2012-08-08, 23:39
Medlem
TheTranceMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cbo
nån som beställt x från http://www.swedrugstore.com? grön? och isåfall bra varor?

Jag har beställt där några gånger deras Xanor är jävligt bra och tramadolen är helt ok.
Citera
2012-08-12, 12:40
Medlem
Jungles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheTranceMan
Nej det är inte samma personer swedrugstore.com skickar sina paket från ********** och dom säljer inte alls lika dana produkter.

Det kanske inte var det smartaste att skriva vart dom postar ifrån.

Off Topic: Är det nån som vet var L.A.M.F har tagit vägen, lever han? Börjar bli lite orolig för han har inte varit inloggad sen April . Om ni inte vill skriva hör så PM.a tack.
Citera
2012-08-12, 12:48
Medlem
Jungles avatar
Citat:
Jag har beställt där några gånger deras Xanor är jävligt bra och tramadolen är helt ok.

Om man ska hålla på att krångla med Bitcoins så kan man ju lika gärna från SR.
Citera
2012-08-12, 22:41
Medlem
JanDolmes avatar
Några st Xanor och några öl ikväll! Fotboll till det så kvällen har varit riktigt fin . Synd att man ska jobba imorgon och inte kan fortsätta "festen" :P
Citera
2012-08-14, 12:04
Medlem
Jungles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jungle
Det kanske inte var det smartaste att skriva vart dom postar ifrån.

Off Topic: Är det nån som vet var L.A.M.F har tagit vägen, lever han? Börjar bli lite orolig för han har inte varit inloggad sen April . Om ni inte vill skriva hör så PM.a tack.

Ingen som vet vart han tagit vägen??
Citera
2012-08-14, 14:53
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Nej det är inte samma personer swedrugstore.com skickar sina paket från Gotland och dom säljer inte alls lika dana produkter.
Har du testat deras OC spray?
Citera
2012-08-14, 14:58
Medlem
Köpte en öpppnad burk xanorer 2mg men dom ser inte alls ut som dom stavarna jag köpt förut. Istället för att det står U94 så står det Xano. Nya?Utländska? Någon som vet?
Citera
2012-08-14, 16:30
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhoAreYooooou
Köpte en öpppnad burk xanorer 2mg men dom ser inte alls ut som dom stavarna jag köpt förut. Istället för att det står U94 så står det Xano. Nya?Utländska? Någon som vet?
utländska förmodligen.
Citera
2012-08-14, 18:45
Medlem
Kung_Kenos avatar
Har 90st 1mg Xanor (lila) och vet inte vad jag ska göra med dom, kan inte äta dom pga tolerans...

Ska jag spara dom tills min tolerans har gått ner eller sälja skiten billigt till nån vän (fast dom har alltid ont om pengar...

Ska jag äta 20 st och kolla om nått händer eller ska jag lägga ner och sälja skiten, ligger ute med pengar då en vän skulle ha det från början men blev knas med pengar... så nu står jag med 90st 1mg xanor som jag INTE vill äta upp.. men då är frågan vad ska jag ta för dom? jag tänkte ge bra pris iaf..

Ingen reklam att nån här ska köpa om nån skulle få för sig det..

MVH Keno
Citera
2012-08-14, 20:13
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kung_Keno
Har 90st 1mg Xanor (lila) och vet inte vad jag ska göra med dom, kan inte äta dom pga tolerans...

Ska jag spara dom tills min tolerans har gått ner eller sälja skiten billigt till nån vän (fast dom har alltid ont om pengar...

Ska jag äta 20 st och kolla om nått händer eller ska jag lägga ner och sälja skiten, ligger ute med pengar då en vän skulle ha det från början men blev knas med pengar... så nu står jag med 90st 1mg xanor som jag INTE vill äta upp.. men då är frågan vad ska jag ta för dom? jag tänkte ge bra pris iaf..

Ingen reklam att nån här ska köpa om nån skulle få för sig det..

MVH Keno
Därför du gjort inlägg om iktorivil 0,5mg också om att du har kommit över ikto som du funderar hur du ska bli av med? lite suspekt..

Men 12-15 kr styck brukar det kosta om man köper 100st du borde väl veta eftersom du själv betalat dom? som sagt, suspekt
Citera
2012-08-15, 11:06
Medlem
chills.s avatar
Helt grön på xanor, enda benzo jag käkat förr är sobril i väldigt begränsade mängder.

Och med det sagt - jävlar...det här var sjyst! Det är U94 stavar vilket är 2mg va?
0,5mg dödar min ångest, och det känns helt SJUKT att den där lilla pillerbiten har
sån effekt..??!! Provade 1,5mg i soffan framför en serie men hann inte se ett helt
avsnitt ens. Somnade alltså.

Lär dock säga att jag skulle välja tram/trad framför det här varje dag. Fattar att det är olika
saker, men ville bara säga det. Man blir ju så förbannat sömnig på dom här. Hade även
önskat att man blev lite mer social/kreativ på dessa, men som sagt - olika preparat.

Fick köpa 30 stavar för 900, det var lite överpris va?
Citera
2012-08-15, 14:20
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jacob92
Har alltid svarat på benzo, ikto 2mg räcker för att ta död på hela min ångest.

Fick hem 100st xanor, har testat ta upp emot 5mg på en gång utan att känna ens LITE, så jag antar att de inte är för mig. Dock är de riktiga grejer, xanor 0.5mg E312.

Blir att slänga dessa eller om någon annan är intresserad av någon affär, PM.
Du bryter mot flashbacks regelverk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in