2011-04-04, 05:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inte-Igen
Har du käkat benso ofta? Kan ju vara lite svårt att lära sig känna igen ruset. Sen är ju ruset inte så uppenbart heller, oftast när jag käkat benso tror jag att jag ej känner något sen vaknar man nästa dag blodig och utan piller.

Haha ,
är exakt likadan, fast på vallar då. Tror mig inte känna ett skit, tar allting, vaknar med söndriga jeans uppskrapna knän, blod på händerna osv haha.

Jag tror det ligger något åt det hållet faktiskt när det gäller ts.

Inget med tolerans att göra, eller jag vet inte så mkt om benzo,
de gånger jag bara har tagit en x2 kommer jag inte ihåg någonting. Så mg är det nog inte fel på.
Citera
2011-04-04, 05:07
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plharmony
Haha ,
är exakt likadan, fast på vallar då. Tror mig inte känna ett skit, tar allting, vaknar med söndriga jeans uppskrapna knän, blod på händerna osv haha.

Jag tror det ligger något åt det hållet faktiskt när det gäller ts.

Inget med tolerans att göra, eller jag vet inte så mkt om benzo,
de gånger jag bara har tagit en x2 kommer jag inte ihåg någonting. Så mg är det nog inte fel på.
ha ha. Xanor is a Hell of a drug. Det kan vara helvetes lurigt det där.
Citera
2011-04-04, 05:17
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elgecy
Japp, det är de värsta. Hangovern dagen efter, och zombiestadiet. Men men, jag är ändå ledig imorrn, så nu flöddrar vi till det. Uppe i 5 mg xanor nu, men känner såklart inget särskilt. Har extremt hög stesolidtolerans som sagt..
ha ha. Lider med dig. Fan vad jag hatar när man knappt orkar gå. Helt jävla körd i kropp och hjärna. Bwahaha. Man vill både vara ensam fast ändå med nån. Ha ha. Kan inte spela gitarr eller nåt annat som kräver koordinationsförmåga. MEN, har du nånsin fått den där kreativa bensobakfyllan när man städar och organiserar skivsamlingen och allt mellan himmel och jord flyter på som det ska för en gångs skull? Hur som helst. Ha en trevlig dag
Citera
2011-04-04, 05:22
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elgecy
Japp, det är de värsta. Hangovern dagen efter, och zombiestadiet. Men men, jag är ändå ledig imorrn, så nu flöddrar vi till det. Uppe i 5 mg xanor nu, men känner såklart inget särskilt. Har extremt hög stesolidtolerans som sagt..
ha ha. Lider med dig. Fan vad jag hatar när man knappt orkar gå. Helt jävla körd i kropp och hjärna. Bwahaha. Man vill både vara ensam fast ändå med nån. Ha ha. Kan inte spela gitarr eller nåt annat som kräver koordinationsförmåga. MEN, har du nånsin fått den där kreativa bensobakfyllan när man städar och organiserar skivsamlingen och allt mellan himmel och jord flyter på som det ska för en gångs skull? Hur som helst. Ha en trevlig dag
Citera
2011-04-04, 05:41
Medlem
Selathors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perfume-V
Finns 0,5 mg depot. Men är de präglade med UPJOHN 55, då är det inte depot, utan helt vanliga och skall fungera utmärkt. Har själv sådana. Du kanske råkade få en dålig batch, men det tror jag inte.

Batchen enligt baksidan av kartan är följande: A001143A om det nu säger dig någonting.
Citera
2011-04-04, 11:56
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martinjeees
Hallå kära FB detektiver , jag skulle behöva lite hjälp med en identifiering av ett litet skitpiller jag fått som tydligen ska vara Xanax .

Så här ser det ut , det är ett rätt litet piller som har någon sorts blå nyans men bara lite.

Killen jag köpte av sa att de till och med var 2 Mg amerikanska blue pills . Som alla andra dealers säger så vill jag reda ut det här . eftersom om det stämmer det han har sagt så har han en nöjd kund .

Bilderna : http://img10.imageshack.us/i/dsc00285pe.jpg/

Bild 2 : http://img836.imageshack.us/i/dsc00283b.jpg/ (Här ser man tjockleken)

http://img138.imageshack.us/i/dsc00284t.jpg/ (troligen den bästa bilden)

http://img838.imageshack.us/i/dsc00285lx.jpg/ från sidan( så man ser hur tjock den är

TILL MIN FRÅGA: Har jag blivit blåst så in i helvete eller bara lite?

Han sa att de var 2mg så jag fick ge 800 kr för ca 40 st av dessa

Ksalol serbiska 1mg:are. Dom är väl värda runt 15kr.
Citera
2011-04-04, 13:06
Medlem
narkis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Himmler!
Ksalol serbiska 1mg:are. Dom är väl värda runt 15kr.

Dom är väl ändå mer klarblåa och mer runda?
Citera
2011-04-04, 13:46
Bannlyst
Xanor är lätt den bästa Medicinen mot bl.a panikångest och vanlig ångest om man ta de men gämna mellanrum annars finns de depot tabletter. Jag fick 22mg xanor utskrivet idag bl.a

Sjukt mkt jag vet!
Citera
2011-04-04, 13:54
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av narki
Dom är väl ändå mer klarblåa och mer runda?

Nja, jag tycker att den tredje bilden ser exakt ut som en Ksalol.
Citera
2011-04-05, 02:35
Medlem
Kompisen tog live av sig Full sen förut å droppat 10mg xanax men känner bara att ångesten växer.. ska ja ta mer? lr inse att de e en sorg å försöka möta de?
Citera
2011-04-05, 06:42
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Hur är desa parker & davies? Ska prova snart men är nyfiken! Äter ju bara svenska stavar annars,...nån som vet?
Citera
2011-04-05, 13:57
Medlem
narkis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L.A.M.F
Hur är desa parker & davies? Ska prova snart men är nyfiken! Äter ju bara svenska stavar annars,...nån som vet?

sök, jag har skrivit om dom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in