2010-10-27, 18:40
Medlem
brisingrs avatar
Flygplan i garaget, familjemedlemmar som kan gå på vattnet, kört mopeder genom stora centrum, pappor som dött. Ibland undrar jag om folk tar något.
Citera
2010-10-27, 18:43
Medlem
davvelavves avatar
Min kompis hade ett litet sår över ögat så jag frågade vad som hänt. "Det var i fredags när jag åkte buss, kom på massa blattar och slog mig med järnrör och sånt". Varför de slagit honom kommer jag inte ihåg.

Och i dag hade hans kompis eldat upp ett berg (!) och när han gick med en bensindunk fick han tydligen rejält med stryk av en som bodde där.

Avslutar med att han kasta myntet som träffade en domare mellan IFK - AIK 2009. Haha...
Citera
2010-10-27, 18:43
Medlem
Röbbesnöbbes avatar
Vi hade en fet mytoman i 5.an när vi va små. Fan att jag inte kommer ihåg allt men vissa sjuka saker kommer jag iaf ihåg.

Han hade en liten ask (läs plastask) som var värd flera tiotusentals kronor då det var diamanter och annat skit på den.

Han hade svart bälte i några olika kampsporter men han fick aldrig visa att han var så bra för det bröt mot något kodex.

Hans pappa hade hittat en tusenlapp, problemet var att en bil var halvt parkerad på den så han väntade vid bilen i en vecka tills bilen flyttade på sig och han kunde ta den.

Vilken kille alltså...
Citera
2010-10-27, 18:44
Medlem
AfterEight-s avatar
Har så stort urval från denna killen, men kan dra de första som kommer upp.

Var en månad innan Dreamhack Summer 2009. Vi pratar om PS3 och han påstår sig spelat de och de spelet, som är exlusivt till PS3 (Vilket han inte har). Jag påvisar detta, och det är då en emulator han har och kör på sin PC.

Jag påvisar då att det inte finns någon PS3 emulator, och det knappt finns PS2 emulator som fungerar något vidare.

Men han står fast vid vad han sagt, och jag säger att "Vi får lira lite *vilket spel de nu var som gällde då* på dh?" - visst!.

Väl på DH så frågar jag om vi ska ta oss ett game. Men då hade han tyvärr tagit bort den, han kunde ju ändå inte spela online med oss, för PSN fungerade inte. Å så olägligt. Ladda ner den igen då, jag vill se? Nej fasen! Går ju inte när han fått den skickad till sig från sin pappas kollega som jobbar högt inom vilket företag de nu va.

Han fortsatte att hålla fast vid detta..

De bästa var att han hade en sketen gammal HP dator. Prototype laggade galet på riktigt låg upplösning. Och den kunde köra ps3 emulator..

En annan är när han påstod för läraren för något år sedan att han hade skickat in sin läxa på mailen, men att de inte skickades förren kl 9 ikväll. Det blev tydligen tidsinställt efter att man hade skickats ett visst antal mail / dag.

Nästa lektion så hade hon fortfarande inte fått den, men då hade den inte kommit fram för han använda hotmail, och de strulade.
Citera
2010-10-27, 18:45
Medlem
WTFFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Röbbesnöbbe
Han hade svart bälte i några olika kampsporter men han fick aldrig visa att han var så bra för det bröt mot något kodex.

den killen hade även vi i klassen
Citera
2010-10-27, 18:45
Medlem
lemmihczs avatar
En kompis som ljuger ofantligt mycket berättade för mig när vi var små att han gillade diablo 2. Vi åkte hem till mig och spelade och 10 min senare så ville han göra något annat för att spelet sög.
Citera
2010-10-27, 18:46
Medlem
Schmidt.s avatar
Snacka med en kille en gång som sa att han varit boss över ett gäng som var större än bandidos och HA tillsammans. Sedan blev det jobbigt med polisen så han slutade.

Killen var 17 år gammal..
Citera
2010-10-27, 18:51
Medlem
Oppresseds avatar
Hade en polare i 6års som hade cancer (på riktigt). Hans päron var bergis på att han skulle dö så de gav honom allt han pekade på vilket måste ha skadat honom rejält... Inte nog med att han stal allt som inte satt fast i marken utan han ljög så det skrek om det.

Först hade han en ak47a i garderoben. När några i klassen ville kolla på den hade den helt plötsligt försvunnit. Någon vecka senare hade han hela badkaret fullt med pengar... Och så höll det på ända tills han bytte skola. Många år senare träffa jag han på mc donalds mycket sent på natten. Killen va helt speedad och svammla både om det ena och det andra. Han babbla så mycket att jag till slut valde att stänga av öronen. Sorgligt som fan faktiskt.
Citera
2010-10-27, 18:51
Medlem
thefarside.s avatar
jag undrar hur som ljuger i den här tråden
Citera
2010-10-27, 18:52
Medlem
Jag har en person i min klass som har en tendens att ljuga. Han är lite av en "uppmärksamhetsnarkoman"

En gång när jag berättade för klassen att jag mördade en maffiaboss under helgen och begravt honom levande, försökte han få sig själv att verka häftig.
Han säger:
-Ameehhh, ja blev attackerad av ett lejon på zoo o det sluta' me att lejonet var livrädd för mejjj.

Sådana saker säger han nästan hela tiden för att verka coolare. Det jag skriver om maffiabossen är dock sant, hände när jag hälsade på en släkting i Italien.
Citera
2010-10-27, 18:56
Medlem
Nänujävlars avatar
Sveriges överlägset bästa mytoman (alla kategorier) är naturligtvis Thunder:

http://sverigesradio.se/sida/gruppsi...399&grupp=4510

Lyssna och njut till denna riddare av den sorgliga skepnaden.
Citera
2010-10-27, 18:58
Medlem
Har en polare som började mytta lite smått för några år sedan. Men nu på senare år har det börjat spåra ur mer och mer.
Senaste myterna var följande

Efter hans 2veckors semester i Thailand så hade han först haft sex med 8 olika brudar.
Två dagar efter han hade berättat om detta så ändrades historien till att han hade haft sex med 8 brudar samtidigt. På flyget hem från Thailand hade han tydligen sett en brud som satt på flyget när han åkte dit. Det hela slutade med att dom båda reste sig upp, gick till toaletten och hade sex. Det var så han kom med i 10 000m klubben .

Denna myten kan jag ju aldrig påstå vara sann eller falsk till 100%, men jag kan anta om det stämmer eller inte.

För 4 månader sedan var det en ordentlig viltolycka på en lokal väg. I denna olycka så hade en man dött. (Jag kommer inte ihåg hur vi kom in på detta ämnet). Min kompis påstod att han hade sett krocken eftersom han och hans morfar körde precis bakom när det hände (Kan tillägga att det hände kl halv 12 en onsdag). Vad skulle han ut och göra kl halv 12 en onsdag med sin morfar egentligen? Jag vet även garanterat att detta inte är sant eftersom min flickvän satt i en buss som var tvungen att stanna tills allt var undanröjt (Detta blev klart 01:30 p.g.a. dödsolycka). Jag körde till platsen för att plocka upp henne och såg att det stog 1 buss och 2 bilar och köade bakom olyckshändelsen (eftersom det inte fanns möjlighet att göra en U-sväng). Min polare satt definitivt inte i en av bilarna eller i bussen eftersom alla var ute och pratade med varandra för att fördriva tiden. Enligt polaren så stog det stilla på olycksplatsen tills klockan halv 3.
Vi konfronterade honom lite försiktigt men det slutade i ett snabbt byte av samtalsämne från hans del

Kan även tillägga att vi är 20 år gamla
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in