2009-03-25, 07:12
Medlem
kaffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forums_horny
Jag tror mig ganska säkert veta vem denna man är

Har han en mor som alltid ses med olika mörkhyade män och en lillebror med Diabetes och tourettes drag?

Nae, du tänker nog på fel. Skicka PM så får du svar
Citera
2009-03-25, 09:17
Medlem
Thubbes avatar
Hoppas denna inte blivit postad innan.
Passar rätt bra i tråden i alla fall, grymmaste mytomanen i hela USA utan tvekan.

http://vimeo.com/1468280?pg=embed&sec=1468280
Citera
2009-03-25, 14:34
Medlem
kaffis avatar
En till av samma kille som jag skrivit om innan.

Vintern 2007 så berättade han att han hade laddat ner hela Idol 2008 så han visste precis vem som skulle vinna. Inte illa pissat.....
Citera
2009-03-25, 16:42
Medlem
Kom att tänka på en tjej som är verkligen en riktig jävla mytoman.

-När vi var 16, hade hon tydligen fått en bakterie, eller celldelning, eller vadfan det var i benen, så att hon inte kunde gå.(Om något sådant inträffar, då får 9/10 fall benen avskurna. Hon fick då en rullstol(!) som hon skulle transportera sig i. Jaha, tänkte jag. Det kanske skull stämma. Om det inte hade varit för att när hon skulle in på toa, var hon klar på ungefär den tid det tar för en normal person utan handikapp. Hon skippade rullstolen efter två veckor.

-När vi var 15, blev hon tydligen gravid. Det hade gått tre månader, och som ni säkert kan gissa er till; inget syntes på magen. Hon "gjorde abort" efter en vecka, då vi hade uppmärksammat henne på att det inte syntes. Hon vet tydligen inte hur lång tid det skall ta för att man ska få göra abort.

-När hon var lite åkte hon pulka nerför hennes föräldrars tak, och bröt nacken. Deras tak är platt.

-Hon råkade bli inlåst i en frysbox, eller förvaringsrum, eller vad det nu var, i tre veckor, men överlevde mirakulöst nog.
Citera
2009-03-25, 19:40
Medlem
wiktorsson9s avatar
Jag har en i min klass det är synd om killen

Jag drar ihop myterna i en lista

Enligt honom har vi Atom ubåtar i Sverige som skjuter ATOMBOMBER
Varje helg så har han slagit ner ett flertal personer men han har alldrig några blåmärken/sår själv....

han har även åkt ner för en SVART Puckelpist med en Snowracer helt utan skador

Josef Fritzl bor i Sverige enligt honom
Citera
2009-03-25, 19:50
Medlem
Mitt första FB-inlägg

När jag började högstadiet hamnade jag i samma klass som en riktig supermytoman början av sjuan trodde man ju på honom men det försvann ganska fort. Kan dra några av alla hans myter:

Hans morsa kom tydligen på honom att snusa ca 2 ggr i veckan och vart lika sur varje gång.

Han försov sig tydligen varje dag och skolkade mycket, ändå hade han i stort sett 100% närvaro.

Han var ofta i dom "dåliga" delarna av stan och bråkade med folk och gick sedan hem frammåt 3-4 på morgonen på vardagskvällar vilket var ganska bra för en 13 åring.

Han skröt i ca 6 månader att han skulle köpa/sno massor av sprit som han sen skulle gömma hos en av mina polare, han kom en gång med en 3.5% öl...

Han var också den enda ungen i sverige som ALDRIG hållit på med pokémon eller något sådant och han hade aldrig kollat på tecknat.

Hans storebror var tydligen en helt galen kille som ingen ville bråka med, jag träffade denne bror en gång och det var en liten, tanig kille med glasögon som var jättetrevlig.

När vi var på klassresa i Danmark i 9:an skröt han om att han skulle köpa sprit och cigaretter hela resan ner dit, sen gjorde han såklart ingenting.

Sen när det äntligen blev gymnasium slapp jag killen, och den enda gången vi pratat sen högstadiet så hade han tydligen hamnat i storbråk med några killar utanför mitt klassrum... och det hörde man "konstigt" nog aldrig av..
Citera
2009-03-26, 06:19
Medlem
Forums_hornys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaffi
En till av samma kille som jag skrivit om innan.

Vintern 2007 så berättade han att han hade laddat ner hela Idol 2008 så han visste precis vem som skulle vinna. Inte illa pissat.....

Det var så sjukt kul när man hörde den där första gången Det var ju inte några han sa det där till heller, tror hela byn väntade på att få höra vem som vann haha. Men det sa han ju förstås aldrig.
Citera
2009-03-26, 07:15
Medlem
kaffis avatar
Känner en till kille som ljuger ganska friskt, eller gjorde förr i alla fall.

Hans kusin har varit upp på Old Traffords tak och vart erbjuden och få åka skateboard där uppe.

http://www.manchester.com/sport/unit...d_trafford.jpg

Inte så skate-vänligt.

Samma kille vred även knät 90 grader rakt så hade huden sprack upp. Men han ville inte visa det för nån för det gjorde så ont att dra upp byxorna.
Citera
2009-03-26, 10:52
Medlem
Forums_hornys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaffi
Känner en till kille som ljuger ganska friskt, eller gjorde förr i alla fall.

Det känns som att det finns ganska många i våra områden.

Jag vet en som åkte snöskoter ca 2 mil i 200km/h på sommaren. Det är ganska coolt.

Sedan vet jag en som kraschade utanför Tyskland med planet (han skulle se fotboll), han simmade i hamn och köpte en platta öl och simmade hem.

En till har också fått sitt hus genomsökt av S.W.A.T för att han hade disketter med viktiga saker på. Dock förnekar han det nuförtiden och säger att det bara var svenska insats styrkan.
Citera
2009-03-26, 13:56
Medlem
kaffis avatar
Fick efter lite tips tillbaka minnet angående en annan mytoman jag träffat på.

Han satt en gång när vi drack bärs och berätta världens snyfthistoria för min kompis om hur han hade en grabb på cirka 8 år som han aldrig fick träffa. Han var skit nere och min polare tyckte verkligen synd om honom.
Nästa helg träffas dom igen och då säger idioten
"Det där jag sa förra helgen om att jag hade barn! Det kan du glömma,jag bara ljög"

Samma kille köpte Hardcore Hooligan på 80-talet. En skiva som släpptes 2003
Citera
2009-03-27, 01:09
Medlem
Ah, mytomaner - we all know one!

Jag minns en stjärna som jag kände flyktigt i mina tonår. Skrönorna var många, den ena mer otrolig än den andra. Ett axplock följer nedan:
  • Killen hade en frånvarande far. Detta faktum berodde inte på sociala orsaker såsom skilsmässa eller dylikt, åh nej. Den frånvarande fadersfiguren arbetade "overseas" i Staterna. Enligt en version var han brandman. En annan version gjorde gällande att han var FBI-agent. Men den bästa förklaringen var att fadern var "indianjägare" (?). Det sistnämnda för oss också in på nästa punkt, som har att göra med...
  • ... Killens ursprung. Då han var lite mörkmuskig föll det sig naturligt för grabben att förklara detta genom att han minsann hade äkta indianblod i ådrorna. På frågan om vilken stam hans förfäder tillhörde var svaret oftast undvikande och svävande; "Eh, ja, Cherokee eller Apache, tror jag". Att killens mörkmuskiga yttre och finska efternamn fullkomligt skrek efter andra förklaringsmodeller (*host* Zigenare *host*) tycktes inte bekomma honom det minsta.
  • Lagom till nyår 1999 skröt han vitt och brett om att han skulle ställa till med en brakfest för att fira millennieskiftet. Notan skulle hans väna moder stå för, då hon satt i styrelsen för bostadsrättsföreningen de bodde i. Att hans mor var städerska och innehade en hyresrätt var dock allmänt känt. Nice try, asswipe!
  • Den bästa skrönan var ändå den med hans påstådda kampsportskunskaper. Han började historien med att berätta hur han hade hämnats på en kille som "stulit hans flickvän". Eftersom kvinnojägaren inte var medveten om att vår hjälte faktiskt hade tränat asiatisk kampsport hos en "vis japan" såg han till att få användning av detta i en ordentlig holmgång mot kvinnojägaren. Orkar inte dra hela den förvirrade monologen just nu, men höjdpunkten var när han avslutade berättelsen med att påpeka att han faktiskt hade slagit halvt ihjäl killen - ty han var "tränad i att döda".

Killen hade alldeles uppenbarligen inte alla indianer (eller zigenare, måhända) i kanoten. Undrar vad han gör idag. Kanske kvälltidningsjournalistik var hans framtida gebit?

Note: Första inlägget på FB. Yay!
Senast redigerad av Exilwestgoth 2009-03-27 kl. 01:13.
Citera
2009-03-27, 02:32
Medlem
the_d0ct0rs avatar
Hehe lögner om kampsportskunskaper verkar vara ett återkommande ämne hos många mytomaner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in