2009-07-21, 02:35
Medlem
nicerpms avatar
kan bidra!

https://www.flashback.org/showthrea...1#post17754862

mytomaner är dom allihoppa tralalallala
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hel-ge
ahahaha rolig tråd! har en ganska rolig o bjuda på som är alldeles aktiv för tillfället,
det e så att för cirka 3 veckor sedan var jag nere i göteborg på metaltown.. slutet på andra dagen spelade inga vidare band så vi sålde helt enkelt våra band för en hundring så att några glada emotjejer fick gå in o se marilyn manson live!
i vilket fall så drog min kompisar tillbaka till lyan för att hämta ett flak bärs
som vi skulle kunna festa om lite på.
Medan jag sitter där och väntar noterar jag hur en skum, arabisk kille sitter o stirrar på mig. Han har på sig en dimmu borgir tröja, ett par nazikängor och gråa mjukisbyxor, ja ni får själv föreställa er hur det nu kan se ut.
Efter ett par minuters stirrande kommer han plötsligt fram till mig o säger "ciggarett?" och gör en gest mot ansiktet som tyder på att.. ja.. han vill ha en cigg helt enkelt. Sedan går han tillbaka till sin plats, får en mer ledig, avslappnad ställning men fortsätter trots det att stirra på mig.
Ytterligare några minuter av stirrande går sakta men säkert förbi, men sedan plötsligt tar han mod till sig och kommer fram till mig igen och brister ur sig, aningen aggresivt, följande:
"Can we be friends? I don't have many friends"
Glad och lite småpåverkad som jag var svarade jag glatt "of course sit down".
Det var början på den märkligaste relation jag någonsin haft. Efter att ha följt efter mig och vänner och X antal andra personer vi stött på under vårt fylleäventyr i Sveriges antagligen bästa stad, druckit upp 30 % av all vår sprit och sist men inte minst däckat av i knät på en tjej från tyresö vid namn Malin, lyckas vi äntligen skaka bort honom.

Glad, nöjd och lyckligt ovetandes om vad som väntar kommer jag hem till Stockholm igen med endast roliga, om än vaga, minnen av denna kuf.
Jag slår mig ned vid min dator och till min förvåning har jag 4 nya som lagt till mig på MSN; "madhi93@hotmail.com (nick: DIMMU BORGIR) madhi-dimmu @yahoo.se (nick: DIMMU BORGIR), etc. jag accepterar av nyfikenhet alla och det dröjer ca 2 hundradels sekunder innan jag sönderspammas av "Hello my best friend" från alla 4 DIMMU BORGIR.

Och det är väl all bakgrundsfakta som behövs (kanske blev lite väl mkt ) i vilket fall som helst så har jag under de 3 veckor jag känt honom fått veta saker som att: Han har plockat upp ett 10 tal kvinnor från göteborgs centralstation, fått aids och ska dö, rökt 1 kg weed och ska dö, har en farfar som e ledare för tunisiska maffian (wtf?) och att hans far ska ta över när hans farfar dör (Han slits mellan viljan att bli ledare och döda sin far, eller att skona honom av kärlek (pengar eller kärlek?)) etc. Han ska dessutom gifta sig med nicolina och ngn rebecca (där han har dödat respektives fäder pga deras motvilja mot bröllopet). Dessutom ska han komma till stockholm och bo hos mig så fort han har samlat tillräckligt med pengar till tågbiljett, som han inte har råd med, trots alla sina relationer (antar att han även köpte weedet för burkpengar? :S ). Sist men inte minst ska han även döda min kära far för att han lämnat min mor (som egentligen lämnade min far) för en annan kvinna, trots att snubben har gått över från islam till satanism (han har även döpt om sig till "Sargath" eller ngt liknande, för att passa bättre in. Jag frågade honom om han visste vem anton szandor lavey var, det hade han ingen aning om, jag frågade honom vad satanism gick ut på, svaret kom snabbt o säkert: att döda o va elak o hamna i helvetet o lyssna på dimmu borgir och marilyn manson!

För er som läst så här långt och på ngt vänster inte lyckats tappa intresset har jag högar av msn konversationer bara för era ögon!

jag vill se kanske ska adda honom och snacka lite
Citera
Bannlyst
den här snubben

http://www.youtube.com/watch?v=tXL2AqPxa8U
Citera
2009-07-21, 02:41
Medlem
nicerpms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av christAfer
den här snubben

http://www.youtube.com/watch?v=tXL2AqPxa8U

så till vida det inte är en parodi dom gör! kanske du ska lära dig skillnad på mytomani och Schizofreni?
Citera
2009-07-21, 02:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nicerpm
så till vida det inte är en parodi dom gör! kanske du ska lära dig skillnad på mytomani och Schizofreni?
Så du menar att han inte myttar, utan håller sig till sanningen?
Citera
2009-07-21, 02:44
Medlem
nicerpms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av christAfer
Så du menar att han inte myttar, utan håller sig till sanningen?

han har nog ingen aning om vad han svamlar om och han e Schizofren....
så nej...
Citera
2009-07-21, 02:46
Medlem
Hel-ges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mange1

jag vill se kanske ska adda honom och snacka lite

mahdi93jaballah@hotmail.com
hans exakta mail för den som vill ha

hälsa att ni e helges polare och vill vara hans vän
Senast redigerad av Hel-ge 2009-07-21 kl. 03:14.
Citera
2009-07-21, 05:47
Medlem
McCarthy01s avatar
En alkis

sa till mig att han hade fått skrumplever. Konstigt att han inte var död då

En annan kille skröt om att han tillhörde värsta gänget i Sundsvall (där han kom ifrån) och att dom var ute och spöade skiten ur folk varje helg och i synnerhet blattar. Det sa han för att vi andra skulle få respekt för honom. När vi ringde och pratade med hans polare från S-vall kände de inte alls igen sig. De var inte alls med i nåt sådant gäng och brukade mycket sällan slåss. Snacka om att killen blev spak när vi avslöjade honom (han visste inte om att vi hade ringt hans polare och frågat). Det visade sig sen att han inte heller kunde slåss för fem öre

Sen är det rätt patetiskt med unga grabbar som påstår att de varit "gamla raggare" trots att de föddes på 80-talet.
Citera
2009-07-21, 07:04
Medlem
En kompis till mig har ofta väldigt svårt att hålla sig till sanningen. Han ljuger och hittar på så att han ibland är riktigt underhållande.

Han berättade att när han var ca 10 år plockade han hem huggormar från skogen. Dom la han i ett gammalt stall ute i ladan. Han hade en rejäl samling med huggormar till slut.
Sen hade det då blivit dags för att få ur giftet i ormarna. Han berättade att då tog han en gammal cykelslang som han fick ormarna att sätta tänderna i.
På så sätt "mjölkade" han ur giftet, som rann ner i en liten burk.

Nu slutar inte historian här. Nej, nej.
Efter att han fått en burk med lite ormgift på botten så doppade han sina pilar i giftet.
När det var gjort tog han pilarna med tillhörande båge och gav sig ut för att kriga mot killarna i grannbyn.

Apropå ormarna. Han berättade att en gång tog han in en orm och lade den på köksgolvet. Hans mamma hade precis dukat fram på bordet, det var lunchdags med potatismos och korv.
Hans mamma var väldigt ormrädd och när hon såg ormen hoppade hon upp på köksbordet och satte den ena foten i moskastrullen.
Citera
2009-07-21, 11:38
Bannlyst
... när jag var placerad på ett behandlingshem var jag granne med en filur som glatt meddelade hans kopplingar till den ryska statsmakten, och att han skulle kunna "ta sig in i Ryssland" och starta ett atombombkrig med USA (han var förstås helt seriös och blev nästintill förolämpad när jag bad honom om bevis).

Jag trodde inte på det då och inte nu heller.
Citera
2009-07-21, 15:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CamilleDelacour
* Annan klasskompis fårn grundskolan som var adopterad hävdade att hennes riktiga föräldrar skickat iväg henne i en korg när hon var nyfödd och så hade hennes adoptivför'äldrar hittat henne på en strand^^
Gissar på att det är hennes adoptivföräldrar som har sagt det till henne för att sanningen är inte lika trevlig. Du vet, vit lögn.
Citera
2009-07-22, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .50cal
Har en polare som verkligen älska att ljuga och myta sig! Här kommer ett par av dom roligaste: (historierna kanske inte är WOW, men det roliga är att han verkligen står på sig, han har berättat vissa av dom om och om igen och vägrar vika sig när man konfronterar honom.

Vi bor utanför Helsingborg så att åka till Danmark över dagen är inget ovanligt.
Han berätta iaf att hans farsa hade skaffat en sjukt grym ny båt, med dubbla volvo penta motorer. Han sa att han flera gånger tagit sig över sundet till köpenhamn, "parkerat" båten, gått av och handlat en back redigt fin dansk öl, kört tillbaka till Sverige på under 15 minuter, så sjukt snabb var den.

Samma person hade också fått en BMW av sin farsa, den va sjuktligt snabb sa han, 500 hästar eller ngt sånt. Den hade kostat runt miljonen osv. Denna lögnen höll i ett par månader tills folk tog sig hem till honom för att få se bilen. Han sa då att hans farsa va tvungen att sälja den för att den var alldeles för snabb för honom, den var alltså riktigt farlig att köra.

Samma person igen berättar om sin lillebror som var ute på jakt för första gången med deras far. Broren hade då fått syn på ett vildsvin. Ett riktigt stort ett på över 150kg! Han hade då jagat i fatt vildsvinet, satt sig på ryggen på det, dratt fram sin jaktkniv och skurit halsen av det.

Har hur många historier till, önskar jag kom ihåg alla bara!

Måste bara fråga!! Bor denna personen möjligen i Lerberget?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in