Mitt första FB-inlägg
När jag började högstadiet hamnade jag i samma klass som en riktig supermytoman början av sjuan trodde man ju på honom men det försvann ganska fort. Kan dra några av alla hans myter:
Hans morsa kom tydligen på honom att snusa ca 2 ggr i veckan och vart lika sur varje gång.
Han försov sig tydligen varje dag och skolkade mycket, ändå hade han i stort sett 100% närvaro.
Han var ofta i dom "dåliga" delarna av stan och bråkade med folk och gick sedan hem frammåt 3-4 på morgonen på vardagskvällar vilket var ganska bra för en 13 åring.
Han skröt i ca 6 månader att han skulle köpa/sno massor av sprit som han sen skulle gömma hos en av mina polare, han kom en gång med en 3.5% öl...
Han var också den enda ungen i sverige som ALDRIG hållit på med pokémon eller något sådant och han hade aldrig kollat på tecknat.
Hans storebror var tydligen en helt galen kille som ingen ville bråka med, jag träffade denne bror en gång och det var en liten, tanig kille med glasögon som var jättetrevlig.
När vi var på klassresa i Danmark i 9:an skröt han om att han skulle köpa sprit och cigaretter hela resan ner dit, sen gjorde han såklart ingenting.
Sen när det äntligen blev gymnasium slapp jag killen, och den enda gången vi pratat sen högstadiet så hade han tydligen hamnat i storbråk med några killar utanför mitt klassrum... och det hörde man "konstigt" nog aldrig av..