.

Behöver snabba svar! Visst dom kommer väl misstänka att jag hydrerat mig då kreatinvärdet är alldeles för lågt men det bryr jag mig inte om, så länge pisset inte visar pos på sub eller benzo.

TACKSAM FÖR JÄTTESNABBA SVAR! !

Försök sjukanmäla dig. Ett prov med för lågt krea räknas ju oftast som icke godkänt och det spelar ju oftast ingen roll vad man säger. Så sjukanmäl dig, du bör vara ren på måndag.
Citera
2012-02-24, 08:34
Medlem
Hjälper Xanax emot feber eller gör det bara värre? Varit riktigt sjuk ett tag nu.
Citera
2012-02-24, 14:04
Bannlyst
Tänt av på xanor sen i söndags. Trappat ner till 0.5 först sen slutat tvärt och som sagt inte ätit sedan söndag. Om jag tar 0.5-1mg idag, kommer jag då tända av mer i morgon eller kommande dagar?
Citera
2012-02-24, 14:08
Medlem
Fick hem 100 stavar idag, Feeet soft dag blir d!
Citera
2012-02-24, 14:17
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NikstAr
Hjälper Xanax emot feber eller gör det bara värre? Varit riktigt sjuk ett tag nu.
Inte mot infektionen nej. Men det kan ju hjälpa dig att sova igenom det hela.
Citat:
Ursprungligen postat av Florrez
Fick hem 100 stavar idag, Feeet soft dag blir d!
Citera
2012-02-24, 14:29
Medlem
Jungles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av visslaren
Har köpt serbiska alprazolam vid två tillfällen senaste halvåret. En gång i Luleå i somras, köpte 100st för 1300kr. Sen i Stockholm i vintras köpte jag dem för 20kr/st. Ljusblå runda.

Frågan jag har angående dem är, varierar de mycket i styrka?

Torskade med 156st i Luleå och enligt analysbeskedet från SKL innehöll varje tablett 1.2mg.

Men hörde av en kompis i Luleå att han stött på serbiska runda ljusblå alprazolam som bara varit på 0.25mg.

Nån som har erfarenhet av dessa? Tycker själv att de fungerade mycket bra, de gånger jag köpt dem, men frågan är ju om det är så att det kan variera från tablett till tablett i samma batch? Jag menar de är ju sannolikt olagligt framställda och tydligen har ju Tullens beslag ökat drastiskt av just dessa alprazolam från Serbien.

Jag tyckte de var bra gjorda, de var samma storlek allihopa och de var hårda och bra sammansatta. Har ju köpt många piratkopior genom åren som "dammar" och som smulas sönder för att de inte är så bra sammansatta.

Har cirkulerat massa riktiga och piratgjorda i flera år så det är inte konstigt att dom inte innehåller exakt 1mg, vad jag minns så har dom alltid varit bra tryckta och inte alls mjöliga (alltså dom piratgjorda).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in