En polare till mig ljuger om allt ta dig fan. Det är skrämmande dessutom, har hållt på sen vi var små, i 15 år, till och från har han dragit lögner.
Han "Jag har 8 snowboards hemma!"
Jag "Mm, eller Huuuuuuuuur." (Vi bodde inte särskilt lång ifrån varandra)
Tjejer i klassen "Säger Tobias att han har det, så HAR HAN DET!"
Jag "Och ni har varit hemma hos honom och sett dom?"
Tjejer "Nej, men säger han det så är det så."
Stön...?
Samme snubbe har även varit och festat. Och jag lovar er, han är en riktig biff, hela 170 lång och väger säkert uppemot en 50 pannor, ingen dålig bit direkt (

) Han hade tagit det "lite lugnt" den kvällen. 4 LITER REN läkarsprit och 7 plattor 7,2.or. Då hade en annan polare, som för övrigt VAR på den festen, frågat när, hur, var han druckit allt. klockan 8 i köket hos Anna (exempel) "Jaha, men JAG satt ju hos Anna klockan 8, I köket." 20 sekunders tystnad. "Nej nu minns jag... det var ju i vardagsrummet."
Stön...?
En gång satt han och jag och pratade, vi jämförde tv-spel, vem som hade häftigast. Det var när Megaman var nytt på marknaden, då sa jag, på skämt, att jag hade det nyaste som jag brukade spela när inte han var hos mig. "Nej det gör du inte, jag har en Låda som jag tar fram, då SER jag ALLT du gör."
Stön...?
Och nåt som var riktigt roligt, det var när han hade hoppat ner från en skyskrapa. han och en till - som han sa - stod högst upp och tittade ner, när han sa, "hej då!" och hoppade ner. inte en skada, inte ens ett brutet ben, bara sa att det måste han göra om.
Stön...?
Det var för övrigt samme kille som satte trippel backflip i en skateboardramp när han var typ 12 bast.
Stön...?
Han har dessutom varit ute och kört bil utan körkort (Okej så långt tror även ni på det hela) men när snuten stoppade honom, då drog han upp volymen på max när pitbullfarm - army of assholes drog igång, han sjöng med i låten och när snuten frågade om körkortet så sa han att han inte hade något och drog iväg med däcktjut. (Då var han 15år och hade aldrig suttit bakom ratten) Det var mer sanning.
Stön...?
Men det som då tar priset. han hade varit ute och kört när han var 17, en 8 - 10 bilar (Om jag minns rätt) jagade honom genom hela staden, han körde genom rondeller, över skolgårdar och blablabla... (kan ju vara sant?) MEN, vad som INTE är sant är att han prejade ALLA av vägen, och drog ifrån allt och ALLA, dessutom skulle alla ha skämts så mycket så ingen ville berätta om det i tidningen. (Det var DÄRFÖR det inte stod något om det, vi som trodde han diktat ihop alltihopa.

)
Säger det för sista gången. "Stön...?"