Köpte onax för att ha dem vid tillfällen då jag blev nervös inom jobbet. Har testat några på "fritiden" också för och bestämma en dos. Tog då 2 stavar på kvällen och deckade som en Björn som gått i idé 2-3 timmar efter på kvällen.
Tog en stav på jobbet vid ett framträdande och det gick kanon, pratade med en efteråt och han sa att jag var hur självsäker som helst, dock minns jag fan inte mycket alls vad jag sa och det är skrämmande
Testade en gång efter det när jag kom hem full efter en fest. Var så sjukt sugen på och bli bäng (gammak cb-konsument) men hade inget kul hemma så testade och röka en stav. Vaknade kl 13 dagen efter helt slö och gick upp och åt och sen la jag mig igen och vaknade inte för än på kvällen då jag var uppe igen nån timme för att somna tidigt nån timme senare.
Idag tog jag EN STAV på jobbet då jag trodde jag skulle behöva göra ett framträdande. Kände redan efter någon kvart att det slog riktigt hårt. Lite sådär så man kan ta snedsteg... höll på och somna på mötet vi hade

Var iväg och sportade efter jobbet och handlade mat. Kom hem och fixade lite och la mig i soffan och blev tröttast i universum och somnade och vaknade för en stund sen (sov i ca 1 timme) men känns som jag sovit i minst 8 timmar och drömt världens längsta och konstigaste dröm. Var helt säker det var Lördag morgon när jag vaknade.
Verkar verkligen som de kan slå helt olika dessa stavar från gång till gång. Anmärkningsvärt är detta trötthets-attacker som kan komma flera timmar efter intag.
Känner mig annars ganska soft nu, ska försöka glo en film utan och somna