2009-07-22, 00:34
Medlem
Latrodectas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hel-ge
mahdi93jaballah@hotmail.com
hans exakta mail för den som vill ha

hälsa att ni e helges polare och vill vara hans vän

Haha, underbar snubbe! Gillar hans beskrivning av satanism skarpt! Med tanke på hur jag ser ut kan jag nog få i honom att jag är djävulens sändebud eller liknande.

Anways, jag hade en kompis i högstadiet, vi kan kalla henne Bea. Vi var kompisar från sjuan (jag gick i sjuan, hon i åttan) tills hon flyttade till Stockholm med sin mor och sin bror. Då började hon bli riktigt skum, hon ringde varje dag, och inte nog med det, svarade man inte ringde hon tills man gjorde det! Stängde man av mobilen ringde hon på hemtelefonen etc. Nu till det läskiga, när jag försökte tala med henne om att jag var ledsen etc. sa hon alltid något i stil med "Men förfan! Jag måste gå nu o göra en sak! Kanske skära mig..." och så loggade hon ut. Ringde man sen sade hon att hon satt och lekte med sin lillebror. Okej, en lögn, ingen fara. Ett par veckor senare hade hon spridit ut i hela sin gamla hemstad att hon skulle flytta hem igen. Jag och en kompis kollade upp detta med hennes mor som bedyrade att de aldrig ens diskuterat att flytta hem igen. Lite skumt. Det jag syftar på kom dock inte så långt efteråt, då jag var skittagen och nere för att jag hade dumpat min dåvarande flickvän och hon hade tagit det illa. Jag försökte då prata med Bea om detta, då hon i början av konversationen hade undrat vad det var som var fel. Hennes respons blev "Carro, sluta vara så himla självisk! Igår fick jag veta att.. att.. min pappa har gått bort! " självklart tröstade jag denne och lämnade mitt problem åt sidan.

Tills jag och samma kompis som ovan fick reda på att Beas pappa levde, bodde i Frölunda och jobbade på Volvo. Riktigt otäckt.
Citera
2009-07-22, 00:41
Medlem
Latrodectas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hel-ge
ahahaha rolig tråd! har en ganska rolig o bjuda på som är alldeles aktiv för tillfället,
det e så att för cirka 3 veckor sedan var jag nere i göteborg på metaltown.. slutet på andra dagen spelade inga vidare band så vi sålde helt enkelt våra band för en hundring så att några glada emotjejer fick gå in o se marilyn manson live!
i vilket fall så drog min kompisar tillbaka till lyan för att hämta ett flak bärs
som vi skulle kunna festa om lite på.
Medan jag sitter där och väntar noterar jag hur en skum, arabisk kille sitter o stirrar på mig. Han har på sig en dimmu borgir tröja, ett par nazikängor och gråa mjukisbyxor, ja ni får själv föreställa er hur det nu kan se ut.
Efter ett par minuters stirrande kommer han plötsligt fram till mig o säger "ciggarett?" och gör en gest mot ansiktet som tyder på att.. ja.. han vill ha en cigg helt enkelt. Sedan går han tillbaka till sin plats, får en mer ledig, avslappnad ställning men fortsätter trots det att stirra på mig.
Ytterligare några minuter av stirrande går sakta men säkert förbi, men sedan plötsligt tar han mod till sig och kommer fram till mig igen och brister ur sig, aningen aggresivt, följande:
"Can we be friends? I don't have many friends"
Glad och lite småpåverkad som jag var svarade jag glatt "of course sit down".
Det var början på den märkligaste relation jag någonsin haft. Efter att ha följt efter mig och vänner och X antal andra personer vi stött på under vårt fylleäventyr i Sveriges antagligen bästa stad, druckit upp 30 % av all vår sprit och sist men inte minst däckat av i knät på en tjej från tyresö vid namn Malin, lyckas vi äntligen skaka bort honom.

Glad, nöjd och lyckligt ovetandes om vad som väntar kommer jag hem till Stockholm igen med endast roliga, om än vaga, minnen av denna kuf.
Jag slår mig ned vid min dator och till min förvåning har jag 4 nya som lagt till mig på MSN; "madhi93@hotmail.com (nick: DIMMU BORGIR) madhi-dimmu @yahoo.se (nick: DIMMU BORGIR), etc. jag accepterar av nyfikenhet alla och det dröjer ca 2 hundradels sekunder innan jag sönderspammas av "Hello my best friend" från alla 4 DIMMU BORGIR.

Och det är väl all bakgrundsfakta som behövs (kanske blev lite väl mkt ) i vilket fall som helst så har jag under de 3 veckor jag känt honom fått veta saker som att: Han har plockat upp ett 10 tal kvinnor från göteborgs centralstation, fått aids och ska dö, rökt 1 kg weed och ska dö, har en farfar som e ledare för tunisiska maffian (wtf?) och att hans far ska ta över när hans farfar dör (Han slits mellan viljan att bli ledare och döda sin far, eller att skona honom av kärlek (pengar eller kärlek?)) etc. Han ska dessutom gifta sig med nicolina och ngn rebecca (där han har dödat respektives fäder pga deras motvilja mot bröllopet). Dessutom ska han komma till stockholm och bo hos mig så fort han har samlat tillräckligt med pengar till tågbiljett, som han inte har råd med, trots alla sina relationer (antar att han även köpte weedet för burkpengar? :S ). Sist men inte minst ska han även döda min kära far för att han lämnat min mor (som egentligen lämnade min far) för en annan kvinna, trots att snubben har gått över från islam till satanism (han har även döpt om sig till "Sargath" eller ngt liknande, för att passa bättre in. Jag frågade honom om han visste vem anton szandor lavey var, det hade han ingen aning om, jag frågade honom vad satanism gick ut på, svaret kom snabbt o säkert: att döda o va elak o hamna i helvetet o lyssna på dimmu borgir och marilyn manson!

För er som läst så här långt och på ngt vänster inte lyckats tappa intresset har jag högar av msn konversationer bara för era ögon!

Btw så kan jag svära på att jag såg honom på Metaltown! Jag vet att jag såg någon svart kille i Borgir-tröja (har för mig att det var Borgir) och reagerade lite på det.
Citera
2009-07-22, 20:55
Medlem
Min mamma var mytoman och hon lät mig växa upp i tron att det inte fanns någon kvar i livet på min pappas sida. Pappa dog när jag var 6 år och jag har aldrig haft något minne av att jag träffat någon annan i släkten innan dess.

Givetvis så var det jättetråkigt att växa upp utan några släktingar alls. De på mammas sida var också döda eller bodde i andra länder.

När jag var 25 år träffade jag en man på ett tåg. Precis när jag skulle gå av så frågade jag var han kom ifrån. Han berättade då var och jag svarade med att där kom min pappa ifrån och han frågade vad han hette.
Mannen blev helt tyst en stund och så beklagade han sorgen. Jag blev lite ställd eftersom det var 20 år sen min pappa dog, men han sa då nej jag menar din farmor och farfar som båda gick bort i sommar.

Jag har alltså haft farföräldrar, farbröder, kusiner och andra släktingar i hela mitt liv utan att veta om detta.
Tänk om jag hade träffat mannen bara några månader tidigare.

Jag lär mig nåt nytt varje år om mig själv och min släkt nu när jag börjat ta reda på mer om saker jag lärt mig sen barn. Det är inte mycket i min historia som stämmer med min mammas berättelser.
Citera
2009-07-22, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Latrodecta
Btw så kan jag svära på att jag såg honom på Metaltown! Jag vet att jag såg någon svart kille i Borgir-tröja (har för mig att det var Borgir) och reagerade lite på det.

HAHA jag adda killen på msn och jag frågade honom ifall han hade någon bild på sig.. Han hade 1 och den var när han var 15år och satt i fängelse,, han hade dödat sin bästa kompis

http://img18.imageshack.us/img18/693...9529135471.jpg
Citera
2009-07-23, 00:07
Medlem
Latrodectas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Metsys2k
HAHA jag adda killen på msn och jag frågade honom ifall han hade någon bild på sig.. Han hade 1 och den var när han var 15år och satt i fängelse,, han hade dödat sin bästa kompis

http://img18.imageshack.us/img18/693...9529135471.jpg

Den skickade han till mig också Men han satt där bara en dag tydligen, då hans farfar är maffiaboss i turkiska maffian.

Kan även stoltsera med hans telefonnummer (Som han gav ut på eget bevåg, jag frågade inte efter det)

För sju minuter sedan inledde han en pakt med en demon. Så ni vet.
Citera
2009-07-23, 00:14
Medlem
bob-marerlys avatar
Hahaha! Skruvad kille denna Dimmu Borgrir verkar vara. Förtjänar nästan en egen tråd.
Citera
2009-07-23, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bob-marerly
Hahaha! Skruvad kille denna Dimmu Borgrir verkar vara. Förtjänar nästan en egen tråd.
Ja, verkligen. Vill veta mer av honom. Kan ni inte slänga upp lite msn-loggar också
Citera
2009-07-23, 18:55
Medlem
Gasps avatar
En gång fick jag så löjligt många komplimanger att jag började fundera om personen fanns på riktigt eller i fantasin. Min kropp är den dyrbaraste diamanten som finns, bästa och snyggaste killen i hela vida världen, otroligt skön, enda killen som hon vill ha och så fantastiskt bra i sängen...

Det sista är dock ren sanning.

Personen i övrigt var den värsta "Sweet-talker",mytomanen jag någonsin skådat. Tvi! Får kväljningar! Genomskåda parasiten direkt på första träffen och samlade även bild och textbevis.
Vänligt men bestämt: Må skuggan ta henne!
Citera
2009-07-24, 03:03
Medlem
Ghraars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av McCarthy01
sa till mig att han hade fått skrumplever. Konstigt att han inte var död då

En annan kille skröt om att han tillhörde värsta gänget i Sundsvall (där han kom ifrån) och att dom var ute och spöade skiten ur folk varje helg och i synnerhet blattar. Det sa han för att vi andra skulle få respekt för honom. När vi ringde och pratade med hans polare från S-vall kände de inte alls igen sig. De var inte alls med i nåt sådant gäng och brukade mycket sällan slåss. Snacka om att killen blev spak när vi avslöjade honom (han visste inte om att vi hade ringt hans polare och frågat). Det visade sig sen att han inte heller kunde slåss för fem öre

Sen är det rätt patetiskt med unga grabbar som påstår att de varit "gamla raggare" trots att de föddes på 80-talet.

Har denna pojke ett namn? Måste bara stämma av med en personlig checklista av för mig kända mytomaner här uppe i Sundsvall. Skicka ett PM eller något, vore skoj att veta
Citera
2009-07-24, 23:22
Medlem
Latrodectas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av balenciaga
Ja, verkligen. Vill veta mer av honom. Kan ni inte slänga upp lite msn-loggar också

Han säger att han är 18, men enligt ratsit.net är han 16. Han har tydligen mördat sin far och ett syskon när han drack vodka som hans mor köpte till honom. Så värst mycket roliga msn-loggar har jag inte, då hans galenskaper är ganska utspridda. Ett tips är att adda honom, då han säger att han vill ha vänner.
Citera
2009-07-24, 23:26
Medlem
Ringeplings avatar
En arbetskamrat vän sa att han bott i USA för några år sedan, då han bodde granne med tupac och även varit o knackat på o frågat om han hade lite kaffe
Citera
2009-07-25, 02:05
Medlem
Gummibollehs avatar
Mitt ex var ganska duktig på att dra historier. Fast jag blev aldrig sur, såg det mest som underhållning.

Utöver alla otaliga historier om hur han slog ner hela gäng med killar, gjorde en dubbelvolt från sin cykel och tacklade en annan kille, samt knarkat en del som 12åring så...

Visade han mig en bild av en modell (Katie Price Jordan tror jag det var?) och hävdade bestämt att hon hette Sandra och var en gammal KK.

Berättade han att han sett sin gammelfarfar (som varit försvunnen/död sedan mitten av 1900talet) kika in genom hans sovrumsfönster på andra våningen och le en natt, och han upptäckte att gammalfarfarn hade blodiga vampyrtänder.

Och en av hans favoriter var hur hans pappa rånat 100 banker, och sedan klått upp en stor svart kille på kåken så snubben började skrika förtvivlat att han ville byta cell.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in