2009-10-15, 19:02
Medlem
1 http://www.youtube.com/watch?v=ltreh6lFrsA

2 http://www.youtube.com/watch?v=RxWfK...eature=related

Haha sorry mannen innan mig ! såg att du länkat dom före.
Men dom är värda att dubbelpostas
Citera
2009-10-15, 20:11
Medlem
En gammal polare till mig är relativt lustig han också.

En gång för cirka 10 år sedan sa han att han hade flygit över en skola med en pansarvagn

För cirka 11 år sedan (eller vafan det är) så hade han flygit över en kyrka med en snöskoter också..

Väldigt duktig grabb på att flyga med saker det där!
Citera
2009-10-15, 22:10
Medlem
h0lles avatar
min gamla ellärare har berättat många historier.
-han är el-alergiker
-kan känna var det finns vatten i backen
-han har fångat en hare med en fk-tråd ihopbunden som ett lasso, jävlar va den skrek.
-han har sprängt minor i panama-kanalen
-uppfann vagon (fast idén blev snodd)
-kört ifrån snuten flertalet gånger
-har varit krigsfånge i usa tror jag det va.
-haft en bmw tillverkad i ett exemplar endast för honom
-prejjat av hells angels
-fraktat sot (500k/mån)
-haft en strömplatta vid bilen (380v) sedan när tjuven fått sig en pärla gick han fram och klubbade ner honom
-hagelgevär uppriggat i torpet om någon skulle bryta sig in.

kommer inte på mer atm..
Citera
2009-10-15, 22:26
Medlem
KoettFaerss avatar
Måste man ha en tråd om mytomani när vi är på flashback?

Ickeakademiker tjänar 500k+ per år i arbetsforumet
Killarna bänkar 150kg i träningsforumet
Folk leker igenom civilingenjörsutbildningar i studieforumet
Personer överlever alkohol- och vätskeförgiftning trots två flak öl i alkoforumet
Samtliga medlemmar har 25cm+
Pedofilerna är människorättsaktivister
I spelforumet är alla inofficiella sverigemästare i diverse spel som cs, q4

osv.
Citera
2009-10-28, 21:05
Medlem
Persson__s avatar
En gammal klasskompis berättade för mig att han en gång hade tråkigt och bestämde sig för att gå till Preem

Där han klättrade upp på taket, sågade ett hål och band ett rep runt fötterna och hängde sig ner med huvudet först (som på Boondocks Saints ungefär) och sköt ner kassörskan med 2 uzis.

Sen gick han ner och tog cigg, pengarna och lite smågodis för han var sjukt godissugen.

Sen hade polisen kommit hem till honom för att berätta för honom att dom inte skulle ge honom åtal eftersom det han har gjort är FÖR grovt för att ta upp i rätten eller liknande...

Detta berättar han med fullt allvar, han har även berättat andra historier som man direkt förstår att det verkligen inte är sant.
Citera
2009-10-28, 21:41
Medlem
ReadAllTheSignss avatar
haha, inte det värsta men rätt så kul kände en snubbe som gick omkring och skröt att han hade "aggression problem" sen sa han att han skulle fara på apoteket och hämta ut medicin för att han var "psykiskt störd". när han kom ut hade han fått utskrivet attarax (nå ångestdämpande tydligen) och mot nässelfeber! haha.
Citera
2009-10-28, 23:33
Medlem
Under min högstadie period så hade jag en mytoman i min parallellklass. När man kom till skolan på måndagsmorgonen hade han alltid någon historia om vad han hade gjort i helgen

Jag kommer att kalla mytomanen för Qwerty.

Qwerty hade tydligen vart uppe i en skidbacke på söndagseftermiddagen med några vänner. De hade brutit sig in i garaget och snott en fyrhjuling, druckit 50 bärs var och åkt upp och ner för skidbacken ett flertal gånger med fyrhjulingen.
Senare på kvällen hoppade Qwerty på ett lastbilsflak och åkte upp till Lidköping och drack ännu mer bärs där!
Som tur var för Qwerty åkte lastbilen tillbaks till staden där jag bor

Gick i 8an då kan jag tillägga.
Citera
2009-10-29, 00:26
Medlem
tjackalens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caesar Johansen
Jag träffade en snubbe i New Orleans som sa att han och hans familj tillhörde en gammal hednisk religion som hade gått under jorden på 300-talet, då de kristna hade börjat förfölja dem. Han sa också att hans förfäder hade blivit brända på bål och han kunde fjärrskåda. Samt att han hade doktorsgrad i både religionshistoria och filosofi, trots det jobbade han av någon konstig anledning på ett snabbköp

frimurare?
Citera
2009-11-08, 16:53
Medlem
Thubbes avatar
Igår träffade jag den fetaste (även bokstavligt talat) mytomanen jag någonsin stött på.
Jag var på inflyttningsfest hos en polare när hans granne från våningen under plötsligt kom upp. Han påstod att vi hade stört hans 5-åriga son när vi hoppade i ett av rummen, de andra rummen kunde vi göra vad som helst i sa han, men inte det.
Snubben var en otroligt fet nittonårig (5-årig son vid nitton?) serb med en stor tatuering på ryggen som han stolt visade upp. Han påpekade otaliga gånger att han var serb och att hans farsa kommit till sverige för trettio år sedan och grundat juggemaffiaverksamheten. Han var enligt honom själv oerhört "gangsta" och hade den tidigare nämnda tatueringen för att täcka knivhuggsärr och liknande. Vidare hade han en 52-tums TV och han tjänade alla sina pengar genom att sälja vapen och knark. En härlig uppväxt för den nämnde sonen.
Vidare bör tilläggas att han, sin gangsterbakgrund till trots, var "en av sveriges bästa spelare" i BÅDE WoW och CS, att hans fru och mamman till hans barn var porrskådis och tio år äldre än honom samt att han hade två barn till, ett på 6 och ett på 2 som blivit tagna av soc. Femåringen hade klarat sig dock.
Senast redigerad av Thubbe 2009-11-08 kl. 17:03.
Citera
2009-11-08, 17:02
Medlem
Schutnes avatar
Haha skön tråd!

Har lite olika men bjuder på de 2 jag gillar bäst!

I åttan så började det en ny kille i vår klass som var en liten "gangster". När vi sedan efter jullovet kommit tillbaka till skolan så skulle han berätta vad han gjorde på nyår.

Jag: XXX vad gjorde du på nyår?
XXX:Festade mannen, dudå?
Jag: Jag var i London
XXXk chill, Jag drack 1 flaska tequilla, en flaska vodka, och 2 flaskor vin, men det va lungt blev bara lite lullig mannen

Den killen gillade att skryta om hur mycket han "drack"

En annan var då en kompis i klassen berättade på en fysik lektion att han hade fått 200.000 volt i kroppen, och kommit undan utan skador.
Citera
2009-11-08, 17:56
Medlem
W..Dempss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thubbe
Igår träffade jag den fetaste (även bokstavligt talat) mytomanen jag någonsin stött på.
Jag var på inflyttningsfest hos en polare när hans granne från våningen under plötsligt kom upp. Han påstod att vi hade stört hans 5-åriga son när vi hoppade i ett av rummen, de andra rummen kunde vi göra vad som helst i sa han, men inte det.
Snubben var en otroligt fet nittonårig (5-årig son vid nitton?) serb med en stor tatuering på ryggen som han stolt visade upp. Han påpekade otaliga gånger att han var serb och att hans farsa kommit till sverige för trettio år sedan och grundat juggemaffiaverksamheten. Han var enligt honom själv oerhört "gangsta" och hade den tidigare nämnda tatueringen för att täcka knivhuggsärr och liknande. Vidare hade han en 52-tums TV och han tjänade alla sina pengar genom att sälja vapen och knark. En härlig uppväxt för den nämnde sonen.
Vidare bör tilläggas att han, sin gangsterbakgrund till trots, var "en av sveriges bästa spelare" i BÅDE WoW och CS, att hans fru och mamman till hans barn var porrskådis och tio år äldre än honom samt att han hade två barn till, ett på 6 och ett på 2 som blivit tagna av soc. Femåringen hade klarat sig dock.

Underbar snubbe. Det som verkligen avslöjar honom är kombinationen WoW och Gangsta . Hoppas ni kastade ut honom/söp ner honom/ eller bara hade crazy mindgames.
Citera
2009-11-08, 18:08
Medlem
Thubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av W..Demps
Underbar snubbe. Det som verkligen avslöjar honom är kombinationen WoW och Gangsta . Hoppas ni kastade ut honom/söp ner honom/ eller bara hade crazy mindgames.
Vi satt mest och låtsades beundra honom för hans otroliga coolhet, för att få höra mer om hans liv. Snubben hade ingen gräns, det tog aldrig slut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in