2013-02-18, 09:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AlexKeno
Tja ja undrar om det är okej att blanda Xanor Depot vanligt Kåvepenin penicillin. Kanske dum fråga men aa iaf Tacksam för svar!

Inga konstigheter
Citera
2013-02-18, 10:11
Medlem
Va? Vet inte vad trolla menas med.. Vad skulle jag trolla?

Må väl, peepz!
Citera
2013-02-18, 10:54
Medlem
Tack för snabbt svar! Har en liten fråga till, Jag har fått xanor utskrivet i ett år drygt nu, 1mg 2 ggr per dag, hur lång tid skulle det ta att trappa ut det? och hur går det till. vet att det är min läkares plikt att upplysa mig om sådant men blivit omkringskickad mellan 4 läkare med olika uppfattningar. vad är era erfarenhet?? tacksam för svar
Citera
2013-02-18, 15:54
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexKeno
Tack för snabbt svar! Har en liten fråga till, Jag har fått xanor utskrivet i ett år drygt nu, 1mg 2 ggr per dag, hur lång tid skulle det ta att trappa ut det? och hur går det till. vet att det är min läkares plikt att upplysa mig om sådant men blivit omkringskickad mellan 4 läkare med olika uppfattningar. vad är era erfarenhet?? tacksam för svar
Trappa ut med stesolid..
Citera
2013-02-18, 22:11
Bannlyst
Att det ska vara så jävla svårt att få tag på altså! Har sökt som ett svin under de närmsta dagarna, fortfarande bara fått tag på en eller två scammers.
Citera
2013-02-18, 23:37
Medlem
arkan113s avatar
Hejjsan,,, tänkte kolla ifall att det är bara jag som blir mer speedad av ksalol,upjohn etc men vill mer eller mindre varva ner från all stress och knasiga tankar ... ???

Med vänlig hälsning...
Citera
2013-02-19, 10:10
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arkan113
Hejjsan,,, tänkte kolla ifall att det är bara jag som blir mer speedad av ksalol,upjohn etc men vill mer eller mindre varva ner från all stress och knasiga tankar ... ???

Med vänlig hälsning...
Ja, bara du... Xanor gör mig trött.
Citera
2013-02-19, 10:30
Medlem
Ballaurigens avatar
man kan hålla sig för skratt, nu har jag lyckats slarva bort min sista karta1mg.
snart är jag tvungen att vända upp och ner på hela jävla huset.
Citera
2013-02-19, 13:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ballaurigen
man kan hålla sig för skratt, nu har jag lyckats slarva bort min sista karta1mg.
snart är jag tvungen att vända upp och ner på hela jävla huset.

ja fy fan, det känner man igen
städa istället så hittar du den
Citera
2013-02-19, 14:08
Medlem
Sandhoegs avatar
Påverkar alkohol och Xanor samma GABA-system i hjärnan? Alltså om man skulle vara tillräckligt torsk på alkohol för att få riktigt abstinens med hallucinationer, svettningar, skakningar osv när man klipper det - kommer ett korttids bruk av Xanor bara fördröja abstinensen eller underlätta den? M.A.O. påverkar Xanor samma receptorer som alkohol? Det kanske är bättre att köra sub eller heroin i 4 dagar för att slippa avtändningen?

Ett snabbt och riktigt svar hade varit guldvärd.
Senast redigerad av Sandhoeg 2013-02-19 kl. 15:01.
Citera
2013-02-19, 15:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sandhoeg
Påverkar alkohol och Xanor samma GABA-system i hjärnan? Alltså om man skulle vara tillräckligt torsk på alkohol för att få riktigt abstinens med hallucinationer, svettningar, skakningar osv när man klipper det - kommer ett korttids bruk av Xanor bara fördröja abstinensen eller underlätta den? M.A.O. påverkar Xanor samma receptorer som alkohol? Det kanske är bättre att köra sub eller heroin i 4 dagar för att slippa avtändningen?

Ett snabbt och riktigt svar hade varit guldvärd.

Jag är ingen läkare. Men missbrukare som avgiftas får aldrig xanor mig veterligen. Du får ha lite tur om du får stesolid ens. Istället för att ge xanor, så ökar de dosen av stess om det inte förslår. Men det är olika på olika ställen. Men jag har aldrig hört att de använder xanor, och det kanske finns ett skäl till det då... Men jag har hemma några futtiga xanor kvar som jag sätter in när helvetet börjar, och jag har aldrig märkt att det skulle vara negativt mot AT-processen på något sätt. Den är lika lång ändå.

Men eftersom de inte använder Xanor, så kanske det finns ett skäl...
Citera
2013-02-19, 16:31
Medlem
Sandhoegs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nkvd2
Jag är ingen läkare. Men missbrukare som avgiftas får aldrig xanor mig veterligen. Du får ha lite tur om du får stesolid ens. Istället för att ge xanor, så ökar de dosen av stess om det inte förslår. Men det är olika på olika ställen. Men jag har aldrig hört att de använder xanor, och det kanske finns ett skäl till det då... Men jag har hemma några futtiga xanor kvar som jag sätter in när helvetet börjar, och jag har aldrig märkt att det skulle vara negativt mot AT-processen på något sätt. Den är lika lång ändå.

Men eftersom de inte använder Xanor, så kanske det finns ett skäl...
När du talar om din AT.process menar du opiater då? För isåfall var det inte det jag undrade eftersom min fråga var om det är bättre att ta opiater mot min avtändning av alkohol jämfört med xanor.
Senast redigerad av Sandhoeg 2013-02-19 kl. 16:34.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in