ahahaha rolig tråd!

har en ganska rolig o bjuda på som är alldeles aktiv för tillfället,
det e så att för cirka 3 veckor sedan var jag nere i göteborg på metaltown.. slutet på andra dagen spelade inga vidare band så vi sålde helt enkelt våra band för en hundring så att några glada emotjejer fick gå in o se marilyn manson live!
i vilket fall så drog min kompisar tillbaka till lyan för att hämta ett flak bärs
som vi skulle kunna festa om lite på.
Medan jag sitter där och väntar noterar jag hur en skum, arabisk kille sitter o stirrar på mig. Han har på sig en dimmu borgir tröja, ett par nazikängor och gråa mjukisbyxor, ja ni får själv föreställa er hur det nu kan se ut.
Efter ett par minuters stirrande kommer han plötsligt fram till mig o säger "ciggarett?" och gör en gest mot ansiktet som tyder på att.. ja.. han vill ha en cigg helt enkelt. Sedan går han tillbaka till sin plats, får en mer ledig, avslappnad ställning men fortsätter trots det att stirra på mig.
Ytterligare några minuter av stirrande går sakta men säkert förbi, men sedan plötsligt tar han mod till sig och kommer fram till mig igen och brister ur sig, aningen aggresivt, följande:
"Can we be friends? I don't have many friends"
Glad och lite småpåverkad som jag var svarade jag glatt "of course sit down".
Det var början på den märkligaste relation jag någonsin haft. Efter att ha följt efter mig och vänner och X antal andra personer vi stött på under vårt fylleäventyr i Sveriges antagligen bästa stad, druckit upp 30 % av all vår sprit och sist men inte minst däckat av i knät på en tjej från tyresö vid namn Malin, lyckas vi äntligen skaka bort honom.
Glad, nöjd och lyckligt ovetandes om vad som väntar kommer jag hem till Stockholm igen med endast roliga, om än vaga, minnen av denna kuf.
Jag slår mig ned vid min dator och till min förvåning har jag 4 nya som lagt till mig på MSN; "madhi93@hotmail.com (nick: DIMMU BORGIR) madhi-dimmu @yahoo.se (nick: DIMMU BORGIR), etc. jag accepterar av nyfikenhet alla och det dröjer ca 2 hundradels sekunder innan jag sönderspammas av "Hello my best friend" från alla 4 DIMMU BORGIR.
Och det är väl all bakgrundsfakta som behövs (kanske blev lite väl mkt

) i vilket fall som helst så har jag under de 3 veckor jag känt honom fått veta saker som att: Han har plockat upp ett 10 tal kvinnor från göteborgs centralstation, fått aids och ska dö, rökt 1 kg weed och ska dö, har en farfar som e ledare för tunisiska maffian (wtf?) och att hans far ska ta över när hans farfar dör (Han slits mellan viljan att bli ledare och döda sin far, eller att skona honom av kärlek (pengar eller kärlek?)) etc. Han ska dessutom gifta sig med nicolina och ngn rebecca (där han har dödat respektives fäder pga deras motvilja mot bröllopet). Dessutom ska han komma till stockholm och bo hos mig så fort han har samlat tillräckligt med pengar till tågbiljett, som han inte har råd med, trots alla sina relationer (antar att han även köpte weedet för burkpengar? :S ). Sist men inte minst ska han även döda min kära far för att han lämnat min mor (som egentligen lämnade min far) för en annan kvinna, trots att snubben har gått över från islam till satanism (han har även döpt om sig till "Sargath" eller ngt liknande, för att passa bättre in. Jag frågade honom om han visste vem anton szandor lavey var, det hade han ingen aning om, jag frågade honom vad satanism gick ut på, svaret kom snabbt o säkert: att döda o va elak o hamna i helvetet o lyssna på dimmu borgir och marilyn manson!
För er som läst så här långt och på ngt vänster inte lyckats tappa intresset har jag högar av msn konversationer bara för era ögon!