2007-11-01, 19:00
Medlem
lancedances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Armson
Det där har jag läst här nånstanns....
http://www.flashback.org/showthread.php?t=566531
Citera
2007-11-01, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lancedance
http://www.flashback.org/showthread.php?t=566531

Så var det ja! Tack
Citera
2007-11-01, 20:48
Medlem
De Larges avatar
Medelålders man med flint, liten och obetydlig människa.

Jobbade på ett dagis, ljög hela tiden, sa att en av dom yngre tjejerna som jobbade där hade kommit in i lunchrummet, klätt av sig naken smörjt in sig i yoghurt och sagt att hon ville knulla med honom.

En annan gång hade han varit i Stockholm, på en båt med Jonas Gardell, två skitsnygga brudar hade hoppat i vattnet och simmat efter båten och skrikit att dom ville ha sex med honom.

En kompis, kompis jobbade på dagiset med honom, ska se om jag kan få reda på fler grejer han sagt.
Citera
2007-11-01, 21:14
Medlem
maxius696s avatar
Kommer ni ihåg Robban från min kompis jobb???

Han hade köpt en sorundsystem för 70 80 tusen.
En kväll sitter han o kollar på filmen Heat med de stora grabbarna Al och Robban
Han har så högt ljud så att grannarna tror att det är en uppgörelse och ringer polisen. Polisen skickar över sin specialstyrka till plats de bankar på dörren och skriker : ÖPPNA DET ÄR POLISEN. Robban går upp o öppnar in springer hela polisteamet och drar ner honom på golvet
Robban förklarar att allt är ett missförstånd och det är hans nya sorundsystem som har orsakat allting.
Polisen säger aha fan grymt ljud kan vi stanna över o kolla på slutet m dig????

Detta är över 10 år sen o på den tiden konsumerades en hel del cannabis jag glömmer aldrig den dan när min kompis kom hem o berättade det för mig jag trodde jag skulle hamna på psyket det var tider det
Citera
2007-11-02, 00:59
Medlem
findus1221s avatar
just det, ja.. det surround systemet glömmer man aldrig!
Citera
2007-11-04, 17:41
Medlem
Lord Ralphs avatar
Jag har en vän som är mytoman, han berättar alltid diverse idiotiska saker, som folk vet är osanna, t.e.x sa han en gång att han ensam kunde välta en 2tons bil, eftersom han välte den, då behövde han bara lyfta 1ton... Det roligaste är att alla vet att han ljuger och att han då blir arg och surar

En gång för länge sen skulle vi överbevisa honom så vi sa till honom att vi hade hittat en sak på ett onlinespel som vi spelade då, den saken fanns såklart inte, då blir han eld och lågor och berättar hur han har hittat den saken för länge länge sedan.. Sen när vi avslöjade att vi bara ljög höll han fast vid att han hade hittat de sakerna
Citera
2007-11-06, 01:53
Medlem
k-nytts avatar
Haha det där är ju roliga mytomaner, men vissa är så jävla menlösa i sin mytomani.
Som min pojkvän t.ex kan berätta något men så är det alltid onödiga icke-effektfulla detaljer som är bullshit men han måste ha med dom för ljugandets skull.

Ett exempel: Han berättar att han en gång dragit hem en kille, sedan tvingat honom lägga en skit på golvet, rövknullat den förnedrade gossen och sedan fått en städare att ta hand om avföringen(!)
Senare ifrågasätter jag historien och tillslut erkänner han skamset "okej det var inte på golvet utan i en spann och han städade upp det själv".
Deeet var ju en helt annan historia

Ljög grovt om sin ålder under flera månader av vårt förhållande också trots att han visste att jag visste och jag hade bevis osv, suck...
Citera
2007-11-06, 02:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TheCrazyPirate
Det här berättade en alban :

Igår drack jag som fan, blev riktigt full..

Så hoppar man på tåget tillbaka till Landskrona, där man raggar på den sexiga tjejen som tar biljetten..

Sedan när man ska hoppa ut, så blir man knuffad. Jag är inte det minsta aggressiv, men när man provocerar mig är jag riktigt farlig, speciellt ifall jag är full. Jag går ur tåget och kollar neråt.. Denne man, på 1.90 meter och vägde runt 100 kg, såg ut som rena muskler.. - riktig 'mansman' ifall man ska säga så. Hells Angels typ..

Jag får värsta dampet, och skriker ut. " VA FAN GÖR DU DIN HORUNGE, KOM HIT DÅÅ" och börjar gå raskt mot han. Han blir så jävla rädd, att han nästan ramlade då han gick bakåt. Tur att väggen stoppade han, och att vännerna stoppade mig. Sedan så säger han "kom då" till mig när dörren påbörjat att stängas. Jag tar mig loss och springer dit men vet att jag inte kommer hinna pga dörrarna. Denne gång ramlar han av rädsla

Mytomania
Hahhaha jag vet vem du menar, FB´s praktidiot.
Citera
2007-11-06, 02:36
Medlem
$crooges avatar
Känner en mytoman som påstår sig vara mästare i alla kampsporter o hans farsa var tydligen Hells Angels yrkesmördare. HA bossen jobbar på farsans jobb o är tydligen värsta homien med mytomanen o hans farsa.
En gång hade HA bossen knackat på hans dörr o bett honom ta hand om en sportbag fylld med alla möjliga vapen för att polisen skulle komma o undersöka hans lägenhet.
'Mitt bästa vapen är min mobiltelefon! Jag ringer ett samtal så kommer hela Iraq hit o står vid min sida!' har jag hört honom säga ett flertal gånger också.
Hans slagsmåls historier är guld värda också. Tack vare hans enorma slagstyrka o sin ring så lyckades han slå av en killes ögonbryn! So cool!
Citera
2007-11-06, 15:56
Medlem
k-nytts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av $crooge
Känner en mytoman som påstår sig vara mästare i alla kampsporter o hans farsa var tydligen Hells Angels yrkesmördare. HA bossen jobbar på farsans jobb o är tydligen värsta homien med mytomanen o hans farsa.
En gång hade HA bossen knackat på hans dörr o bett honom ta hand om en sportbag fylld med alla möjliga vapen för att polisen skulle komma o undersöka hans lägenhet.
'Mitt bästa vapen är min mobiltelefon! Jag ringer ett samtal så kommer hela Iraq hit o står vid min sida!' har jag hört honom säga ett flertal gånger också.
Hans slagsmåls historier är guld värda också. Tack vare hans enorma slagstyrka o sin ring så lyckades han slå av en killes ögonbryn! So cool!

Just kampsport verkar vara en populärt ämne hos mytomaner, man får väl gissa att talangen ofta hör till, som med autism och sinne för siffror hehe
Citera
2007-11-06, 18:49
Medlem
Lord Ralphs avatar
Jag har även hört av en mytoman jag känner(pojkvaskern jag skrev om förut) att han tydligen har slagits med pinnar i 4 år när mina kompisar fick för sig att leka me pinnar på fyllan
Citera
2008-09-04, 16:41
Medlem
RickardTheBraves avatar
Bumpar denna tråd i hopp om att någon har en riktigt saftig historia om mytomaner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in