Iranier som kom till sverige med sin familj när han var 6 år typ. Han och hans bror hade båda två persiska namn men när de kom till sverige döpte morsan o farsan genast om dom till Erik och Emil.
Emil är 92a och fick gå med 92or tills han torska 7an o fick gå om med 93or sen torska 9an o fick gå om men 94or och torksa 9an igen nu och får gå med 95or, haha

Hur som helst har han dragit ett antal vitsar bla;
- Vunnit världsmästerskapen i pingis 4 gånger. Jag som bara spelat pingis på skoj förut, utmanade honom en idrottslektion och vann med 21-8
- Han hade vunnit världsmästerskapen i att kasta upp en penna i luften och fånga den med två fingrar, jag frågade va sporten hette men fick inget svar
- Han sa att AIK:s 92or i fotboll ville värva honom. Jag såg honom senare under veckan träna med min egen klubbs P94a lag
- En måndag kom han o sa att hans flickvän blivit våldtagen under helgen o att han skjutit killen men killen bara blivit svårt skadad o låg på sjukhuset. Jag frågade varför jag inte hört nått om det i tidningarna men fick inget svar på det utan han sa att han skulle till sjukhuset senare på dagen när skolan va slut och skjuta honom i huvudet. Jag frågade dagen efter hur det gick och han sa att det var ett SWAT-team på plats och vakta
Han har ljugit och dragit så många visor att jag inte kommer ihåg alla men finns fler! Dett var de mest överdriva o de jag minns mest!
Alltid undrat va de kommer att bli av den mannen...