Ååh i vår umgängeskrets när jag var runt 14-15 fanns en redig jävla lögnhals. Hon var lika gammal som jag och bodda på ett behandlingshem utanför stan. Anledningen till att hon bodde där var för att hon va sprutnarkoman (enligt sig själv).
Vi rökte ner henne ett par gånger, då kan hon ha tagit kanske 2-3 bloss och blivit helt sjukt konstig. Märkligt tänkte jag, hon om någon lär ha rökt ett gäng spliffar i sina dagar om hon redan klivit på tjack och horse.
På den tiden becknade en släkting till mig riktigt fultjack så jag bad om att få köpa en gubbe för att testa henne.
Under den tiden hade jag häst och hade tillgång till sprutor utav den större kalibern så att säga. Så jag tog med allt till stan och frågade henne, "duuu, kan inte du göra iordning mitt tjack till mig??????". Nervös och högröd tog hon emot mina grejer och började fippla. Ingen kommentar om storleken på sprutan. Det hon gjorde var att ta bort locket eller vad fan det heter på sprutan, siktade ner tjacket, fyllde sprutan med vatten och skakade om

Konversationen löd:
Jag- du har aldrig gjort det här förut va?
Hon- jo fast med heroin.
Jag- fast det ska ju kokas..
Hon- ja jag hade en speciell kastrull.
Jag- fel igen.
Suck, stön, hon börjar nästan gråta...
Hon- berätta inte för någon, men jag sitter på hemmet för att jag slog min mamma och mina syskon..
Hon blev utstött och fick aldrig komma tillbaka till vårt crew igen. Fittunge.