2009-07-22, 00:34
Citat:
Ursprungligen postat av Hel-ge
mahdi93jaballah@hotmail.com
hans exakta mail för den som vill ha
hälsa att ni e helges polare och vill vara hans vän
hans exakta mail för den som vill ha
hälsa att ni e helges polare och vill vara hans vän
Haha, underbar snubbe! Gillar hans beskrivning av satanism skarpt! Med tanke på hur jag ser ut kan jag nog få i honom att jag är djävulens sändebud eller liknande.

Anways, jag hade en kompis i högstadiet, vi kan kalla henne Bea. Vi var kompisar från sjuan (jag gick i sjuan, hon i åttan) tills hon flyttade till Stockholm med sin mor och sin bror. Då började hon bli riktigt skum, hon ringde varje dag, och inte nog med det, svarade man inte ringde hon tills man gjorde det! Stängde man av mobilen ringde hon på hemtelefonen etc. Nu till det läskiga, när jag försökte tala med henne om att jag var ledsen etc. sa hon alltid något i stil med "Men förfan! Jag måste gå nu o göra en sak! Kanske skära mig..." och så loggade hon ut. Ringde man sen sade hon att hon satt och lekte med sin lillebror. Okej, en lögn, ingen fara. Ett par veckor senare hade hon spridit ut i hela sin gamla hemstad att hon skulle flytta hem igen. Jag och en kompis kollade upp detta med hennes mor som bedyrade att de aldrig ens diskuterat att flytta hem igen. Lite skumt. Det jag syftar på kom dock inte så långt efteråt, då jag var skittagen och nere för att jag hade dumpat min dåvarande flickvän och hon hade tagit det illa. Jag försökte då prata med Bea om detta, då hon i början av konversationen hade undrat vad det var som var fel. Hennes respons blev "Carro, sluta vara så himla självisk! Igår fick jag veta att.. att.. min pappa har gått bort!

Tills jag och samma kompis som ovan fick reda på att Beas pappa levde, bodde i Frölunda och jobbade på Volvo. Riktigt otäckt.