2011-09-06, 21:25
Medlem
dyings avatar
Är helt färsk egentligen ang. Benso och har lite funderingar..
När man tar Xanor, hur blir effekten på en då? Vad är en bra nybörjardos?

Har tidigare bara kört opiater och är lite sugen på xanor. Har annars också zolpidem sandoz hemma, vad är den stora skillnaden mellan dom två?
Citera
2011-09-06, 21:31
Medlem
Inte-Igens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dying
Är helt färsk egentligen ang. Benso och har lite funderingar..
När man tar Xanor, hur blir effekten på en då? Vad är en bra nybörjardos?

Har tidigare bara kört opiater och är lite sugen på xanor. Har annars också zolpidem sandoz hemma, vad är den stora skillnaden mellan dom två?

Har du ångest eller andra grå moln så lättas dom och du mår bra helt enkelt. Om du mår bra i övrigt blir du nog besviken, käkar mer och tappar minnet.

0.5-1.5mg är nog en bra dos, testa dig fram försiktigt.

Ena är en benso andra är en z-analog som du ska sova på (zolpidem samma som stilnoct). Du hittar på massa dumheter. Ta hellre xanor.
Citera
2011-09-06, 21:48
Medlem
smoketheherbs avatar
färsking tog 1mg slocknade känner inget nu när jag vaknade 1-2 timmar senare. tog en till 1mg UpJohn de bör slå om man är färsk !
Citera
2011-09-06, 23:20
Medlem
Psychoramas avatar
Vilket är enligt er den absolut bästa alprazolamen rus/kvalitéts/styrke-mässigt? Svenska Xanor eller?
Citera
2011-09-07, 10:16
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Vilket är enligt er den absolut bästa alprazolamen rus/kvalitéts/styrke-mässigt? Svenska Xanor eller?
Ksalol skulle jag säga!
Citera
2011-09-07, 13:03
Medlem
Xalterads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Ksalol skulle jag säga!

Håller med, dessa är jäkligt najs!
Citera
2011-09-07, 13:21
Medlem
Psychoramas avatar
Ja den har jag hört ska vara bra Måste få tag på några kartor!
Citera
2011-09-08, 11:51
Medlem
santanders avatar
Ksalol är grymma men måste säga att e313 slår dom.
Citera
2011-09-08, 12:01
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Citat:
Ksalol skulle jag säga!
Nej det är dom inte, lätt dom sämsta. Just nu ser det väl ut såhär om man ser till utbudet i dagsläget
1. Stavarna
2. Depottreorna
3. Depottvåorna
4. De lila ettorna
5. E313
6. parker & davies
Citera
2011-09-08, 12:19
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L.A.M.F
Nej det är dom inte, lätt dom sämsta. Just nu ser det väl ut såhär om man ser till
Troligen har du stött på kopior rent av vilket florerade vilt för ett par år sedan.
Citera
2011-09-08, 12:35
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Citat:
Troligen har du stött på kopior rent av vilket florerade vilt för ett par år sedan.
Tvärtom, när dom om för fyra fem år sedn var dom fruktansvärt bra. Nu flöddrar jaag aldrig, men för att få minsta effekt så behöver jag fem, och ja, det är den "bra batchen"....fattr inte, i min ellansvenska stad går dom åtom smör i solsken, 20 kr styck....nej, Frontin eller parker & davies (möjligtvis onax också) är det som gäller om man ska handla svart tycker jag.
Citera
2011-09-08, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nitrazepam
Tackar för svaret, jag har nu käkat 25st 2mgare under ja, vad blir det.. hmm.. förra helgen.. ska ta 8mg nu till i veckan så jag kan sova, när kan jag räkna med att vara ren? jag har urinprov här hemma så jag kan testa migsjälv så ja vet när jag blir ren, men blodprov.. sitter det i längre i blodet?

Ska pissa Fredagen den 23e denna månad, (2veckor dit) har alltså käkat max 35st 2mg alprazolam (70mg) under max 2 veckors tid nu.. Tror ni jag kommer klara mig? Tränar förövrigt både fotboll och gymmar ett par gånger i veckan.. Kör både lever samt UP.

Sorry för bump!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in