2010-10-27, 18:34
Medlem
goin-xxxls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gluff75
Låter lite som Thunder i MNK.

http://sverigesradio.se/sida/gruppsi...399&grupp=4510

tänkte samma här
Precisions operera en leopard i 90 km/h med djungelkniv och vetefan
Citera
2010-10-27, 18:35
Medlem
Att man kunde hålla två RPG-7 i GTA San Andreas, något som man inte alls kunde göra när spelet kom ut
Citera
Medlem
Wills avatar
* Hade gått caddie åt Peter Forsberg på dennes golfbana och fått 5000 kronor för att han var så bra.

* Han hade även gjort en CAD-ritning på en golfklubba gjord i ett särskilt material. Tydligen så var den tänkta klubban precis lika bra som en vanlig men han skulle spara flera tusen per klubba. Dessa klubbor skulle sedan exporteras till USA, det fanns redan en köpare.

* Niklas Sundström bodde granne och var riktigt nära kompis med honom. Dom brukade hänga hos varandra rätt så ofta.

* Hade en stuga i Spanien och en i Ryssland. Grannen i Ryssland födde upp olika sorters björnar för att de sedan skulle åka skridskor och sånt. Om de var dåliga på olika konster så lärde han upp dom till stridsbjörnar i stället och de fick därefter slåss mot varandra och folk fick satsa på vilken björn de trodde skulle vinna.

Ett axplock.
Citera
Medlem
Awesomes avatar
Har en bekant som säger att han bajsat i en bit papper och sålt som svart afghan (cannabis aka dödsknark), tydligen så rökte dem det och ville köpa mer...

Har även en polare som påstod att han deltog i Göteborgskravallerna 2001... då var han elva år gammal!

Annars finns de få mytomaner i min bekantskapskrets.
Citera
2010-10-27, 18:36
Medlem
Bamsefars avatar
Många mytomaner i denna tråd som ljuger att de känner den värsta mytomanen? Meta-mytomani?

En down-kines som gick i särskolan som fanns i en del av vår skola. Han gick alltid omkring med kamokläder och skröt om att han hade köpt hangarfartyg och ubåtar. På rasterna stog han och sköt folk med sin luft-M16 som en riktig rambo.
Citera
2010-10-27, 18:37
Medlem
Rome2s avatar
En bekant som förut mytade massa om sin fader. Dock har han slutat med det :O

Hursomhelst, here it goes;

Hans pappa är bannlyst i 48 stater i USA.
Hans pappa har sprängt en bensinmack i USA.
Hans pappa har kört ifrån polisen i USA. (Kanske, amerikaner är allt knepiga.)

och

hans pappa har böjt pipan på ett gevär.

Han sa en massa mer, men kommer ihåg dom nu x) Men man skrattar gott åt det än idag
Citera
2010-10-27, 18:37
Medlem
En kille här jag bor höll jämt på dra en massa historier, snackade över att motorn i hans bil var värd 120,000kr, hans bil var en gammal volvo liksom.

Samt att en dag kom han och såg "typ" ledsen ut, frågade vad som pågick, han sa att pappas han hade dött.

Ett par veckor senare mötte jag han igen, och då var han glad och sa nått i stil med "-Nu du! ska du få se vad som hänt för mig! Har fått Jobb nu hos farsan på hans egna företag, kommer tjäna hur mycket som helst och jobbar skit lite timmar"

Såklart frågade jag "-Men, var han inte död han?"

Och som svar får jag.."-Mjaaeaeaaoom, nja alltså han överlevde ju faktiskt, jäklar tur alltså!"

sen dess pratade jag ej mer med han
Citera
2010-10-27, 18:38
Medlem
Iranier som kom till sverige med sin familj när han var 6 år typ. Han och hans bror hade båda två persiska namn men när de kom till sverige döpte morsan o farsan genast om dom till Erik och Emil.
Emil är 92a och fick gå med 92or tills han torska 7an o fick gå om med 93or sen torska 9an o fick gå om men 94or och torksa 9an igen nu och får gå med 95or, haha Hur som helst har han dragit ett antal vitsar bla;

- Vunnit världsmästerskapen i pingis 4 gånger. Jag som bara spelat pingis på skoj förut, utmanade honom en idrottslektion och vann med 21-8

- Han hade vunnit världsmästerskapen i att kasta upp en penna i luften och fånga den med två fingrar, jag frågade va sporten hette men fick inget svar

- Han sa att AIK:s 92or i fotboll ville värva honom. Jag såg honom senare under veckan träna med min egen klubbs P94a lag

- En måndag kom han o sa att hans flickvän blivit våldtagen under helgen o att han skjutit killen men killen bara blivit svårt skadad o låg på sjukhuset. Jag frågade varför jag inte hört nått om det i tidningarna men fick inget svar på det utan han sa att han skulle till sjukhuset senare på dagen när skolan va slut och skjuta honom i huvudet. Jag frågade dagen efter hur det gick och han sa att det var ett SWAT-team på plats och vakta

Han har ljugit och dragit så många visor att jag inte kommer ihåg alla men finns fler! Dett var de mest överdriva o de jag minns mest!
Alltid undrat va de kommer att bli av den mannen...
Citera
2010-10-27, 18:38
Medlem
harrings avatar
En före detta tjejpolare:
- har aldrig kunnat bli gravid(detta sades först)
- Gjort abort
- Fått missfall
- Föräldrarna värsta alkisarna och otrevliga, när vi möter dem är det sjukt sjysta!
- Hennes väska blev häromdagen stulen och den innehöll av någon anledning 12 000:- i kontanter och en iPod(hon har aldrig haft någon).
- Säger sig vara extremt rik, vart i familjens lägenhet och det är vanligt svensson standard i förorten(med "tjock-tv") och de har en gammal v-70
- Hon har alltid minst 3 killar på g och det har vid flera tillfällen visat sig att dessa personen inte finns/inte alls är intresserade av henne
- Hon är nykterist, hon har motbevisat det många gånger.
- Hon är oskuld, har blivit motbevisat/ändrat på och hon håller fortfarande fast vid det

Det fortsätter som detta in i det oändliga, idag sa hon att hon har ett hjärtproblem efter att en gemensam bekant berättade att denne skulle till läkaren.
Citera
2010-10-27, 18:39
Medlem
WTFFs avatar
Hade en polare som alltid varit en god kompis tills vi kom uppåt 18 års-åldern då någonting ballade ur totalt. Varje fylla fick man höra nya grejer då den här killen bl.a

*Knäckte armar och ben på en kille tillsammans med gemensamma vänner till oss andra grabbar (konfronterade de och de sa att det absolut inte stämde)

* Talade med tennisstjärnan Rafael Nadal under fotbollsmatchen mellan Sverige-Spanien på råsunda. (Jag umgicks med killen hela resan, inte en chans att det hände)

*Knäckte revbenet med en biljardkula inlindad i en strumpa om han slog på sig själv

*Åkte 3 veckor till colombia och smugglade in droger (när detta skulle ha skett då vi umgicks i princip varannan dag under denna 3-veckors period.

*Åkte in 3 veckor på rehab (samma parantes som innan)

* Klättrade upp på scenen på en doherty (?) (tror jag) konsert

* Blev attackerad med kniv av låtsaspappan mitt i natten

m.m m.m.

EDIT:
Hade även en klasskamrat vars släkting hoppat ner från Svampen, Örebro (sjukt högt) och bara brytit lilltån. Jättetroligt.
Senast redigerad av WTFF 2010-10-27 kl. 18:42.
Citera
2010-10-27, 18:39
Medlem
pjalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ntrust
När han var och simma ute i mitten av Atlanten så mötte han en val som var hotfull ,,Och då helt plötsligt kom det ett flytande järnrör som han dödade valen med.
HAHAHAHAHAA
Citera
2010-10-27, 18:40
Medlem
RoastCamels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dynamik
Hade en sånn arbetskamrat. Han kom med massa absurditeter men minns inte så många dessvärre. I alla fall en gång när vi satt och jobbade spelade han lite electro av en ganska välkänd producent på mobilen. Jag är relativt insatt och kände igen låten omedelbart, så jag sa att jag tyckte den var bra eller något. Då tackade han och sa att den hade han suttit uppe igårkväll och knåpat ihop själv i fruity loops. Kunde inte hålla mig för skratt då.

Måste få fråga vilken låt det handlade om.

Riktig rolig tråd. Har inte så mycket att bidra med annat än att majoriteten av mina barndomskompisar pappor tydligen var poliser.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in