Har så stort urval från denna killen, men kan dra de första som kommer upp.
Var en månad innan Dreamhack Summer 2009. Vi pratar om PS3 och han påstår sig spelat de och de spelet, som är exlusivt till PS3 (Vilket han inte har). Jag påvisar detta, och det är då en emulator han har och kör på sin PC.
Jag påvisar då att det inte finns någon PS3 emulator, och det knappt finns PS2 emulator som fungerar något vidare.
Men han står fast vid vad han sagt, och jag säger att "Vi får lira lite *vilket spel de nu var som gällde då* på dh?" - visst!.
Väl på DH så frågar jag om vi ska ta oss ett game. Men då hade han tyvärr tagit bort den, han kunde ju ändå inte spela online med oss, för PSN fungerade inte. Å så olägligt. Ladda ner den igen då, jag vill se? Nej fasen! Går ju inte när han fått den skickad till sig från sin pappas kollega som jobbar högt inom vilket företag de nu va.
Han fortsatte att hålla fast vid detta..
De bästa var att han hade en sketen gammal HP dator. Prototype laggade galet på riktigt låg upplösning. Och den kunde köra ps3 emulator..
En annan är när han påstod för läraren för något år sedan att han hade skickat in sin läxa på mailen, men att de inte skickades förren kl 9 ikväll. Det blev tydligen tidsinställt efter att man hade skickats ett visst antal mail / dag.
Nästa lektion så hade hon fortfarande inte fått den, men då hade den inte kommit fram för han använda hotmail, och de strulade.